kawasaki ili honda

ta 2 motocikla u biti pripadaju različitim kategorijama pa ih nemožeš baš tako uspoređivati. honda ima manje snage, ali je jeftinija i bolja joj je završna obrada. a kawa je kawa. kaj ti bolje odgovara moraš sama odlučit (vidjeti, probati), jer nitko nemože umjesto tebe.
 
Moje mišljenje je da ako ti treba motor za stazu uzmi Kawu a ako ti treba motor za cestu uzmi Hondu.
 
ok znam da ce to ipak biti samo moja odluka ali sam htjela cuti iskustva od osoba koje voze te motore ili znaju bolje od mene...vozila sam ih i neodlucna sam....nisam imala priliku divljati snjima pa neznam kako se tada ponasaju na cesti????
mozda sam dosadna sa svojim pitanjima ali sam znatizeljna i trebam se sto prije odluciti jer trenutno sam bez motora :cry:
 
Moderna cura nema sto. Posudices mi jedan krug na stazi kad dodjem u Hrvatsku right?! :mrgreen:

Salim se, CBR600F je mnogo bolji za cestu. Ja sam ga vozio jedno vrijeme, motor je nevjerovatno vozan i elastican za 600 kubika. Povlaci mojih 100 kila sestom od 60 samo tako, a trosi nevjerovatno malo, ako potrosnju uzimas u obzir.

Taj motor nema mane, a moze se i na duze puteve sa njim. Uzmi crno zutu kombinaciju jos uvijek se rado sjetim nje :cry:
 
sad ce me spopanut sa svih strana, al cuh od jednog tipa izreku koja mi se svidja: honda je honda
tako da ti predlazem CBR-ku, a ja je vozih prosle godine... evo slikica jedna iz mirne pozicije, cisto da se sjetim tih finih trenutaka ;)
 
vecicrnogorac said:
sad ce me spopanut sa svih strana, al cuh od jednog tipa izreku koja mi se svidja: honda je honda

Ihaaaa!!!
Dobro si čuja! :D
 
DEFINITVNO CBR-ku ako misliš na cesti provoditi neko vrijeme.

Na 600-ki sam odvozio kakvih 12000 km i nikad nisam požalio. I dostojno je prepustila mjesto:






I potpisujem ono HONDA JE HONDA!
 
cccccc

Vidiš ti kako ljudi neznaju

Kawu naravno, kakva honda, daj molim te - pa pročitaj samo par testova, pa budeš vidjela.

KAWA je KAWA!!!!1


:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
 
još nisam naišao na nijedan test u nijednim novinama gdje je Honda ispred Kawe......dovoljno?

honda je honda, znači iza kawine guze :mrgreen:
 
4rijeke said:
još nisam naišao na nijedan test u nijednim novinama gdje je Honda ispred Kawe......dovoljno?

honda je honda, znači iza kawine guze :mrgreen:

drž' se Hyosunga, Honda je najoptimalnija uvjek bila, u svim klasama, najbolja nikad nije, ali sigurno najbolje drži cijenu, pitam se zašto :idea:

Uostalom pustimo naša prepucavanja tipa najbolje je ono što vozim, iz prakse mogu reći da je kawa dosta viša, nagnuta napred, i tvrda do boli kad je najmanje napregnuta opruga amortizera, ovaj setup dovodi do neminovne potrebe ugradnje amortizera volana, što je dodatan trošak. Ljepša je od honde i modernije izgleda, ali ima je svaki drugi čovjek u RH
Honda FS je ljepša dosta od obične F, i nema ih baš puno po cesti, a može bit jednako za touring i racing namjenu, kod nje me užasno nervira brava sjedala ispod stop svjetla, meni je najljepša crveno/crna
 
Da da Kawa je Kawa pa onda na nekim tu postovima čitamo: otpada boja, završna obrada nikakva, u garantnom roku toliko i toliko popravaka i neznam još kakve poteškoće. Ja dosad nisam sreo nijednog vozača Honde koji ej rekao ili se požalio na bilo koju Hondu. No da sad ne otvaramo raspravu jer će svaki vozač Honde, Kawe, Suze ili Yamahe reć da je najbolji baš njegov motor najbolje bi bilo da mlada dama sama sjedne na dotične motore i procijeni koji njoj bolje odgovara.
 
cherokee said:
Da da Kawa je Kawa pa onda na nekim tu postovima čitamo: otpada boja, završna obrada nikakva, u garantnom roku toliko i toliko popravaka i neznam još kakve poteškoće. Ja dosad nisam sreo nijednog vozača Honde koji ej rekao ili se požalio na bilo koju Hondu.

Ja imam Kawu ali ne šesticu nego malog zeca. Pratio sam dosta situacije o reklamacijama na te kawiće. Neka ne neko ispravi, ali većina prigovora na kvalitetu Kawasakije je došla od ljudi koji su motor kupili ili preko DKS-a ili preko KMS-a, ali svi ti komentari su završili tako da je vlasnik motora na kraju napisao da je nakon prijave kvara serviz to otklonio. Rijetko kada sam čuo negativne komentare na Kawasaki od ljudi koji su ga kupili u Kaptolu, vjerojatno zato (to je i moje iskustvo) jer su ga na servizu ubijedili da to što on misli da je mana, u stvari je potpuno normalna stvar (nije kvar) i ne treba nikakvog popravka. Jednostavno su ga presvukli.

Sada je ovdje na forumu aktualna tema TPS na Yamahi FZ6. Koliko sam skužio sve se rješava u sklopu garancije. Postavljam paralelu - kolegi je na novoj Hondi VFR800 na prvom servizu otvrđeno da ima višak antifriza u kompenzacijskoj posudi. To su normalno izvadili. Međutim motor se počeo grijati malo više nego što treba. Nakon puno mudrovanja smo uspjeli skužiti da čep na hladnjaku pušta antifriz van, ali mu ne dozvoljava da se vrati nazad u hladnjak kada se mašina ohladi. Kada smo to pokazali servizeru bez problema je dao novi čep, ali i sam je priznao da to ne bi tako lako skužio. Odnosno, možda bi netko tko se ne kuži baš previše smatrao da je to normalna pojava i apsolutno ne bi imao prigovora na Hondin kvalitet.

Ne kažem da Honda nije kvalitetna (svoju sam prodano sa 180.000 km pređenih) ali sigurno nije ista kvaliteta Honde kasnih 80-tih ili 2005. godište. Mislim da su ovi novi motori svi isti k...c ali drugo pakovanje-barem što se tiče kvalitete.

Stvarno sam se raspisao.

Neću više

Pozdrav
 
O razlikama motora generacije 80-tih, 90-tih i ovih sadašnjih nema uopće govora. Sve što je proizvedeno prije nekog vremena ima definitivno dulji vijek trajanja od sadašnjih modela. I to nije samo kod motora nego gotovo kod svih proizvoda. Danas se više ništa ne proizvodi s vijekom trajanja duljim od 5 godina ili čak i manje.
 
Sorry,senilnost.

Za te VFR-ke sam ja čuo ranije i to baš taj problem, ali i problem s zatezačem lanca tako da sam (moja prvobitna željaje bila VFR-ka) ipak otišao korak dalje. Izgleda da je i Honda u nečemu pogriješila.
 
Uzmi Hondu CBR 600RR

:mrgreen: Honda ruls!
 
Evo i moje subjektivno misljenje.

Ma kakva Honda. Najbolji, najjaci i najljepsi motocikl u klasi (a i sire) je ZX-6R, a s cijenom od 73.179,00 kn, IMHO, kupiti CBR-ku je suludo. Ovo "ZX-6R je tvrd i nije za cestu" su price ili za malu djecu ili za one kojima bi bolje sjela fotelja nego motor. Sve promjene za model '05 a bilo ih je jako puno, su bile prilagodbe na cestu. Amortizer volana takodjer nije nuzan (iako moze dobro doci). Zavrsna obrada nije savrsena ali koga to uopce dira? Uostalom, probaj nazicati djir na oba motora, ili bar sjedni na njih. Mislim da ces odabrati zelenu boju. Postoji razlog zasto je Kawasaki prvi i na cestovnim testovima i na testovima na stazi.

Damn, upravo sam se nagovorio da idem trositi benzin.