KAWASAKI Z 400 (1978.)

motoklasik

Member
KAWASAKI  Z 400 Twin

Ovo je jos jedna moja "uspavana lepotica". Kawasaki Z 400 model B iz 1978. godine.

Ponekad ga izvucem iz dna garaze, prebrisem prasinu, dopunim akumulator, sipam sveze gorivo i upalim ga.

Naravno, na KURBLU. Poseban je to osecaj paljenja motora relativno vece zapremine na kurblu, kad posle energicnog pritiska nogom motor ozivi, covek ima utisak da mu je svojim potezom nekako udahnuo zivot. Ovakve stare, "gvozdene" motore ne treba paliti na anlaser, izgubi se pola uzitka.

I onda, naravno, do Usca na piće, uz nekoliko jacih odvrtanja gasa, tek da ga podsetim na stare dane.


(kliknuti na slike za uvecanje);








A posle nazad, ponovo u garazu do sledeceg leta, a do tada znam, bezbroj puta ce mi na trenutak proci kroz glavu lepi trenuci na tom motoru, na koje me podsecaju i neki pehari koje smo zajedno osvojili na trkama old-tajmera.

Tako ovaj Z 400 sada provodi svoje "penzionerske" godine. U odnosu na ove slike gore, vracen je standardni upravljac i prednji migavci.
A imao je i blistavih trenutaka:


Vrsac 2006. godine:







Batajnica 2007. godine:






 
imaš ti izgleda još tih "kurblaša",polako, rekao bi jedan "...go ahead,make my day!" samo pucaj.užitak gledanja  (y)
al 2T je 2T, tako si rekao.
 
Jeste, vecina nas starijih je pocinjala sa dvotaktnim motorima i normalno je da imamo neki poseban odnos prema njima.
Mada, nisam gadljiv ni na cetvorotaktne motore. :wink:
 
fina pila  (y)  zašto ga više ne voziš toliko preko cijele godine?
 
mr.mee said:
fina pila  (y)  zašto ga više ne voziš toliko preko cijele godine?

Ne moze da dodje na red od ostalih motora  :D :D

Registrujem samo dva do najvise tri motora godisnje. Ostale vozim sa tablicama ovih registrovanih, pa bolje da bas i ne preterujem sa svakodnevnom voznjom  :D
 
motoklasik said:
Ne moze da dodje na red od ostalih motora  :D :D

Registrujem samo dva do najvise tri motora godisnje. Ostale vozim sa tablicama ovih registrovanih, pa bolje da bas i ne preterujem sa svakodnevnom voznjom  :D

(y)

:shock: koliko ti to onda imaš motora u garaži?  (y)
 
merlin68 said:
ostale sa tablicama od drugih  :misli:

Pa naravno.
Cuo sam da u nekim evropskim drzavama postoji mogucnost da registrujes jedno vozilo (sa najskupljim taksama), pa te tablice po potrebi koristis i na ostalim vozilima koje imas.

Ja vec nekoliko godina licnim primerom svojoj drzavi u praksi pokazujem kako da uskladi svoje zakonodavstvo sa evropskim.  :wink:
 
motoklasik said:
Pa naravno.
Cuo sam da u nekim evropskim drzavama postoji mogucnost da registrujes jedno vozilo (sa najskupljim taksama), pa te tablice po potrebi koristis i na ostalim vozilima koje imas.

Ja vec nekoliko godina licnim primerom svojoj drzavi u praksi pokazujem kako da uskladi svoje zakonodavstvo sa evropskim.  :wink:

U Nizozemskoj.
Što se tiče Z 400, zaista je prava ljepotica. (y)
 
koliko se sjećam da mi je prijatelj pričao da je to bilo i ima isto tako i u Švicarskoj
 
motoklasik said:
Pa naravno.
Cuo sam da u nekim evropskim drzavama postoji mogucnost da registrujes jedno vozilo (sa najskupljim taksama), pa te tablice po potrebi koristis i na ostalim vozilima koje imas.

Ja vec nekoliko godina licnim primerom svojoj drzavi u praksi pokazujem kako da uskladi svoje zakonodavstvo sa evropskim.  :wink:
Samo kaj sam siguran da ti totvoje usklađivanje zakona država baš ne bi lijepo prihvatila... :D :D
 
Nemam riječi samo  (y)

P.S. sviđa mi se što su tvoji motori u stanju daily used, a vrhunski sačuvani
 
Da, volim kad su u potpuno ispravnom stanju. Problem moze da bude samo sa akumulatorom.
Ali, uglavnom imaju i kurblu, pa onda noga dodje kao anlaser. :D
 
Kakav problem sa akumulatorom  :misli: ,imal sam i ja nekaj staroga gs 500 e 1979 i palil je uvjek na prvi zub ,
 
Naravno da pali kad je akumulator pun.
Moj problem sa akumulatorima je sto dugo stoje pa se isprazne i gube kapacitet a ne mogu sve da ih redovno dopunjavam svakih mesec-dva. Imam dosta motora i maltene bi trebalo da zaposlim nekoga da samo dopunjava akumulatore.

Zato sam napisao da vecina srecom ima i kurblu  :D
 
motoklasik said:
Pa naravno.
Cuo sam da u nekim evropskim drzavama postoji mogucnost da registrujes jedno vozilo (sa najskupljim taksama), pa te tablice po potrebi koristis i na ostalim vozilima koje imas.

Ja vec nekoliko godina licnim primerom svojoj drzavi u praksi pokazujem kako da uskladi svoje zakonodavstvo sa evropskim.  :wink:

U Austriji za aute imaju tu opciju pa onda vjerujem i za motore.  Ne znam toleriraju li auto/motor izmjenu..
 
motoklasik said:
Naravno da pali kad je akumulator pun.
Moj problem sa akumulatorima je sto dugo stoje pa se isprazne i gube kapacitet a ne mogu sve da ih redovno dopunjavam svakih mesec-dva. Imam dosta motora i maltene bi trebalo da zaposlim nekoga da samo dopunjava akumulatore.

Zato sam napisao da vecina srecom ima i kurblu  :D
(y)