Kawasaki Versys 1000

Revolver

New member
Dugo se već šuška i evo ipak stiže!

Prema izvoru, bit će predstavljen u Milanu ove godine.
Zanimljiva kombinacija: izgled sličan aktualnom versysu, mašina iz aktualnog z1000 (1043 ccm), aluminijski okvir...

Najčudniji izbor mi je redni 4 u versysu  :misli:

Vidjet ćemo uskoro  8)

http://www.moto-net.com/actualites-motos-B4225-Nouveaut%C3%A9s-2012-Une-Kawasaki-Versys-1000-pour-2012-!.html
 
Shvatili su.... ako je redni onda je 4, sve ostalo je besmisleno... hi, hi, hi
 
Članak počinje s "navodno"... i Kawasaki ne daje nikakve komentare...  :misli: A tek odabir mašine...  :?

Meni dovoljno da ovo shvatim kao još jedan pokušaj novinarskog senzacionalizma...
 
moover said:
Članak počinje s "navodno"... i Kawasaki ne daje nikakve komentare...  :misli: A tek odabir mašine...  :?

Meni dovoljno da ovo shvatim kao još jedan pokušaj novinarskog senzacionalizma...

Prije mjesec dana sam našao dvije male fotografije koje je "navodno" uslikao radnik u tajlandskoj tvornici. Na njima su bile bočne plastike hladnjaka na kojima piše 1000 i auspuh čiji završetak izgleda kao auspuh z750r-a. To nisam shvatio ozbiljno. Sada sam ta dva detalja vidio na ovim novim špijunksim fotografijama pa mi se čini da je ipak istina. Osim tog vijest je prenio i HFL pa je to za mene gotova stvar  :mrgreen:
 
4 cilindra i još 1043 ccm - upropastili su potencijalno zanimljiv motor  :palacdolje:

Vjerujem da bi dobitna kombinacija bio redni dvocilinraš 1000 ili 1200, znači na tragu Super Tenerke.
 
Super Jura said:
4 cilindra i još 1043 ccm- upropastili su potencijalno zanimljiv motor  :palacdolje:

Pa to je valjda samo god nas tu granica, a obzirom da smo smiejsno malo trziste - jedino se mi bunimo i Kawasaki tu nije nista fulao
 
Ja preferiram R4 ili V2, ali također mislim da je na Versysu motor od zekana promašaj, il bilo što što nije R2, pa čak i V2. No, treba pričekat prve testove (ak naravno uđe u seriju).
 
3alfa3 said:
Pa to je valjda samo god nas tu granica, a obzirom da smo smiejsno malo trziste - jedino se mi bunimo i Kawasaki tu nije nista fulao

Naravno da sam mislio na naše tržište,
ali isto tako vjerujem da će zbog R4 popušiti i na stranim jer sadašnjim vlasnicima 650ke nova 1000ica nije logičan nastavak.
Utopit će se u moru motora R4 1000 ccm koncepcije.
 
Ok redna 4cil nisu bas uobicajeni motori za tu vrstu al zasto ne? Ionako 90% vlasnika tih ladja nikad ne sidju sa asfalta.Kad je BMW kreno sa
R 80 GS svi su se smijali...sad se vise ne smiju nego kopiraju. Udoban ovjes, mjesta za suvozaca,zastita od vjetra,adventure look-mozda nece bit hit al nace se pokoja musterija...meni licno 4 cil ne smetaju nimalo.
Uostalom nebi bio prvi enduro sa 4cil :wink:....evo jedne slikice iz 1986g

 
Eto ga..
Meni je ovo savrseno pogodjen dizajn, i rjesenje za one koji ne vole zujanje paralelnih dvocilindrasa:

2012-Versys-1000_1.jpg

2012-Versys-1000_2.jpg

2012-Versys-1000_3.jpg

2012-Versys-1000_4.jpg

2012-Versys-1000_5.jpg
 
odlično (y), jedino šteta glupog zakona u RH  :mrgreen:
 
da je naprijed veći kotač izgledao bi bolje
i auspuh je užasan
 
Zgodan dizajn, nekako mi je "prenatrpan" u predjelu motora (vjerojatno zato jer sam navikao na 650ku).

Jasno mi je da će i ovako imati konja preko glave, ali mi je čudno da se vrti samo do 10t okr. Ipak je to redni  :misli:

Uspoređujem sa V2 i boxerom koji se vrte do 9t okr.