Kawasaki Z 1000 ST 1980

Buco

New member
Pozdrav svima.


Kupio sam Z-a prije 2. godine od vrlo simpatičnog mladog gospodina na Krku.
Bio je u jako ocajnom stanju pa je i cijena bila prihvatljiva, ustvari baš mi je trebalo takvo nešto.
Nakon godine i nesto sitno skupljanja dijelova krenuo sam ga rastavljat.
Kako su novi dijelovi stizali motor je poceo poprimati oblik onoga sto sam ustvari zelio.
Plan je bio zacrtan, sakupiti dijelove, rastaviti motor, pripasati nove dijelove, upaliti i probati motor, ponovno ga rastaviti, odraditi zavrsnu obradu na dijelovima na kojima je to potrebno i na kraju ga ponovno sastaviti.
Znam znam, zvuči komplicirano, možda i nepotrebno ali ipak mislim da je to naj kvalitetniji način da dobijem ono što ustvari želim.


 
limit said:
Već vidim da će makinja bit  (y)  Ali bojim se da će konačni trošak otić u nebesa  :shock:
Jeli već gotov?

Nažalost već je otisla u nebesa...
Ali ipak to je projekt koji traje več neko vrijeme, a i unaprijed sam pripremio financijsku konstrukciju pa eto nekako guram.
Motor jos nije gotov ali uskoro cu poslat slike kako motor trenutno izgleda.
Trebao bi biti gotov do ljeta ako me ova recesija ne pokosi  :misli:???

Btw, gledao sam malo tvog Z-a i iskreno se divim i zavidim  :D
 
Buco, svaka čast na trudu i volji, baš me zanima kako će izgledati u finalu. 8)

Ali jedna zamolba, daj smanji buduće slike - nepotrebno su velike, a pune šuma, slikano nekakvim krš mobitelom pa nema nikakvoga efekta. Samo napravi resize i izgledati će puno bolje  (y)
 
limit said:
Ajde malo piši, nemoj samo slagat slike  :wink:
Odakle si naručivao djelove? Jesu li felge za 1000ST ili ćeš ih trebat adaptirat? Šta ćeš radit na mašini?
Imaš li neku sliku da nam otprilike pokažeš na šta će to ličit?...
Slika vrijedi 1000 rijeći  :D
Od originalnog 1000 ST- a ostat će samo rama i mašina, sve ostalo biti će zamijenjeno.
Rama će na kraju kad sve pripašem ići na pjeskarenje i plastificiranje, a na mašini je promjenjen kompletan razvod (lančanici, lanac, role, napinjač lanca...), gumice ventila, ležajevi bregastih osovina, izvađena je osovina od kurble, ispolirani su usisni i ispušni kanali, pošlajfani ventili i uglavnom sve pregledano i po potrebi ispravljeno (navoji, krhotine...)
Klipovi, karike, cilindri, ventili i ležajevi nisu mijenjani jer su bili potpuno u redu, a i iduće godine namjeravam staviti kit 1075 ccm sa špic klipovima i špic bregastim osovinama, ali otom potom...
Dijelovi su kao što sam več i napisao uglavnom sa e-bay a i to američkog.
Prednji kraj (USD vilice, mostovi, radijalne čeljusti, diskovi) su od GSXR-1000 2006.
Stražnja vilica je od ZRX 1100, kao i pumpa kočnice i kuplunga i zadnja kočiona čeljust.
Kotači, e kotači....oni su od Harley-a i njih sam uz neke ne pre velike preinake več pripasao na motor, zajedno sa prednjim diskovima i stražnjom remenicom, pošto će završni prijenos biti remenski (isto od Harley-a). Na njima su več i gume prednja 120/70 19 i stražnja 180/55 18 Metzeler marathon.

E sad, remenski prijenos, vrlo složena stvar ako ga ubacujete na motor ovog godišta i uz ovoliko dorada.
Uglavnom poslat ću slike kad dođe vrijeme.


 
kubik said:
Buco, svaka čast na trudu i volji, baš me zanima kako će izgledati u finalu. 8)

Ali jedna zamolba, daj smanji buduće slike - nepotrebno su velike, a pune šuma, slikano nekakvim krš mobitelom pa nema nikakvoga efekta. Samo napravi resize i izgledati će puno bolje  (y)

Hvala na podršci!!!
Slažem se za slike (K800i mobitel  :D) ali jednostavno trenutno nemam bolje iako bi ih mogao smanjit....neda mi se 8).
Za najbolju sliku treba motor vidjet uzivo...
 
Buco said:
Krenulo je rastavljanje.....
Svka čast na razmišljanju o tako velikoj generalci... (y) A ko će to sastaviti nazad?  :misli:
 
Nisam mogao pronaći bolje slike (ovo su neke mračne).
Ne obazirite se na boje i završnu obradu jer ovo je tek prvo sastavljanje
Motor trenutno igleda ovako....


 
Meni se isto nesvidja dva fara al o ukusima se neraspravlja  (y)
 
Ovo je ozbiljna prerada a kako vidim vlasnik ima i znanja  (y) U ovo ide dosta $ a i vremena.
Budem ti bacio par private messagea jer će me interesirati neke stvari uskoro  (y)
 
Svaka cast na odradjenom poslu al i ja se moram prislonit strani koja ova dva fara naprijed na smatraju mozda najboljim zborom za ovaj tip motora,al naravno,bitno je da je tebi to to!


Jos jedanput (y) (y)
 
Svaka cast na trudu vec ce sad to dobro izgledatii,makar unistiti originalan z-1000 svetogrde :palacdolje:,na prvim slikama se vidi da je motor dosta bio zapusten pa napisati da su karike dobre kao i ostali lezajevi  :misli:
 
z 1000 st je bio jako rijedak model na našem području...  jedan je bio kod nas u vinkovcima 80-81 godine...

...majstore samo naprijed  (y)