Kawasaki Versys 1000

gastajbarter said:
u klasi putnih endura..triumph je imo radijalne kocnice ,mozda mape al nije ride by wire , bmw je tek sa vodenjakom preso na radijalu, multistrade neznam jel i bilo 2008..versus malo ide ispod radara nije da se gura medju velke igrace al od prvog dana fin motoric solidan, kad je tek izaso jaooo kao gdje ces sa 4cil na enduro a za bmw niko nista kad je xr izaso

Fali mu 200-250 ccm za guranje. Nisu ista klasa.
Klasa 1000 putnih endura je slabo zastupljena na tržištu i Versys ima veće šanse tu, nego da diže kubikažu.
 
Super Jura said:
Fali mu 200-250 ccm za guranje. Nisu ista klasa.
Klasa 1000 putnih endura je slabo zastupljena na tržištu i Versys ima veće šanse tu, nego da diže kubikažu.

Baš zato je šteta da ga nisi malo "naturpijali" pa da krene za XR u tom smjeru, jer sa "velikim putnicima" tako nije u klasi  :misli: :misli:
 
DiAbLeRo said:
Uf, dobro je... Za 2019. su stavili ride-by-wire, otkrili mape rada motora, radijalni prihvat kočnica i poluaktivni ovjes. Kawasaki, dobro došli u 2008...  :mrgreen:

Kakva je praktična korist od ride-by-wirea za krajnjeg korisnika naspram klasike, osim što otupi odziv na gas  Ako na novog SXa stave ride by wire, sasvim sigurno ga neću kupit.
 
za 2019 jedinu stvar koju su jebeno zajebali je cijena  :LOL:

sve ostalo motor izgleda vrhunski  8)
 
Plinko1 said:
Da se samo on pomaknuo bilo bi dobro.

Imam dva vizira i bočne kofere koji nisu bili na njemu za prodati.
Ti treba non novcati motor isto godište sa jako malo km za oko 4700€?

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk

 
Da malo dignem temu i podsjetim da nas još uvjek ima  :mrgreen:
Versonja je odradio cjelu sezonu bez greške i dao  mnogo gušta.  Sad sljedi spremanje i sortiranje slika  a možda i još
koji lagani đir  (y) (y)
 
Hvala Bogu

Uskopljeni 4cilindar agregat....ne smije biti greske.
 
Fantastičan jer to motor ali izbacili novi model i napravili update sa svim tehnološkim novotarijama a nisu ispravili :
- mekan ovjes, u Sport modu i dalje nije Sport, a da ne pričam o ovjesu na prošlom modelu
- mogli su mu podariti malo više snage i karaktera, barem za one trenutke kada bih se malo izguštao
Ne znam da li su sredili kočnice ili su i dalje tupe?
Na modelu 2015 nisam bio zadovoljan sa gore navedenim, a novi model nisam kupio sam zato što ne želim dati toliki novac na slijepo... Tražio testni model kod nas, u Slo ali nije bilo..
Ako netko ima novi model i vozi ga već neko vrijeme, neka napiše dojmove.
Pozdrav

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Obelyx said:
Fantastičan jer to motor ali izbacili novi model i napravili update sa svim tehnološkim novotarijama a nisu ispravili :
- mekan ovjes, u Sport modu i dalje nije Sport, a da ne pričam o ovjesu na prošlom modelu
- mogli su mu podariti malo više snage i karaktera, barem za one trenutke kada bih se malo izguštao
Ne znam da li su sredili kočnice ili su i dalje tupe?
Na modelu 2015 nisam bio zadovoljan sa gore navedenim, a novi model nisam kupio sam zato što ne želim dati toliki novac na slijepo... Tražio testni model kod nas, u Slo ali nije bilo..
Ako netko ima novi model i vozi ga već neko vrijeme, neka napiše dojmove.
Pozdrav

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Ti bi htio performanse supersport motora u touring izvedbi :D
 
Pa mogli su mu recimo ostavit neizmijenjen agregat od Z1000SX. Stvarno ne vidim razlog zašto su ga uškopili. To malo mid-rangea što se dobije nije vrijedno gubitka krajnje snage, pogotovo jer ionako ima dovoljno snage u srednjim okretajima i u SX izvedbi.
 
gvo said:
Pa mogli su mu recimo ostavit neizmijenjen agregat od Z1000SX. Stvarno ne vidim razlog zašto su ga uškopili. To malo mid-rangea što se dobije nije vrijedno gubitka krajnje snage, pogotovo jer ionako ima dovoljno snage u srednjim okretajima i u SX izvedbi.

Zato što bi onda bio nenadjebiv nad konkurencijom  :LOL:
 
Enigm@ said:
Ti bi htio performanse supersport motora u touring izvedbi :D
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Ma gledaj, ja ću se vratiti na taj motor sigurno ali tri stvari su trebali riješiti i nisu ih riješili. Pa razvalili bi po prodajnim rezultatima.

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
I da, ne postoji bolji motor za dvoje ako gledamo po mjestu za suvozača i vozača. Ne računam one neke izvedbe da foteljama itd.

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Po meni je i dalje tih "malih" 120 KS sasvim dovoljno, pa i više za takav tip motora. Neznam kolko su motori tipa Multistrade i i S1000XR zapravo konkurencija Versysu, makar ih često guraju u uisti koš, međutim, po meni su to različiti motori kolko recimo i Z1000SX i ZZR1400 ili XR1000 i GS (možda nespretna usporedba, prvo mi palo na pamet). Versys je pouzdan i dobro opremljen radni konj, i kao takvog bi ga za duga cestovna putovanja uvijek izarbral prije Multistrade ili BMW-a, a nije da mi se benđola ne dopada čak i više (y)
 
Obelyx said:
Fantastičan jer to motor ali izbacili novi model i napravili update sa svim tehnološkim novotarijama a nisu ispravili :
- mekan ovjes, u Sport modu i dalje nije Sport, a da ne pričam o ovjesu na prošlom modelu
- mogli su mu podariti malo više snage i karaktera, barem za one trenutke kada bih se malo izguštao
Ne znam da li su sredili kočnice ili su i dalje tupe?
Na modelu 2015 nisam bio zadovoljan sa gore navedenim, a novi model nisam kupio sam zato što ne želim dati toliki novac na slijepo... Tražio testni model kod nas, u Slo ali nije bilo..
Ako netko ima novi model i vozi ga već neko vrijeme, neka napiše dojmove.
Pozdrav

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Vozim Stroma 650 prve generacije i slinim po tom Versysu iz 2015-te. Predlažem da provozaš malog Stroma pa će ti se činiti da tvoj Versys ide na raketni pogon!  :wink: A vjerujem da će ti se i kočnice odjedanput poboljšati!

Obelyx said:
I da, ne postoji bolji motor za dvoje ako gledamo po mjestu za suvozača i vozača. Ne računam one neke izvedbe da foteljama itd.

Ne bih se kladio...  :wink:
 

Attachments

  • Versys 1000.jpg
    Versys 1000.jpg
    178.2 KB · Views: 212
  • Suzuki-V-Strom-650-XT.jpg
    Suzuki-V-Strom-650-XT.jpg
    588.5 KB · Views: 219
Boogie said:
Vozim Stroma 650 prve generacije i slinim po tom Versysu iz 2015-te. Predlažem da provozaš malog Stroma pa će ti se činiti da tvoj Versys ide na raketni pogon!  :wink: A vjerujem da će ti se i kočnice odjedanput poboljšati!

Ne bih se kladio...  :wink:
poslije malog stroma sve leti
 
Pozdrav.Novi sam u ovoj grupi,jer sam postao vlasnik Versysa,2018god.
Vidim da je chat umro,pa da ga malo ozivim.
e80538df5310a5f569b503c15ae9b172.jpg


Poslano sa mog VTR-L29 koristeći Tapatalk

 
gvo said:
Pa mogli su mu recimo ostavit neizmijenjen agregat od Z1000SX. Stvarno ne vidim razlog zašto su ga uškopili. To malo mid-rangea što se dobije nije vrijedno gubitka krajnje snage, pogotovo jer ionako ima dovoljno snage u srednjim okretajima i u SX izvedbi.

I dalje ide 230 kmh.
Bolje i tako, nego da su pustili svu snagu i onda elektronski ogranicili brzinu.