Kawasaki Versys 650

Ekipa, versulja ide u oglasnik a ja u polje.

Što mislite da li je bolje napravit servis (ovaj što sam ionako planirao napraviti - disk pločice, kvačilo, sajla kvačila, ulje, filteri, svjećice) i onda prodati motor tako svježe servisiran ili prodati motor sa svim tim dijelovima i onda da taj tko ga kupi sam napravi servis.  :misli: :misli:
Poanta je da u ovom drugom slučaju ne moraju vjerovati da je to odrađeno već će sami odraditi. 
 
Sigurno ćeš ga lakše prodati servisiranog nego da nekome počneš nabrajati što sve treba promijeniti. Masa potencijalnih kupaca niti ne zna čemu svi ti dijelovi služe, a kamoli da ih znaju sami ugraditi. Onda im se mota po glavi što ih još čeka, što ako to nije sve i na kraju imaš motor u garaži za koji nitko ni ne zove.
 
Odradi servis. I ako vec ides prodavat odradi ga preko racuna da imas pokazat datum kada je odradjen.

Ovako kad (ako) te nazovu ce ti kukat do besvijesti i rusit cijenu do zemljine jezgre
 
Nino777 said:
Ja ionak ne kužim zakaj se mora čuti? Da drugi misle da voziš jači motor nego kaj voziš? Da imaš više cilindara nego kaj imaš? Da se djeca okreću na cesti za tobom? Dođi tiho i izvadi iz džepa bonbone pa ih počasti  :mrgreen: , to ih se bude više dojmilo. One fore kaj pojedinci prodaju o sigurnosti su samo za opravdavanje vlastitog ega, ionak te vozač u autu ne čuje dok već nisi kraj njega, a onda je malo kasno. Traktoristi ni onda.
Mora mora, puno te lakše primjete vozači a pogotovo pješaci koji ne gledaju pa te čuju. Jutros idem na posao sa istoka na zapad kroz zagreb, akrapovič, i dosta se auta puno ranije pomakne u stranu, i recimo prekinu ubacivanja bez žmigavca(imam i duga upaljena). Tako da ipak doprinosi sigurnosti, dok kad idem vozit sa serijskim spuhom nema šanse da će netko reagirati osim ako me ne vidi(a često ne vidi jer ne pogleda niti čuje). Tako da auspuh definitvno doprinosi sigurnosti u prometu, samo što mi svi pamtimo one lonce što ubijaju uši pa ne volimo da se motor čuje, ali kad se čuje dovoljno glasno a lijepo, mislim da to većini ne smeta, jer ipak motor je motor, mora da svira(ne da dreči)  :mrgreen:
Zamisli samo da ideš kroz neka sela(zavoje), nepregledno, i ne čuješ se a iza ćoška djeca ili sl., sigurno da će ako te čuje već pola kilometra prije reagirati i skloniti se na vrijeme i očekivati tvoj dolazak i prolazak, a po ljeti većina ima otvorene prozore na autu pa te isto tako čuju na vrijeme. Nije lijepo da dreči to ne volim ni ja( a to najčešće to rade radi ega, samo da je što glasnije), ali normalan otvoreni spuh definitivno (y)
 
Nino777 said:
Ja ionak ne kužim zakaj se mora čuti? Da drugi misle da voziš jači motor nego kaj voziš? Da imaš više cilindara nego kaj imaš? Da se djeca okreću na cesti za tobom?Dođi tiho i izvadi iz džepa bonbone pa ih počasti:mrgreen: , to ih se bude više dojmilo. One fore kaj pojedinci prodaju o sigurnosti su samo za opravdavanje vlastitog ega, ionak te vozač u autu ne čuje dok već nisi kraj njega, a onda je malo kasno. Traktoristi ni onda.



Pa da zavrsim u novinama da sam pedofil.
 
SpoRRi said:


Pa da zavrsim u novinama da sam pedofil.

Bolje imat otvoreni auspuh pa dozvolit klincima da zaturiraju malo, da vidiš budućih bajkera  (y)

Rasprava o otvorenom auspuhu je praktički ista ko i rasprava zakaj voziti motor....
 
Slazem se. Ja isto volim otvoreni auspuh i da se cuje ali ne bas kao da je samo prazna cijev eto da nije bez auspuha. Jbg par idiota se uvijek nadju koji 2 u noci keve shevu i zbog toga nas i mrze. Buka ne spasava ali svakako pomaze da su ljudi svjesni da je motor tu.
 
Dečkovi, trebao bi mijenjati svječice i filter zraka na Versysu...treba skidati tank i airbox...nije neka velika nauka ali na motoru starom 12 godina i sa 60kkm vi koji ste skidali i upoznati ste sa materijalom kolika je šansa potrgati nekaj od lajtunga i konektora? Da se ne zakopam u ovo vrijeme nedobavljivosti dijelova i servisa?
 
Ja nedavno na ER6N to radio, 14 godina star, sve prošlo bez problema. Sve konektore raskopčao i našpricao kontakt sprayem, čisto preventivno, nijedna kvačica nije pukla.
Pazi samo da ti nešto ne upadne u usis, začepi krpom ili spužvom.
 
maredo, evo mojeg iskustva i savjeta. Isprazni tank goriva čim više, lakše ćeš kasnije baratati sa njime. Najveća petljancija ili opasnost je kopča od crijeva za gorivo ispod tanka. Na toj kopči imaš jednu plastičnu "kajlicu" ili osigurač spoja crvene boje, s kukicama okrenutim "prema unutra" koje je potrebno osloboditi da bi tu kajlicu  mogao osloboditi i djelomično je izvuči. Ako to uspiješ, onda možeš skinuti cijeli tank, i puno ti je olakšan daljnji posao. Druga najveća opasnost je da ti nešto upadne u otvor usisa,  zato pripremi krpu kojom ćeš odmah zatvoriti taj otvor. Sve ostalo je "očigledno", nema nekih posebnih caka. Usisni box se u potpunosti skida i rastavlja na dva dijela, jer svijećice su smještene duboko ispod tog boxa.

Na stranim forumima o Versysu ima više tema baš o tome, sa dobrim fotkama i savjetima. Ponavljam, pazi samo da ne potrgaš crvenu "kvačicu" od crijeva goriva.
 

Attachments

  • sb667533-08-kawasaki-kle-650-versys-fuel-pump-line-hose-with-clips-2.jpg
    sb667533-08-kawasaki-kle-650-versys-fuel-pump-line-hose-with-clips-2.jpg
    8.3 KB · Views: 105
Hvala na savjetima, sve mi je više manje jasno i znam kako izgleda, htio čuti nekog domaćeg iz prve ruke [emoji106]
Budem se krenuo zabavljati sad jedan dan, [emoji41]
 
Kad sam prvi put otvorio usisni box, ja sam odmah skratio one dvije gumene cijevi kroz koje zrak od ulaznih otvora dolazi  do ispred filtera. Mnogi su već prije mene zaključili da one završavaju preblizu filtera, tak da se stvaraju dvije okrugle mrlje na filteru.  Skratio sam ih za par cm, usis se odmah malo jače čuje, ali se zrak bolje raspoređuje na veću površinu filtera.
 
I kod nateravanja u okretaje ne pali se F1 lampica baš zbog tog boljeg raspoređivanja protoka zraka na filteru...
 
Krace cijevi malo daju na visim okretajima, ali se nesto sitno gubi na nizim.

Kawa je napravila kompromis na z900: 2 cijevi su krace, 2 dulje

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Evo dragi mi prijatelj zbog neimanja vremena a i OPG-a prodaje

Versys 650

https://www.facebook.com/marketplace/item/211566713223343/
 
picasso said:
Evo dragi mi prijatelj zbog neimanja vremena a i OPG-a prodaje

Versys 650

https://www.facebook.com/marketplace/item/211566713223343/

A nesto za one koji nemaju face  :misli: :LOL:
 
Pozdrav,jel ima tko iskustva ili zna sta bi moglo bit?na nizim okretajima mi se cuje neki cudan metalni zvuk iz auspuha i uzasno me zivicira:)auspuh je orinalni gore

Poslano sa mog SM-A505FN koristeći Tapatalk