Kawasaki Versys 650

Ta dva ti nisu u istoj kategoriji s versysom 650. To su puno ozbiljniji motori od njega..

Napravio manji đir (Istra, asfalt) s prijateljevim Versysom 650 - radni stroj. Nit' smrdi nit' miriši, korektno odrađuje što ga se pita.
 
Last edited:
Znaci ipak Versys. Razmisljam i o Crossrunneru ili Traceru 900, ali nekako mi se cini da kod Versysa dobijem najvise za najmanje novaca.
Drugo pitanje: koliko kilometara nije puno za Versysa iz recimo 2013-te? Nasao sam jednoga jako dobrog ali ima vec 52000km na ledjima. Ima li smisla takva kupnja ako ga mislim voziti godinu-dvije? Ono sto ja vidim kao dosta veliki minus je slabija mogucnost dalje prodaje nakon tih par godina, ali to cu jos i progutati ako mi nece praviti probleme radi kilometraze.

ja sam kod kupnje birao između Versysa 650 i Vstroma, 2008 godišta. Na versysu sam se osjećao ugodnije i bio mi je lakši za voziti. Imam 195cm i zbog nogu ne mogu nigdje normalne hlače kupit. Možemo reći da mi je to prvi "pravi" motor. Prije toga sam vozio KLE i CTX ali samo lokalno (ne računajući APNce i sve ostalo prije toga)

Zato sam se odlučio za Versysa i za sada nisam požalio.

U konačnici, bitno je probat i vidjet što ti odgovara.
 
098 828 076 Mario
091 9420733 Dario

Burazi što su imali servis u Novom Zagrebu sad imaju Ducati servis u Prečkom i rade izmjene guma,
koliko mi znamo a znamo da kod njih nikad nije bilo problema

Odradio danas. Dečki su stvarno OK. Vidit ćemo kad montiram kotač natrag jel sve OK. Po pitanju komunikacije, dogovora i pristupa - preporuka i s moje strane.
 
jedino što na GS-u isti ćurac išao 60 ili 160 niš ne puše niš ne vijuga niš ne dreći niš niš niš...

na Versulji makar znaš kad najašiš na prednju pred zavoj i rušiš ga pod kočenjem a on se uvija ka junferica u krevetu ispod tebe i onda ako nisi
dovoljno odlupao u nižu i nižu i nižu odfrćeš gas a on samo muuu i nejjdeeeee ali ipak ima svojih čari naprimjer svi te u društu pitaju konstantno kad ćeš više zamjeniti taj drlog ali ja se opet nedam jer tek mu je 11g i 130k+ i ide a uostalom nitko to neće ukrasti ma gdje bio...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: keed and Igor28
jedino što na GS-u isti ćurac išao 60 ili 160 niš ne puše niš ne vijuga niš ne dreći niš niš niš...

na Versulji makar znaš kad najašiš na prednju pred zavoj i rušiš ga pod kočenjem a on se uvija ka junferica u krevetu ispod tebe i onda ako nisi
dovoljno odlupao u nižu i nižu i nižu odfrćeš gas a on samo muuu i nejjdeeeee ali ipak ima svojih čari naprimjer svi te u društu pitaju konstantno kad ćeš više zamjeniti taj drlog ali ja se opet nedam jer tek mu je 11g i 130k+ i ide a uostalom nitko to neće ukrasti ma gdje bio...
😄😄😄
Znaci Crossrunner ozbiljniji motor? Cak i RC60? Ma svrbi me i on, ali me malo strah tih 240 suhih kila i tog vteca.
 
Ma gle ja svog nedam dok me god dobro služi a bili smo po cijeloj Europi,
Cijena održavanja fantastično cijena osiguranja-regisracije fantastično potrošnja fantazija stvarno zadovoljan e sad naravno da ima puno boljih ali stvarno mi se čini da je uloženo dobiveno taman
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Lako za to...sjedalo se pretapecira...prilagodi...stroj je bitan ako pase... a i kuhac,kolka su tebi joja ka te zulja ... ka ti e sic od Stroma mal...


Na zalost moje cure nisu mi jaja i hrenovka toliko veliki ali jednostavno vrh sica prema rezervaru mi ne godi i previse me zulja
 
Kakvi ste sa kilometrazama na Versysima ljudi? Koliko prelaze onako bez problema vecih?
Ima li smisla uzimati ovoga 2010-2015 samo radi toga jer mi se estetski vise svidja ili je ovaj noviji ipak puno bolji?
 
Kakvi ste sa kilometrazama na Versysima ljudi? Koliko prelaze onako bez problema vecih?
Ima li smisla uzimati ovoga 2010-2015 samo radi toga jer mi se estetski vise svidja ili je ovaj noviji ipak puno bolji?
Evo gore kolega Picasso je primjer vlasnika sa preko 100k km. Ako se ne varam najveći problem mu je bio što je stator morao mijenjati.
Ja sam amater za njega i imam tek 44k. Ništa ne radim osim zamjene ulja, potrošnih materijala i to je to. Sada me čeka "veći" servis gdje će se štelat ventili, ali i to je redovno.

Ja razliku između svog (2008) i od frenda (2015) nisam primjetio. Osim što je puno ljepši. Više ni cijena nije toliko velika razlika a i novije je novije. Dosta ovih starijih je teško nać u dobrog stanju jer nam ih je žao prodavat.
 
Na ovim starijima ajmo reć do 2012 statori su redovno krepali na oko 50 000 a sad na ovim novijima znam da su promijenili dobavljača i statora i reglera
tako da neku info nemam...
 
Evo gore kolega Picasso je primjer vlasnika sa preko 100k km. Ako se ne varam najveći problem mu je bio što je stator morao mijenjati.
Ja sam amater za njega i imam tek 44k. Ništa ne radim osim zamjene ulja, potrošnih materijala i to je to. Sada me čeka "veći" servis gdje će se štelat ventili, ali i to je redovno.

Ja razliku između svog (2008) i od frenda (2015) nisam primjetio. Osim što je puno ljepši. Više ni cijena nije toliko velika razlika a i novije je novije. Dosta ovih starijih je teško nać u dobrog stanju jer nam ih je žao prodavat.

Ja sam imao 2008. i imam 2015. s ABS-om razlika je u snazi zanemarivih 10% ali u potrošnji noviji troši 1 litru manje na 100 km (4.5 l/100km, a može i manje ako voziš po propisima) uz rezervar od 21l dobiješ preko 400km autonomiju, kočnice su puno bolje pogotovo ako koristiš i zadnju u kritičnim situacijama, poboljšanja na ovjesu je primjetila i moja supruga (puno bolje upija neravnine), putno računalo i dr.
 
Moj je 2008 sad sam blizu 70k km...redovni servisi, ni štucnuo nije, a često je natovaren sa babom i tri kofera
 
Moj je bio 2007 nakon 10 godina je zamjenjen s MT09 uh moram priznat da se osjeti prelaz na veću stepenicu naravno puno više snage puno brži zavoji sve puno mekše, takav je i trecer. E sad nema ni njega i uhvatim se kako gledam na njuškalu polovne versyse i to 650, neznam zašto...
 
Nema puno kilometara ali godine se osjete. Da ga malo unapredim :mrgreen:, dodao mu ekran od 7 "cola", da bude ko svi moderni motori...
IMG_20210402_113757.jpg IMG_20210402_115926.jpg IMG_20210402_115939.jpg
 
Ne znam koliko da tražim za versysa, najradije bi i njega rego i vozio ako ne mogu sad dobit 10tkn manje od novog... Model 2019, napravljen prvi servis na 1000, sad ima 1400km i jamstvo još 2god.
dodatno stavljen zadnji blatobran,stitnik hladnjak,givi nosac kofera,sw motech crash bar. Ako ne ode do 6.mj regam ga i vozim sezonu pa ce sljedece proljece otic😁
 

Attachments

  • IMG_20201224_142339.jpg
    IMG_20201224_142339.jpg
    287.2 KB · Views: 39
Ne znam koliko da tražim za versysa, najradije bi i njega rego i vozio ako ne mogu sad dobit 10tkn manje od novog... Model 2019, napravljen prvi servis na 1000, sad ima 1400km i jamstvo još 2god.
dodatno stavljen zadnji blatobran,stitnik hladnjak,givi nosac kofera,sw motech crash bar. Ako ne ode do 6.mj regam ga i vozim sezonu pa ce sljedece proljece otic😁
ako ima kompletnu opremu,bar 90 %...,a vidim nema nista...mores dobiti tako...ako nema, tesko...