Kawasaki Vulcan S

H_A_N_S said:
Dado sa Raba....možda se sretnemo (punac mi je s Raba pa naletim većinom ljeti).
Motor za preporuku,dobar i za đir do kafića i za otić na put.

Kad budeš dole javi se za pivo ;)

Btw, da li netko zna za polovong Vulcana da se proadje? Na oglasima sam našao samo jednog...
 
kolika je max nosivost kod ovog Vulcana?

nemrem naći info na netu...
 
Evo uletio polovni Vulcan iz uvoza, 2017.g. sa 18,500 km.  :D

Zanima me u vezi ovog Boostera, kako ste zadovoljni vi koji ste ga ugrađivali?
I također po kojoj cijeni i gdje ste naručili?

 

Attachments

  • kawasaki-vulcan-645-cm3-slika-115711619.jpg
    kawasaki-vulcan-645-cm3-slika-115711619.jpg
    271.5 KB · Views: 253
jedino sto si ga uzeo od RB moto koji bas nije na dobrom glasu

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
DaDo R said:
Evo uletio polovni Vulcan iz uvoza, 2017.g. sa 18,500 km.  :D

Zanima me u vezi ovog Boostera, kako ste zadovoljni vi koji ste ga ugrađivali?
I također po kojoj cijeni i gdje ste naručili?

Da te odmah upozorim da ti nosač tablice,retrovizori, stop svijetlo i žmigavci nisu orginal... A s obzirom di si ga kupio, nadam se da ti je to jedini problem...
 
Što se boostera tiće... zadovoljan sam. Manji trzaj pri otvaranju gasa i linearnije razvijanje snage... Jel vrijedi tih 100 eura...  :misli:
Naručen je s ove stranice: https://www.boosterplug.com/shop/frontpage.html
 
Dakle, što se tiče RB Moto... Nisam imao pojma ništa o toj firmi i njenom vlasniku jer nisam ni bio u tim "vodama"... Vidio sam oglas, javio se itd. Prvo istraživanje o njima sam napravio tek kada je ovdje M12 komentirao da su na lošem glasu... Pogledao sam temu o njima ovdje na forumu, potražio informacije na drugim mjestima.
I da, pronašao sam svašta, ali poučen nekim ranijim iskustvima u vezi auta, nisam htio odmah paničariti.

Sve što mi je u RB Moto rečeno o motoru, što je s njim bilo, u kakvom je stanju sada i što je na njemu odrađeno, to je tako i bilo. Poveo sam sa sobom mehaničara koji vozi motore i kuži se u njih jako dobro, on je sve pogledao i stvarno nemam nikakvih zamjerki. Dakle, dotičnog gospodina vlasnika nisam poznavao prije, nemam potrebe ga braniti ali ja negativnih iskustava nisam imao i sve je prošlo u najboljem redu. E sad, da li bi on mogao biti malo ljubazniji, kakav je u komunikaciji itd. to je sad već druga priča, ali ja ionako se ne mislim družiti s njime pa me to i nije briga.

Što se tiče spomenutih retrovizora, žmigavaca i ostalog... Da, znam da nije orginal, ali motor je takav prošao homologaciju, i provjereno je na tehničkom svi ugrađeni dijelovi imaju EU normu i bez problema prolazi tehnički.

Motor ide odlično, nema nikakvih problema s njime, baš ga je gušt voziti.. Jedino imam zamjerku na gume koje treba obavezno zamjeniti jer na njemu su orginal Dunlop, i to su već naručene Michelinke.

Evo i par slikica

 

Attachments

  • _DSC7540_sm.jpg
    _DSC7540_sm.jpg
    889.4 KB · Views: 229
  • _DSC7529_sm.jpg
    _DSC7529_sm.jpg
    861.8 KB · Views: 202
  • _DSC7527_sm.jpg
    _DSC7527_sm.jpg
    809.7 KB · Views: 206
  • _DSC7528_sm.jpg
    _DSC7528_sm.jpg
    186.2 KB · Views: 187
ajde nek ti je sa srecom u svakom slucaju :palcegore:

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
DaDo R said:
Evo uletio polovni Vulcan iz uvoza, 2017.g. sa 18,500 km.  :D

Zanima me u vezi ovog Boostera, kako ste zadovoljni vi koji ste ga ugrađivali?
I također po kojoj cijeni i gdje ste naručili?

Booster plug naručio direktno od proizvođača po cijeni koja je na netu, zadovoljan sam sa efektom.
Koliko te izašao do registracije (ako nije tajna)?
 
citat: DaDo R

"Što se tiče spomenutih retrovizora, žmigavaca i ostalog... Da, znam da nije orginal, ali motor je takav prošao homologaciju, i provjereno je na tehničkom svi ugrađeni dijelovi imaju EU normu i bez problema prolazi tehnički. "


Homologacija i tehnički pregled su dvije potpuno različite radnje. Homologacijom se samo utvrđuju podaci o vozilu, a na tehničkom pregledu stvarno stanje vozila. Ako ti nisu ti dijelovi atestirani i upisani u prometnu dozvolu, motor ti je tehnički neispravan i kao takav ne zadovoljava na teh. pregledu... Bez obzira što na njima piše EU norma...

Puno lijepih kilometara ti želim...  (y)
 
Mladjo2003 said:
Homologacija i tehnički pregled su dvije potpuno različite radnje. Homologacijom se samo utvrđuju podaci o vozilu, a na tehničkom pregledu stvarno stanje vozila. Ako ti nisu ti dijelovi atestirani i upisani u prometnu dozvolu, motor ti je tehnički neispravan i kao takav ne zadovoljava na teh. pregledu... Bez obzira što na njima piše EU norma...

Ok, može biti. Nisam upoznat s time... Ali sad me zanima ovo: "ako ti dijelovi nisu atestirani i upisani u prometnu"... U koju prometnu ako prometne nemam? Od svih papira koje ja imam nigdje nema nikakvog u kojem je propisano kako moraju izgledati žmigavci i retrovizori?

Zar oni na tehničkom gledaju u nekakve kataloge koji je izgled retrovizora i izgled žmigavaca? Dimenziju, oblik..?? Zar motor nije tehnički ispravan ako su retrovizori ovakvog oblika a ne četvrtastog??
 
Mladjo2003 said:
Homologacija i tehnički pregled su dvije potpuno različite radnje. Homologacijom se samo utvrđuju podaci o vozilu, a na tehničkom pregledu stvarno stanje vozila. Ako ti nisu ti dijelovi atestirani i upisani u prometnu dozvolu, motor ti je tehnički neispravan i kao takav ne zadovoljava na teh. pregledu... Bez obzira što na njima piše EU norma...

Puno lijepih kilometara ti želim...  (y)

Dakle ovako, žmigavci nisu prošli na tehničkom isključivo zbog veličine. Retrovizori, štop svjetlo itd., to je sve u redu. Morao sam staviti veće žmigavce kako bi se uklopili u propisane mjere.
I to sam na brzinu našao neke također LED, koje su prošle bez problema.
 

Attachments

  • P90610-154457(1).jpg
    P90610-154457(1).jpg
    105.9 KB · Views: 129
  • P90610-154521(1)(1).jpg
    P90610-154521(1)(1).jpg
    727.6 KB · Views: 151
  • P90610-095905(1).jpg
    P90610-095905(1).jpg
    98.7 KB · Views: 164
DaDo R said:
Ok, može biti. Nisam upoznat s time... Ali sad me zanima ovo: "ako ti dijelovi nisu atestirani i upisani u prometnu"... U koju prometnu ako prometne nemam? Od svih papira koje ja imam nigdje nema nikakvog u kojem je propisano kako moraju izgledati žmigavci i retrovizori?

Zar oni na tehničkom gledaju u nekakve kataloge koji je izgled retrovizora i izgled žmigavaca? Dimenziju, oblik..?? Zar motor nije tehnički ispravan ako su retrovizori ovakvog oblika a ne četvrtastog??

Ali imaš prometnu, jer je to rabljeni motor, dakle bio je već negdje registriran, jel tak? Samo je odjavljen i tablica vraćena u stp. Google zna kak taj motor izgleda u orginalu... Svaki nadzornik može otići na stranicu proizvođača i usporediti sa tvojim.  Motor i svako drugo vozilo je tehnički ispravno u orginal tvorničkom stanju, a svaka preinaka se mora atestirati i upisati u prometnu.
 
Mladjo2003 said:
Nosivost je 200 kg, ako još nisi našao evo sjetio se upravo pogledat u prometnu...
hvala konacno konkreta odgovor :)

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
Mladjo2003 said:
Ali imaš prometnu, jer je to rabljeni motor, dakle bio je već negdje registriran, jel tak? Samo je odjavljen i tablica vraćena u stp. Google zna kak taj motor izgleda u orginalu... Svaki nadzornik može otići na stranicu proizvođača i usporediti sa tvojim.  Motor i svako drugo vozilo je tehnički ispravno u orginal tvorničkom stanju, a svaka preinaka se mora atestirati i upisati u prometnu.

Uvoz...

Mladjo2003 said:
.... Motor i svako drugo vozilo je tehnički ispravno u orginal tvorničkom stanju, a svaka preinaka se mora atestirati i upisati u prometnu.

Ovo ti nije točno. Barem su tako meni danas rekli. Ne mora biti orginal tvornička ugradnja već ti dijelovi moraju zadovoljavati propisane standarde.
Žmigavci nisu prošli jer su mali i jer svojom veličinom ne prelaze širinu registarsku pločicu, a prednji nisu u vertikalnoj širini sa prednjim farom.... itd. itd.

Retrovizor pogotovo ne mora biti tvornički.

Kažem samo ono što je meni rečeno danas na tehničkom.
 
Vjerovatno ću se prebaciti 2020. na ovaj stroj, pokušati ću naći ovako nešto i ne dirati ništa  :mrgreen:
Nadam se samo da je udobar za dulje vožnje jer barem jednom godišnje planiram voziti relaciju od preko 1000 km u komadu (y)
 

Attachments

  • Kawasaki Vulcan 650.png
    Kawasaki Vulcan 650.png
    569.1 KB · Views: 202
  • Kawasaki Vulcan 650a.png
    Kawasaki Vulcan 650a.png
    611.1 KB · Views: 176
Evo par fotki ovog mog, nakon malo šminkanja, servisa, promjene guma itd.

Instaliran novi Puigov Wind Shield Sport, novo ulje i filter (ulje Motul 7100 4T 10W-40), zračni filter DNA, nove gume Michelin Pilot Road 4 GT...

 

Attachments

  • _DSC7933_sm.jpg
    _DSC7933_sm.jpg
    828.9 KB · Views: 202
  • _DSC7937_sm.jpg
    _DSC7937_sm.jpg
    610.2 KB · Views: 162
  • _DSC7940_sm.jpg
    _DSC7940_sm.jpg
    112.1 KB · Views: 148
  • _DSC7943_sm.jpg
    _DSC7943_sm.jpg
    854.6 KB · Views: 183
  • _DSC7938_sm.jpg
    _DSC7938_sm.jpg
    558.8 KB · Views: 160
Razmisljao sam o njemu, ali sam ipak uzeo versysa jer nisam imao priliku probat Vulcana....a s versuljom radim duge voznje. Jucer odradio 320km.
Nadam se da cu imat priliku iednom probat.

Izgleda super i puno sretnih km zelim.