Kawasaki Z1000SX

kitomir said:
Hvala,nisam ni ja baš u cvijetu mladosti  :wink:,uglavnom dobio sve uz motor uvoz iz Slovenije danas ga pokupio sa servisa u Karlovcu,dao sam da se sve pregleda detaljno i da se napravi kaj treba.Tako da je sad spreman za sezonu samo da ovo završi i gassss. :021:
Zelim ti sretnu voznju i puno kilometara
 
MARINS said:
Super izgleda.
Kaj Dac servisira pod Koronom?
Da li iz auspuha vrući plinovi pušu po bočnim koferima?
Ne radi Dac,dovezao sam ga prije korone,vozim se bez bočnih tako da još nisam primjetio plinove po bočnim koferima... (y)
Hvala Feis 123,puno sretnih kilometara i cijeloj ekipi  (y)  :021: gvo ovi nemaju nikakvu zaštitu...
 
Ako nije tajna, koliko si ga/ju platio? Zanima me kako se kreću cijene dole? Zadovoljan sam mojim, ali uvijek me vuče da ga zamijenim za nešto manje i kompaktnije...
 
gvo said:
Ako nije tajna, koliko si ga/ju platio? Zanima me kako se kreću cijene dole? Zadovoljan sam mojim, ali uvijek me vuče da ga zamijenim za nešto manje i kompaktnije...
Ma nije tajna sve je to tu negdje između 6000 i 7000 Eura,vidiš i po oglasima da ima svega.Malo više km i cijena je drugačija.Visim cijelu zimu po oglasima da si nešto kupim.Ako je nešto povoljnije odmah ode tako da jbg treba živaca i brzine,ako i nađeš nešto pametno uračunaj trošak dovoza,davanja,reg i servis.Jer svi kažu da je servis napravljen ulje i filter najjeftinije,a gdje je sve ostalo pa nikom ne vjerujem pa na kraju odvezeš u servis da vidiš kaj si kupio jer na oko može biti savršen.I naravno uglavnom svi skidaju opremu tako da kupiš gologa i ako hoćeeš bar centralni kofer kupi sve komplet i evo još troškova,vizir ti se ne sviđa pa kupiš i njega itd itd.Onda kod prodaje ili sve daš ili skineš pa ti se vucara oprema po oglasu mjesecima.I poanta svega znam da je Kawasaki boja zelena,ja ga jednostavno nisam htio.Imao sam crni motor prije i htio sam opet crnoga  (y).Ne znam dali sam pomogao kaj,ali da treba živaca za sve treba... :wink:
 
Ekipa jeli ima tko iskustva sa stavljanjem led sijalica umjesto orginalnih 2013 godina.Dali se može samo sijalica zamjeniti ili nešto više.Koliko to prati instalacija motora i pouzdanost.Danas prvi ozbiljniji kilometri motor odličan lijepo se vozi povuče kad treba malo zapleše kod naglih kočenja ali sve u svemu na kratke staze sve 5 :021: (y)
 
Pozdrav ekipa!
Doslo vrijeme nakon duuuuugo godina (15 sigurno) da si opet kupim motor, pa mi ovaj Z1000SX zapeo za oko. Problem je sto je u meni 195cm i 120kg (kg sa tendencijom padanja, cm ne idu dole :D) pa nisam siguran da li je ovakav motor bas pravi izbor za mene. Ima li tu netko moje visine da mi potvrdi da me nece koljena ubijati nakon 50km?
Druga dilema je da li ce mi biti prejak jer sam sada nakon toliko vremena fakticki na razini pocetnika. Vjerujem da nece jer znam se kontrolirati, a Z ima i KTRC i ABS, pa mi ne bi trebo biti problem obuzdati ga dok se ne ustosim.
Znam da bi za mene najbolji izbor bio neki big enduro, ali mi se jednostavo ne svidjaju. Ako budem morao zbog svojih gabarita, uzeti cu ga, ali ne bas drage volje.
 
Imam ga ja sx 105 kg 178 tako da je meni ok i položaj samo mi je zic malo tvrđi ali budemo to riješili.Pa ti si ljudina tebi GTR ili zzr 1400 ovo je za tebe skuter kad sjedneš  (y)
 
kitomir said:
Imam ga ja sx 105 kg 178 tako da je meni ok i položaj samo mi je zic malo tvrđi ali budemo to riješili.Pa ti si ljudina tebi GTR ili zzr 1400 ovo je za tebe skuter kad sjedneš  (y)
Da, znam ali bas mi se svidio. ZZR i GTR su mi bas preglomazni. Meni treba nesto sta mogu prodjirati i po gradu, a i odvaliti turu 500-600km, mozda cak i na godisnji u Hercegovinu, cca 1300km u jednom smjeru odavde. Zato mi se ovaj Z1000SX ucinio kao perfektan izbor. Mislim da cu ga morati ici probati najprije.

Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

 
Da obavezno još ako staviš kofere i suvozačicu vidi i procijeni, gle nije da ne ide samo volja i gasss  :021:  (y)
 
WraGG said:
Ima li tu netko moje visine da mi potvrdi da me nece koljena ubijati nakon 50km?

Ovisi, jesu li ti koljena sjebana ili ne. Budala mi je sjebala lijevo koljeno prije 8g, to me počne zajebavat nakon sat-dva, desno ne. 182 sam visok. Oslonce za noge možeš spustit aftermarket, možeš i stavit više sjedalo (airhawk cca 2cm ili nešto tipa topsellerie cca 3cm). 2020 je viša po defaultu par cm. Motor sam po sebi je kompaktan i manji no što izgleda na prvi pogled.
 
Ja sa 190 cm visine i nogama ko da imam telegrafske stupove nemam problema sa smještajem nogu na SXu, dapače. Ali to govorim iz perspektive vozača koji vozi uglavnom Ninju, tak da iznosim tvrdnju s dozom rezerve. U tom je slučaju SX idealan prijelaz u "normalu". Netko ko sjeda sa velikog endura ili tourera na SX bi možda imao potpuno drugačiji doživljaj. Zamjerku upućujem na položaj ruku kojeg diktira volan, ostalo sve pet.
 
Ja sam vozac koji prelazi iz auta na motor :D
I da, sjebana su mi koljena. A u k, bas mi se ne da neki big enduro voziti.
 
ja nisam baš 190cm, ali blizu i ono prvo što sam primijetio na SX-u, a
i na Z je položaj nogu,  :D koji je meni super; koljena idu dosta,
tako da napišem; "u tank" i više si u motoru, za razliku od nekih drugih  (y)

ono što mene zeza na duljim vožnjama je više skočni zglob desne
noge, koji sam trgao 3x, pogotovo jer s njom manje radiš u vožnji,
pa ako još i putna dionica nije bogata krivinama, onda mi se ukoči noga JBGa


...htio sam napisati: da mogu fuziće spustiti (a to ne ide) ili pomaći nazad i
to opet ne ide zbog auspuha, jedino bi to promijenio  (y)
 
WraGG said:
Ja sam vozac koji prelazi iz auta na motor :D
I da, sjebana su mi koljena. A u k, bas mi se ne da neki big enduro voziti.

Otiđi negdje, sjedni, probaj, napravi 2-3 đira. Ako ti paše u svemu, osim u položaju koljena, spuštanjem oslonaca za noge + višim sicem dobiješ nekih 5-6cm, što je ogromna razlika za komfor, a gubitak ground clearenca ti neće puno značit jer si ionako relativni početnik.

 
gvo said:
Otiđi negdje, sjedni, probaj, napravi 2-3 đira. Ako ti paše u svemu, osim u položaju koljena, spuštanjem oslonaca za noge + višim sicem dobiješ nekih 5-6cm, što je ogromna razlika za komfor, a gubitak ground clearenca ti neće puno značit jer si ionako relativni početnik.
Tako ce i biti.
Kad kazes oslonce za noge, mislis na fuzice ili nesto drugo? Jer Dado gore kaze da se ne mogu spustati.

Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

 
možeš, ali ne original

https://www.z1000sx.co.uk/index.php?topic=8362.0

a to ti još utječe i na druge stvari, tako da po meni je bolje to ne dirati ;)
 
Pozdrav,sjećam se po postovima vozio si fazera 6  :wink: ja ću možda na jesen prodavati svoga z 1000 sx :misli: moram se malo guštati...jesi probao voziti...