Kawasaki Versys 650

Špiccange, ravni šrafciger i čekić..


Hm.... ne kazem da nije moguce, ali ja nebi.....
Kupio jednom iz Novema nove onaj "alat" za zakivanje od 160tak kuna. Nije odradio svoje do kraja (nije bio u stanju rasirit pin na potrebnu mjeru nakon sto je uspjesno montirana plocica) , morao sam kemijat sa kuglicom iz nekog starog lagera i nju koristit da rasiri pin na potrebnu mjeru. Kako imam novi motor i zamjena lanca jos nije u skorijoj buducnosti, nisam kupovao alat, ali kada dodje vrijeme, nakon puno googlanja, odabir je pao na Motion Pro PBR kojeg ima i na ebayu. OK, kosta 700-800kn, al eto, moj izbor ce bit taj alat koji moze zakivat i lance sa supljim pinom, ali i punim.


Savjet za ustedit ako se ne misli lanac mijenjat vise puta:
otic u neki servis i neka tamo to odrade (po povratku kuci prekontrolirat centriranost zadnjeg kotaca i napetost lanca, zlu ne trebalo), cesto je problem i odserafit maticu prednjeg lancanika. Ja sam uspio jer sam posudio profi zracni pistolj od susjeda koji je automehanicar (zapravo, bavi se kamionima i taj pistolj je jebeno jak, cak i moj 50 litreni kompresor ju je odserafio u roku 2 sec, dok je jaki el. udarni pistolj bio nemocan - isto profi alat od istog susjeda - i njemu je bilo cudno da ne moze odserafit). Tako sam kod prve izmjene lanca i lancanika sam zamijenio lancanike, a onda u servisu samo lanac zamijenio. Tek nakon toga sam nabavio taj alat iz Novema Nove i cuvao ga do slijedece izmjene koja je prosla ovako kako sam gore opisao. Zanimljivo, ni tada el. pistolj nije mogao odserafit iako je bilo podmazano kod prve izmjene mašću koja se za to koristi nego opet "onaj jaki zracni pistolj", a stegnuo sam kod prve izmjene kilokljucem na propisanu vrijednost koja uopce nije nesto posebno, nesto vise od momenta stezanja osovine kotaca.
 
Last edited:
Da li je itko na peljescu trenutno? Orebic. Zeleni versys ZG table.
Ako jest. U istom smo smjestaju...
 
Nakon zamjene lanca i lančanika više nema zvukova nakon vožnje od 60km.

Izgleda kako je sve bilo prenategnuto da je i on odustao. Sada konačno mirno u vožnju.
 
Pozdrav,jel imo ko slucaj da mu versys ne puni akumulator?kad ga upalim na leru padne napon ispod 12v.ako neko zna dal je to regler otiso ili namotaji
 
Pozdrav,jel imo ko slucaj da mu versys ne puni akumulator?kad ga upalim na leru padne napon ispod 12v.ako neko zna dal je to regler otiso ili namotaji
Meni su otisli namotaji na 45k kilometara ,regler je prezivio ,sam sam ih shebao sa starim akumulatorom , a koliko ti baca V kad ga dignes na 4k okretaja.
 
pixlr_20201026163310101.jpg
Danas nekako primjetih ovu podlošku da je nabijena na ovoj gornjoj strani matice, nije mi uopće jasno kako je moglo do toga doci? Nema razloga da takva bude inace... Zelim da mi netko fotka jel isto ili normalno 😂
 
Ima logike, sigurnosni razlog... Vec sam se uplašio da mi nije netko tuko po prijenosu, trazim krivca za sj#an lanac... Pretpostavljam kad se skida da se izravna da se moze odvrnuti pa ide vjerojatno nova sa novim lancanikom?
 
Ne trebas novu, samo postojecu savines isto ovako na mjestu gdje nije savijana, na taj nacin, imas "novu" za 5 izmjena prednjeg lancanika
 
  • Like
Reactions: dipsi997
kao sto su ti rekli to je normalno i tako treba biti,sarafciger i cekic izravnas je,i onda mozes odsarafiti maticu,imas po yt videa koliko god hoces.(y)
 
Iz nekog čudnog razloga u vožnji sam ostao bez komada lakiranog oklopa koji se nalazi s lijeve strane ispod sjedala (na slici je isti komad sa desne strane), zvao KMS i dotični dio košta 458Kn (čeka se do dva tjedna), gdje još pitati, ili još bolje naći rabljeni za manje novaca?
 

Attachments

  • IMG_20201026_150221-picsay.jpg
    IMG_20201026_150221-picsay.jpg
    148.7 KB · Views: 75
  • IMG_20201026_150243.jpg
    IMG_20201026_150243.jpg
    70.2 KB · Views: 82
Pozdrav,jel imo ko slucaj da mu versys ne puni akumulator?kad ga upalim na leru padne napon ispod 12v.ako neko zna dal je to regler otiso ili namotaji
Ištekaš konektor sa tri žice što izlaze iz dekla di je alternator, spojiš instrument na dvije žice naravno, postaviš strumać na mjerenje IZMJENIČNOG napona iliti kao da mjeriš ovu našu klasićnu 220V, upališ te kad se iole mali zgrije daš gasa do 4000 soma e tu ti treba pokazivati min 40tak volti ili više, tako ponoviš proceduru sa zamjenom žica 1-2,1-3, 3-2 i čak sa masom, ako nešto nije u opisanom stator ti je pa pa, regler skoro pa nevjerujem, obavezno provjeri otpore između izvoda i na masu...
U velikoj većini slućajeva prdne na rosu zbog oksidacije konektora koji su nezaštićeni pa otpori rastu i s tim i opterečenje pa zato krepa
zamjenski statori ne traju dugo mislim na one od 500-600kn....kod mene dva zamjenska krepala, e sad je gore u mojoj režiji jer mi je to struka pa sam si dao truda i gle radi...
brtva dekla ti treba obavezno...
Jakopec Samobor za Kawasaki okidoki...
 
riknuo stator molim preporuku kojeg naručit da je jeftin a dobar :giggle:



Doduse ne za isti motor ali kad je moj riknio ja stavio originalni samo polovni eno ga jos radi za iste pare ko ovaj.