Kawasaki gpz 900 r - iskrivljena klipnjača

FZR_1000

Member
Dal mi netko može pomoći tako da mi kaže šta je sve moglo otić zbog ovoga, spigale su se 1. i 4. a druge dvije se ne vide na oko dal su uredu
 
Moglo je otić svašta, ovisi kak ti se to dogodilo :misli:
Ne znam kakva je radilica na 900r, ali možda se zakrenula, možda lanac pukao/preskočio, španer lanca ....???
Uglavnom vjerovatno klipovi, ventili, ležajevi razno razni, možda i košuljice cilindara,.......ko to zna ovak, treba sve raskopat i sve pregledat :(
Ak nemaš nekoga svog ko bi ti to slagao i da zna kaj radi, bolje nađi negdje ispravnu mašinu i zamijeni cijelu mašinu. Jer ak ćeš ovo dat slagat u servis....moglo bi te koštat ko i cijeli motor. Ovisno kaj je sve otišlo :(
 
Ja čak mislim da im je to i boljka. Dosta rijedak motor, a i čuo sam da se i drugima znalo isto ovo dogoditi.

Vidi s jednog foruma šta lik piše
"#3 connecting rod issue.  It is there on this bike, I've wrecked several cranks.  My solution, is to change the rod bearings every 150 runs and gave up on finding a permanent solution.  I actually believe it has to do more with crank design and less with oiling.  My belief is that the crank twists and the #3 connecting rod has the most torque in the engine and wears out the rod bearings.  #3 and #4 get the same amount of oil and there are significant differences in wear when I tear them down."

Da ti nije ušlo vode u cilindre?
 
kubik said:
Ja čak mislim da im je to i boljka. Dosta rijedak motor, a i čuo sam da se i drugima znalo isto ovo dogoditi.

Vidi s jednog foruma šta lik piše
"#3 connecting rod issue.  It is there on this bike, I've wrecked several cranks.  My solution, is to change the rod bearings every 150 runs and gave up on finding a permanent solution.  I actually believe it has to do more with crank design and less with oiling.  My belief is that the crank twists and the #3 connecting rod has the most torque in the engine and wears out the rod bearings.  #3 and #4 get the same amount of oil and there are significant differences in wear when I tear them down."

Da ti nije ušlo vode u cilindre?
da....ali taj lik govori o pretjeranoj istrosenosti 3 leteceg lezaja u odnosu na ostale....  :misli: Ovdje je moguce da je motor bio na podu i da je ulje uslo u komp prostor...i da je netko pokusao zaverglati i da se desilo sranje....Drugo neznam sta bi moglo biti....Ventili to nemogu napraviti....
 
Ne nikako nisu ventili, ventili su netaknuti, sve je raskopano, klipovi i cilindri se čine da su u redu.
vijerovatno je ta priča sa uljem, ali sta je najbolje motor je ovako vozio bez ikakvih pokazatelja du mu je nešta, tal postoji kakva alternativa, cuo sam da na šaraf pšu gore cilindri s rx 1000
 
FZR_1000 said:
Ne nikako nisu ventili, ventili su netaknuti, sve je raskopano, klipovi i cilindri se čine da su u redu.
vijerovatno je ta priča sa uljem, ali sta je najbolje motor je ovako vozio bez ikakvih pokazatelja du mu je nešta, tal postoji kakva alternativa, cuo sam da na šaraf pšu gore cilindri s rx 1000
kawa gpz 900 r je imala manu sa pregrijavanjem glave...puknučima glave...uvijanjem glave i propuštanjima brtve glave !!! ovako savijene klipnjače nastaju uglavnom kao posljedica hidroudara... dakle ušla je tekučina u cilindre i adiomare...
 
da..voda ili ulje ali zasto 1 i 4?
ako je prvi komprimirao  zadnji je bio u preklapanju..ako je paljenje 1342
 
yatasaki said:
da..voda ili ulje ali zasto 1 i 4?
ako je prvi komprimirao  zadnji je bio u preklapanju..ako je paljenje 1342
:misli: proces je trajao nekoliko okretaja a terkučina je bila u 1. i 4.
 
Hvala puno svima, odgonetnuli smo koji je problem bio,
Ventil za gorivo na rezervaru je riknuo, smeče je zablokiralo membranu, pa iglicu u frgama, pa se sve to precijedilo u cilindre, sad jedna je opcija da je nekako benzin došao u ulje ili da se jednostavno cilindar napunio benzinom svijecica nije mogla kresnut i eto sranje ...


 
a jel taj 900 r iz Varaždina....crni.....s mrtvačkom glavom na viziru?? :misli:
 
Nije taj, ovaj je iz Metkovića!
Onog sam viđo često po oglasniku ali nisam ga ni nazvao jer mi se odmah u startu učinio sumljivim.
 
FZR_1000 said:
Nije taj, ovaj je iz Metkovića!
Onog sam viđo često po oglasniku ali nisam ga ni nazvao jer mi se odmah u startu učinio sumljivim.
Da vas pozdravim i kazem Jos uvjek je u oglasniku i nije sumnjiv,ja ga vozim i prodajem sta ima tu lose...
 
Drummer said:
Da vas pozdravim i kazem Jos uvjek je u oglasniku i nije sumnjiv,ja ga vozim i prodajem sta ima tu lose...

jedino lose je izgleda nacin na koji si prezentirao motor, jer je ljudima sumnjiv,
nemoj se ljutit iznose svoj dojam, ne tvrde da je motor los.
 
Ma sve ok (y),neljutim se :) ali morao sam se javit.Motor možda izgleda izvoženo jer ga vozim nemam ga ko sliku na zidu.Nego javio sam se na taj post jer mi kvari dojam mogucim kupcima.(vecina njih cita ovaj forum)Ja znam da je to stara kozara stara 25 godina,nije nova,uloženo je mnogo love u njega koje nikad necu dobit ali ebga sta je,tu je...
 
Htio sam te citirat, al ne znam gdje su ti postovi nestali, imaš samo ovih 9... kaj nevalja s motorom? Aj se sjeti zagorja, ti i kolega jašete motor na 3 cilindra sa mašinom punom benzina! Jebeno!  Sam si to sve napisal.. mislim..
Aj, dobro, zanima me kaj je uloženo u motor? Nova mašina ili full generalka, mada to opet nije to ak je dobil po tamburi.. ne znam, baš me zanima!
 
Da, a to si sve pobrisal vjerojatno da ljudi više ne čitaju da se motor rasipal.

Gle ja sam ga gledal na njuškalu, prije par mjeseci. Hoćeš da ti kažem di je greška!? Stavio si isti nick, taj Drummer na njuškalo i tu na forum. I kaj malo inteligencije, tražilica na forumu, "Drumer", prikaži postove i kaj... !!!??? Kawac u kurcu...  :misli: :palacdolje:
 
Nije to prvi Kawasaki kojem je otiša motor zbog prelijevanja benzina u motor.Da su vlasnici stali na alnasovanju nebi bilo štete ali večina ih ide na guranje i onda se tek desi ono što se desilo .Nažalost.A da su znali mogli su ga ubacit u brzinu i krenut malo natrag da benzin izađe iz cilindara ili skinut svičice pa ga malo zavrtit šta je jos bolje.