mogu li ja poslat slike od mog?bsobak said:daj baci nekakve slike od njega....
covjece...to mi je bio prvi motor.....prije nekih 10 godina! da...tocno 10 godina...
ajde.....salji slike,...
cipra said:ima li kakav kit za povecanje snage?
strasilo said:moje je bio serijski ... zeleno/bijeli sa malo plavog ... nemam slike nažalost ...
strasilo said:eeeee, kako to čudo ide .... imao sam ga i ja par mjeseci ... zlo ...
najbolji u spici od svih 250 2t ali je masina bila ne kvalitetna.bsobak said:da, stvarno je taj mali kavic isel kaj vrag!
ako se ne varam.....to je bilo oko 60 ks?
moguce? ili 32? :misli:
e sad nemam pojma...
uglavnom...samo "kurbla".....ne?
nikakav anlaser... :wink: bar je moj bil takav... 8)
cipra said:ima li kakav kit za povecanje snage?
i ja sam imao 3 kom ali daavno a sada cu ga opet kupiti ako nadjem dobroga...znam za neke!bsobak said:daj baci nekakve slike od njega....
covjece...to mi je bio prvi motor.....prije nekih 10 godina! da...tocno 10 godina...
ajde.....salji slike,...
da..kr1 je bio 60ks a kr1s je bio 62 i jos sa jolly-ima i diznama...aparatbsobak said:da, stvarno je taj mali kavic isel kaj vrag!
ako se ne varam.....to je bilo oko 60 ks?
moguce? ili 32? :misli:
e sad nemam pojma...
uglavnom...samo "kurbla".....ne?
nikakav anlaser... :wink: bar je moj bil takav... 8)
bas naprotiv...masina je bila vrlo kvalitetna ali su KIPS-ovi bili komplicirani za ono vrijeme...paralel-twin je vrlo dobro gurao tek iznad 7000...i zadnji kotac od 18 cola i gume...glavobolja!!!twostrokenolimit said:najbolji u spici od svih 250 2t ali je masina bila ne kvalitetna.
rama je druga prica(najlosija od svih 2t u to doba)
alnaser nema ni jedan zbog ustede tezine.jedino je rg500 imao pripremu za ugradnju alnasera ali ja nisam cuo da je ikada ugradjen alnaser na te motore
ne mora biti razlog.kod njega je znao biti problem sa statorom pa je trebalo samo izmjeriti izlaz...Shokrefumi said:taj motor je najvise prcio salter od bocne nogare, znam ja za jednoga koji je spalio par centralina na tu foru