Kawasaki Ninja ZX-4 R (4 cilindra)

cadjo

Well-known member
Kawasaki je od svih Japanaca jedini ponudija ultimativni trkački stroj za mlade ljude.Vraća vjeru u budućnost motociklizma 😀

 
Oni stari motori sa 4 cilindra i 400 kubika iz 90-ih su mi fora,pa iako me inače sportive baš i ne privlače,nekaj takvo bi volio imati za ponekad provozat po Grobniku,ili tu novu Kawu ili staru Hondu:
CBR400RR_NC29.jpg


Sad još samo da vrate i cvajtakte od 50 i 125 kubika 😁
 
Iskreno me davno nije neka vijest u moto svitu ovako razveselila,baš vrača nadu u neko bolje sutra...
Pitanje je samo kakva će cijena biti u odnosu na ove dvocilindarske sklepotine 🙃
 
I pošteno je da košta više od gofna R7 ili nedajbože one talijanske škovace. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: cadjo
Ne gine cijena 10-11 tisuca eura. No jbt volio bi ju imati.
 
pitanje je kak bu velki taj motor. ili bolje reć mali

zadnjih godina samo neki motori za pizdeke male izlaze, svako prek 185 mora tražit motor do 2008.

a cijene ne bude ispod 12



Srki
 
Ne gine cijena 10-11 tisuca eura. No jbt volio bi ju imati.
Vidit ćemo kako će ga cijenovno pozicionirati na Eu tržištu i kod nas 🤔
 

Attachments

  • Screenshot_20230203-090204_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230203-090204_Samsung Internet.jpg
    130.4 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: SpoRRi
fora izgleda, ali ako bude ko po ovim specifikacijama, a to je malo teža od kako kažete govna i poluproizvoda(188 naspram 183), a bogami i jedno 20KS slabija,(piše 80KS na radilici) 4cilindra, 15000 okretaja, EURO5 pa to će bit mrtvo dok se ne razvrti do 11000, do tad su govno i poluproizvod već odmaglili
 
Ovo je egzotika, jedini svoje vrste, prst u oko establišmentu i greti, zaratsu čelik iz Akashija, ručni rad.
Uspoređivat ovo s nekim (kvarljivim) gofnom od 2 redna cilinda je degutantno.
Kupit, držat u garaži u tvorničkom pakovanju i prodat nakon WW3 po zlato.
 
  • Like
Reactions: cadjo
neš ti egzotike, brojke slabije nego isti motori pred 30 godina, vilica preuzeta sa recikliranih fz6, a cjevasti okvir od recikliranih monstera. Egzotika bi bila da netko napravi poštenu cvaju, koja se vrti ko formula, a spaljeni dvotaktol se osjeti kilometima daleko.
 
20ks više-manje, koga briga. Da mi je do snage, kupio bih 10tku.

U vrijeme kad svi režu troškove i izbacuju strojeve od 10K E, s konfiguracijom koja je prije bila rezervirana za isključivo najgore i najjeftinije motore - da ovo je egzotika. Osobno mi nikad 2 redna cilindra neće imati istu karizmu kao nešto što se vRRišteći vrti preko 15 0000 okretaja, a pritom može napraviti (barem)100K km s redovnim servisima. Ovo je filigranski stroj. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: cadjo
neš ti egzotike, brojke slabije nego isti motori pred 30 godina, vilica preuzeta sa recikliranih fz6, a cjevasti okvir od recikliranih monstera. Egzotika bi bila da netko napravi poštenu cvaju, koja se vrti ko formula, a spaljeni dvotaktol se osjeti kilometima daleko.
O čemu ti?Motor ima 4 cilindra na 400 ccm,15 000 okretaja,80 ks i sa svim tekućnama 188 kg (ok nije malo) ali je itekako zanimljiv svim novinskim agencijama jer itekako vraća motore na pravi put,nije RCV213S ili neka ultralagana jurilica ali svakako je osvježenje u moru jebenih kopija sa 2 cilindra sklepanih od megamixa endura,ceste i štatijaznan koje još p... materine...
Aj sad zamisli sebe sa 18 godina na takvoj sklepotini sa 2 cilindra i 300-400 ccm pa onda kraj tebe dođe frend sa ovakvom zvjerkom 🙂