Kawasaki Versys 650

Pa kažem. Ja nisam pedantan i ja to ne bi radio da sam na tvom mjestu jer preko tanka uvijek nešto neka torba ključevi vamo tamo :)

Znam jednog dečka iz viđenja koji se bavi hidrografikom, na facebooku ima page BT Hidrografika. Nisam siguran za cijene ali mislim da je rekao frendu 800kn za dva bočna kofera. tako da vjerujem da bi rezervar bio puno manja cijena, recimo pola možda? Ali to ti je opet ko lak....osjetljivo.

Prije bi ti onda predložio neki plastidip baš zbog ovog što sam napisao - na rezervaru uvijek neki ključ, torba......ja sam iskreno sam felge za auto sredio plastidipom i primerom - cca 500kn troška u materijalu (boja, nešto kita, bruspapiri), volje, strpljenja i spremnost da će biti možda fail ako prvi puta sam radiš......sada je već 3 godine gore na zimskim felgama i još drži bez "mjehurića" ili guljenja. Kad ti se ne sviđa više boja ili je oštećen, samo ga oguliš ko koru od kobase i našpricaš novi - s tim da više ne moraš pripremat površinu :)
 
Živcira me što je tih rupica sve više i više i ove neke su sve veće. Hvala na savjetu budem razmislio.
 
Last edited:
Versyaneri, jel normalno da 650tka uzasno vibrira iznad 4500rpm? Kako sam tek u petak dobio vozacku, ovaj vikend naravno nisam silazio sa motora i skuzio sam na da 4500rpm krene uzasno vibrirati tako da su mi retrovizori potpuno zamuceni , a uz to jos nesto strasno rezonira. Najprije sam mislio da je nesto od plastika pa sam pritiskao rukom u voznji, ali rezoniranje i cvrcanje ne prestaje. Palo mi je na pamet da je mozda ovaj crash bar dole problem pa cu ga pokusati skinuti naredni vikend, ali rekoh mozda je to normalno kod ovih masina pa da za svaki slucaj priupitam :D
 
Koje godiste? Stariji modeli vise vibriraju. Crash bar odmaze po tom pitanju. Jasm stavio gumene podloske pod sarafe sw motech crash bara i to je pomoglo.
 
2011to godiste
Znaci moglo bi biti do crashbara? Nista, skidam ga za vikend da vidim kako ce se ponasati. Ako bude bolje, pokusati cu i ja sa podloskama. I kod mene je SW Motech.
 
Kako puno putujem sa babom i tri kofera nakon probe V-Stroma shvatio sam da bi mi puno bolje pasao i naletio na jednog kandidata pa ako netko traži održavan Versys ponudio bih svoga...
2008.g model s abs-om 68000km
Drugi vlasnik od 24000km
Unazad 9 mjeseci promijenio lanac DID (ima 300km), gume Mitas TF (2000km) krom štangu na vilici sa komplet servisom, ulje, filter, svjećice, akumulator..
Leo Vince Underbody upisan u prometnu
MRA Vario touring vizir, maglenke, nosači za kofere GIVI monokey (koferi dolaze uz doplatu (bočni GIVi Trekker 33l)
Stebel Nautilus sirena 140dB
Bijeli žmigavci od Z750
Nove sajle kuplunga i gasa
Motor regan do 04/22 toči, vozi
Nije bio u planu za prodaju, samo ako uspijem uzeti ciljanog Stroma
26000kn s koferima, 24000kn bez...
 

Attachments

  • IMG_20170909_102538.jpg
    IMG_20170909_102538.jpg
    2.3 MB · Views: 0
  • IMG_20210603_141054.jpg
    IMG_20210603_141054.jpg
    2.4 MB · Views: 0
Neki dan sam nešto sa kolegom komentirao one nosace bisaga sta sam od tebe uzeo (jos su gore) i pitao se kako to da ti jos uvijek nisi promijenio motor.

Nadam se da ides na velikog stroma ili ipak 650?
 
  • Like
Reactions: maredo
Narucio sam neke anti-vibration nastavke za retrovizore iz Louisa pa cemo vidjeti rade li svoj posao. Ne ide mi u glavu da na auto putu na 130kmh ne razaznajem u retrovizoru da li je iza mene Moskvic ili Scania. Jos niti na jednom motoru to nisam imao i nikako mi se ne svidja.
 
Neki dan sam nešto sa kolegom komentirao one nosace bisaga sta sam od tebe uzeo (jos su gore) i pitao se kako to da ti jos uvijek nisi promijenio motor.

Nadam se da ides na velikog stroma ili ipak 650?
Bio je još prije godinu dana veliki Strom u planu ali su Covid i potres poremetili planove...i uleti mi jako dobar Strom 650 pa neka bude prijelazno rješenje dok ne riješim sve na kući a onda ili 1000 ili penzionerski GS 😁
Super me Versys služio i fakat sam zadovoljan s njim ali kad ga natovarim sa koferima i babom jebe me ta njegova kratkoća...
 
Narucio sam neke anti-vibration nastavke za retrovizore iz Louisa pa cemo vidjeti rade li svoj posao. Ne ide mi u glavu da na auto putu na 130kmh ne razaznajem u retrovizoru da li je iza mene Moskvic ili Scania. Jos niti na jednom motoru to nisam imao i nikako mi se ne svidja.
E sad što je užasno vibriranje je na žalost subjektivno mišljenje. Moj vibrira i rezonira isto kao i tvoj, ali nije da u retrovizoru ne skužim razliku auta i kamiona :D. Upravo to pokušavam rješavati sa raznim gumicama i novim kopčama koje sam kupio u Siluxu. Za sad ima napretka. Ali ovo za crash bar mi nije palo na pamet. Baš ću stavit i ja gumene podloške i vidjet da li ima promjene. Imam ga 4 godine skoro i još uvijek nisam navikao na te neke vibracije, non stop mislim da nešto ne valja. Ali to je jedina zamjerka koja mu imam.

Baš javi svoje dojmove nakon vikenda molim te. Zanima me jako.
 
Last edited:
E sad što je užasno vibriranje je na žalost subjektivno mišljenje. Moj vibrira i rezonira isto kao i tvoj, ali nije da u retrovizoru ne skužim razliku auta i kamiona :D. Upravo to pokušavam rješavati sa raznim gumicama i novim kopčama koje sam kupio u Siluxu. Za sad ima napretka. Ali ovo za crash bar mi nije palo na pamet. Baš ću stavit i ja gumene podloške i vidjet da li ima promjene. Imam ga 4 godine skoro i još uvijek nisam navikao na te neke vibracije, non stop mislim da nešto ne valja. Ali to je jedina zamjerka koja mu imam.

Baš javi svoje dojmove nakon vikenda molim te. Zanima me jako.

Upravo to, evo ja ga tek kratko vozim pa uvijek mislim da nesto ne valja. Znaci ti se jos nisi naviknuo?
Nije da ne razaznajem je li auto ili kamion, ali evo nedavno sam vozio F650GS koji je isto sa dva paralelna cilindra i toga tamo uopce nema.
Hm, mozda ipak 2 cilindra nisu za mene ili barem Versys 650 nije. Cuo sam da su kod MK3 (2015-) to donekle rjesili, ali jos uvijek ne potpuno.
Istina, iznimno lijepo i lako se vozi i nemam nikakvih drugih zamjerki osim tog vibriranja retrovizora i cudnih rezonantnih zvukova, ali mi je to sasvim dovoljno da kazem da to nije motor za mene.
 
Na novijem modelu 2015- vibracije su puno-puno manje i na retrovizorima skora da ih ni nema. Osim ako imate adaptere za proširenje i podizanje retrovizora kao i ja pa se vibracije na +130 kmh pojavljuju samo u desnom retrovizoru.
 
Narucio sam neke anti-vibration nastavke za retrovizore iz Louisa pa cemo vidjeti rade li svoj posao. Ne ide mi u glavu da na auto putu na 130kmh ne razaznajem u retrovizoru da li je iza mene Moskvic ili Scania. Jos niti na jednom motoru to nisam imao i nikako mi se ne svidja.
Mene bi više brinia presretac od Smokvića i Scanie. :mrgreen:
 
A nema me to sta brinuti na dojče autobanu :D


Sa Versysom bi ti se cinilo da stojis pored drugih auta a vibracije bi bile najmanji problem. Sta znam meni ta vibracija na Versysu ne smeta, istina vibrira i slabo vidis tj nije kristalno cista slika al kao da je to bitno.
 
Pa nije bas ni da lete ovamo sa autima po Autobahnu. Ima pacijenata sto provezu po 200, ali obicno se vozi u granicama normale, tj. do 130. Ljudi znaju da osiguranje samo do 130 placa :D
Montirao sam jucer one anti-vibration nastavke za retrovizore, ali evo danas kisa pada pa jos nisam probao. Samo, nekako mi je labavo ono. Vec vidim da nema od toga nista. Valjda se najlakse naviknuti na to i ignorirati :D
 
Meni na mom motoru na odredenim okretajima vibriraju noge i iskreno rado bi se mijenjao za tvoje retrovizore xD na svakom motoru ces nesto nac
 
Uglavnom, ovi anti-vibration penisi ne rjesavaju nista tako da sam ih skinuo i vratio nazad. Razlika sa i bez crashbara je minorna. Sad kad razmisljam o tome dok vozim, kuzim da na nekim obrtajima vibriraju fuzrasteri, na nekima retrovizori a na nekima pod guzicom. Izgleda da je to tako na ovom modelu i da se jednostavno treba naviknuti. Sta je tu je.
Nema veze, neka ga sada ovu sezonu pa cemo za iducu gledati nekog R4 novijeg godista.