Kawasaki Versys 650

Nisam zaboravio jer mi versys paše dosta i vazda ga jednom mom najboljem šupku maznem i uvalim mu svoj motor. Najvjv jednog dana Verysulja ide pod nebo ispred moje zgrade jer garazu nemam.

Dodji po mog molim te, da napokon oslobodim mjesto u garazi za nesto ozbiljnije :mrgreen:
 
Nisam još za penziju! Iako se on da fino fitiljit po zavojima al ne bi jos da mi pliva zadnji kraj ko na beverlyu
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ahoj,

Ima netko savjet u vezi auspuha. najpovoljnije mi je Giannelli i Storm..
Imal ko kakavih savjeta zasto uzet neki od ta 2, ili zasto ne uzet?
ofc, oba su sa homologacijom.
 
Storm je sestrinska firma Mivv-a i ljudi su generalno zadovoljni sa njim dok ovaj drugi ne poznajem tj vozio sam samo skutere sa njim.
 
Ahoj,

Ima netko savjet u vezi auspuha. najpovoljnije mi je Giannelli i Storm..
Imal ko kakavih savjeta zasto uzet neki od ta 2, ili zasto ne uzet?
ofc, oba su sa homologacijom.
Prijatelj na er6 prije neki dan stavio Storm. Odlično izgleda. Zvuk ok
 
@SpoRRi - da znam da je od Mivva, vjerojatno cu onda na to ic jer mislim da je bolja podrska ako mi zatreba kakva sitnica, iako je Giannelli ja mislim od Arrowa, pa ni tu nebi smjelo bit problema.

@salej600 - tnx na info komšija, ma ti 2cyl kawasakiji imaju ruzan zvuk kako god okrenes.
 
Last edited:
Pozdrav
Evo da se predstavim, Ivica, 42 godine, Zagreb. Procitao sam svih 536 stranica jer sam jako zagrijan za Versysa i imam u planu jednoga sparkirat u garažu. Zanima me druga generacija s kraja proizvodnje, znači 2014/15, i to u kombinaciji skroz crni sa crvenom oprugom zadnjeg amortizera i natpisa Versys na tanku. Taj mi je baš napet skroz. Kod nas je ponuda jako slaba, i jedino približno slično trenutno što se nudi je onaj crni sa njuškala iz Jaske 2013 godina. Malo mi se čini cijena previsoka. Piše prvi vlasnik, ali trebao je nadodat u Hrvatskoj, jer je motor uvežen iz Austrije pred godinu dana. Zanima me vaše mišljenje o motoru iz oglasa. Postavio bih link na oglas ali nov sam tu pa nisam skužio jos kako.
Hvala unaprijed
 
taj je novi kosto, kolko, 53 tis :), cijene su katastrofa, ili su nama place male ili smo se slabo udali
na slikama se ne vidi skoro nis izgleda ok, nis od opreme :-/
ako je kilometraza prava onda za 5000 s obzirom na trziste je ok kupnja
s tom kilometrazom lanac i pakne na kocnicama bi trebali bit original, vidi sta kaze na to
 
taj je novi kosto, kolko, 53 tis :), cijene su katastrofa, ili su nama place male ili smo se slabo udali
na slikama se ne vidi skoro nis izgleda ok, nis od opreme :-/
ako je kilometraza prava onda za 5000 s obzirom na trziste je ok kupnja
s tom kilometrazom lanac i pakne na kocnicama bi trebali bit original, vidi sta kaze na to
Rekao sam mu da mu dam 5000 ali neće, kaže nije mu hitno. Poslije me zvao i dao bi za 5300 ali ja sam ostao pri svom. Ima taj vizir malo drugačiji od onog serijala prozirnog i ima još zadnji mali blatobran i usb na volanu i to je to od opreme. Malo je siromašna oprema, ali ako je kilometraža točna i ako je stanje motora u skladu sa kilometrima mislim da vrijedi 5. Nema ni ABS, a to ni sam ne znam da li je bolje da ga ima ili ne.
 
Nema ni ABS, a to ni sam ne znam da li je bolje da ga ima ili ne.

s obzirom da sam uzeo Versysa 2012/2013 sa ABS-om, i koliko puta sam zablokirao zadnji kotač sa normalnim pritiskom na zadnju kocnicu prilikom stajanja, ja bih isao na opciju sa ABS...
ne znam kako se ponasa verzija bez ABS-a kod klasicnog kocenja i sl, dal jako hvata zadnja i jel moze bit iznenađenja kad je to najmanje poželjno...
 
s obzirom da sam uzeo Versysa 2012/2013 sa ABS-om, i koliko puta sam zablokirao zadnji kotač sa normalnim pritiskom na zadnju kocnicu prilikom stajanja, ja bih isao na opciju sa ABS...
ne znam kako se ponasa verzija bez ABS-a kod klasicnog kocenja i sl, dal jako hvata zadnja i jel moze bit iznenađenja kad je to najmanje poželjno...
Î moj straznjom dosta cesto aktivira ABS, a prednjom bas i nisam primjetio da jeste. ABS je definitivno bolja i sigurnija opcija i ne mogu zamisliti niti jedan smislen razlog zasto bih uzeo motor bez ABS-a, ali ako se vec mora voziti bez ABS-a, nije ni to neizvedivo :D
Kod mene recimo Versys ima ABS a Burgman nema, pa vozim i jednog i drugog. Kod Burgmana malo vise pazim kad kocim i ne udaram po punoj bremzi nego doziram i to je to.
 
ma Versys je prelak na okidacu za blokadu zadnjeg kotača...
recimo na FZ6 sam valjda 1-2x blokirao zadnji kotač, a stiskao sam svakako, i dala se lijepo dozirati...
a na versysu na malo veći stisak zadnje, baam, blokada i ABS krene pumpat.... malo je, osjetljiva.... snowflake generacija :D

sa prednjom nisam imao problema, niti mi je palio ABS na normalno korištenje.
 
Hvala dečki, čekam da se pojavi koji crni versys 2014/15, ali izgleda da ih kod nas baš i nema. Našao sam jedan u Italiji baš po mom guštu, ali mi se ne da gnjavit sa tom procedurom uvoza. Ni vani ih nema nešto previše koliko sam uspio na brzinu malo pogledat.
 
Dakle, da ne duljim puno, ono sto su obecali u opisu ovog Boosterpluga su i ispunili i svi oni reviewovi po Youtube su istiniti.
Nema vise onog dosadnog trzakanja na niskim obrtajima nego se komotno moze voziti trecom 30kmh bez da te trese ko da imas Parkinsona. Ne moram ga u kruznom vise pimplati na kvacilu radi on-off gasa. Ne pokusava me vise prebaciti preko volana kad vratim gas nego je to sada puno smirenije i uglađenije.
Uglavnom, jako dobra i isplativa investicija.
sad nakon koji mjesec korištenja, kakvi su sada dojmovi?
 
Iskreno, nisam nesto puno ni vozio Versysa od kad sam stavio Boosterplug na njega, ali ovih 500-600km sto sam napravio me je odusevilo. Potpuno je promijenilo ponasanje motora.
Inace, Versys je vec vise od mjesec dana pod ceradom, ociscen i podmazan. Ceka proljece pa cu ga opet oglasiti i nadam se ovaj put i prodati.
Odlican motor, ali mi je lagano dosadio :D