Kawasaki Ninja ZX-4 R (4 cilindra)

O čemu ti?Motor ima 4 cilindra na 400 ccm,15 000 okretaja,80 ks i sa svim tekućnama 188 kg (ok nije malo) ali je itekako zanimljiv svim novinskim agencijama jer itekako vraća motore na pravi put,nije RCV213S ili neka ultralagana jurilica ali svakako je osvježenje u moru jebenih kopija sa 2 cilindra sklepanih od megamixa endura,ceste i štatijaznan koje još p... materine...
Aj sad zamisli sebe sa 18 godina na takvoj sklepotini sa 2 cilindra i 300-400 ccm pa onda kraj tebe dođe frend sa ovakvom zvjerkom 🙂
malo se zajebavam, ali ajmo bit i malo realni. Ok, fora je, ali šta on nudi više u odnosu na govno i poluproizvod. Realno niš, teži je-činjenica, slabiji je-činjenica, ovjes mu je slabiji-činjenica, u srednjim okretajim di većina vozi ovaj je mrtav, ovi nisu. Kažete, svi režu troškove i s konfiguracijom za najgore i najjeftinije motore. Čelični okvir, kompletno nepodesiv ovjes, zadnja guma 160, osnovna varijanta bez QS i blipera, šta su to ako ne najjeftinije komponente. Jedino tu može bit fora je 4cl motor koji se vrti do 15000 nekom kome se to sviđa, meni su i 600 redna 4 dosadna i ne volim ih pa me ni to ne fascinira. Ako mu cijena bude isto ko i govnu i poluproizvodu, o čemu mi onda pričamo, ako mu cijena bude 3000€ manje, od super, ali to se neće desit.
 
Kao istinskom motoristi, ne znam kako mi se ne bi svidio dolazak na tržište još jednog modela i to baš u niši koja je smatrana odavno nestalom i izumrlom (barem u Evropi), i stoga pozdravljam novu malu Ninju! Neka nama što veći broj novosti i modela, pa tko što voli i može si priuštiti...

O tome čija je kita veća, 'oće l' ić' k'o alva ili neće, ima li više života u Svemiru ili manje pameti u 'rvata vidim da je forumska struka već razvila debatu pa ja samo skoknem po kokice.

🍿
 
malo se zajebavam, ali ajmo bit i malo realni. Ok, fora je, ali šta on nudi više u odnosu na govno i poluproizvod. Realno niš, teži je-činjenica, slabiji je-činjenica, ovjes mu je slabiji-činjenica, u srednjim okretajim di većina vozi ovaj je mrtav, ovi nisu. Kažete, svi režu troškove i s konfiguracijom za najgore i najjeftinije motore. Čelični okvir, kompletno nepodesiv ovjes, zadnja guma 160, osnovna varijanta bez QS i blipera, šta su to ako ne najjeftinije komponente. Jedino tu može bit fora je 4cl motor koji se vrti do 15000 nekom kome se to sviđa, meni su i 600 redna 4 dosadna i ne volim ih pa me ni to ne fascinira. Ako mu cijena bude isto ko i govnu i poluproizvodu, o čemu mi onda pričamo, ako mu cijena bude 3000€ manje, od super, ali to se neće desit.

Otprilke je to kao da uspoređuješ RS660 s 636com (+helibars za sličan čil položaj) koja je još uvijek bila u lineupu kad je RS izašla, te po speckama superiorna, i pitaš se, ima li smisla. Na papiru, nema, Opet će ljudi kupovati jer žele baš taj i takav motor.

Ima nešto u zavrtanju šije motoru koji se trese i vibrira na rubu mehaničkog raspadanja, a da opet ne ideš nekim ludim brzinama s glavom u bursi...
 
Još jednom ću ponoviti,600 ccm,4 cilindra i cca 100 ks pa nek stigne ko može.Kad takvom motoru izvadiš sve sta nudi na cestu znači da si jebeno brz,ostalo su samo izdrkavanja na temu 🙂
Ma nemaš više di to vozit kad iza svakog trećeg zavoja sačekuša, oćeš mobilna ili fiksna . Ajd, daju jedan dan u tjednu da uhvatiš zraka samo pitanje dokle će i to . ;)
Lako vama dole 😎
 
Još jednom ću ponoviti,600 ccm,4 cilindra i cca 100 ks pa nek stigne ko može.Kad takvom motoru izvadiš sve sta nudi na cestu znači da si jebeno brz,ostalo su samo izdrkavanja na temu 🙂
kad se sjetim Kh 500 ili 750,rama od dreka a motor vrišti
 
Otprilke je to kao da uspoređuješ RS660 s 636com (+helibars za sličan čil položaj) koja je još uvijek bila u lineupu kad je RS izašla, te po speckama superiorna, i pitaš se, ima li smisla. Na papiru, nema, Opet će ljudi kupovati jer žele baš taj i takav motor.

Ima nešto u zavrtanju šije motoru koji se trese i vibrira na rubu mehaničkog raspadanja, a da opet ne ideš nekim ludim brzinama s glavom u bursi...
pa ja ih i uspoređujem, i za mene je 636 stroj u odnosu na rs660, kao i R6 u odnosu na R7 i za iste novce nikad ne bi kupio rs660 ili R7. Na žalost ta klasa je propala pa je stvorena ova klasa kako novinari kažu upotrebljivih sportskih motora i neka i je, ali meni ni rs660 i R7 nisu nešto revolucionarno. Isto tako mi ni ovo ne predstavlja nešto revolucionarno, pogotovo ako bude koštala 1000€ manje od 636. Da se razumijemo, volio bi ja provozat i rs660 i R7 i ovaj zx-4, opet kažem provozat ali ne posjedovat, ali meni to nije napredak nego nazadak. Ali, da se razumijemo, čim više modela i motora to bolje, mene jedino brine što za 10 godina neću imat kupit neki polovan motor star 10god koji me zanima :mrgreen:
 
Prvih 10 godina 2000tih je bio vrh sto se tice motociklizma uopce.. Toliko kultnih motora i cijene koje sad izgledaju nestvarno..
Sve je unistila prvo recesija pa ekoloske norme, a uskoro dolazi i elektrifikacija..
Medjutim europski proizvodjaci jos i uspijevaju ponudit nesto zanimljivo, skupo, ali ajde.. Japan je potpuno podbacio
 
Ovo je lijepa vijest. A price “mrtav u srednjim, euro 5” klinac palac, mozda sve bude tako, ali ce se u jednom momentu razvrtiti, vristati, biti zabavan i neke od nas vracati u mladje dane. I danas patim za svojom Hondom CB-1 sa 4 cilindra, 400 kubika i razvodom na zupcanike… Sto neko rece, ta vriska, dreka, obrtaji, a sve pri razumnim brzinama, ima to nesto svoje. Zato mi je jako drago da se pojavio (reinkarnirao) ovaj model (y)
 
Prvih 10 godina 2000tih je bio vrh sto se tice motociklizma uopce.. Toliko kultnih motora i cijene koje sad izgledaju nestvarno..
Sve je unistila prvo recesija pa ekoloske norme, a uskoro dolazi i elektrifikacija..
Medjutim europski proizvodjaci jos i uspijevaju ponudit nesto zanimljivo, skupo, ali ajde.. Japan je potpuno podbacio
Onda je djir bio RR pa nakedi i sad je Adv,GS, Multistrada i Strom😎
 
Zaboravija si Akrap,10 ks dodaje samo pogled 🙂🤣

U duhu 90ih kojima ovaj motor pripada, na njega pase nekakva delanac lamina od kucelja ili serdarevica, da bolje rezonirana susretu kad se mašina razvrti na 20000rpm:mrgreen: