Kawasaki Z1000SX

passenger

Active member
Jun 5, 2008
1,459
0
36
Tučepi
koliko ste visoki vi sta vozite ovu Kawu?🧐
ja sam 187 i 110 kila,bojim se da mi nebude malesan:rolleyes:
 

komarac

New member
May 1, 2007
27
5
3
57
Osijek
Nisam kasnije gledao ali kad sam ga ja kupio 2017 nisam moga pronaći. Ima za tri kofera koplet sve drugo ali da ide na ova dva orinalna kofera nisam još vidio?
Da, tako si rekao, jedino da nešto sam iskemijam.
 
  • Like
Reactions: bojan

DADO+

Well-known member
May 27, 2010
8,843
68
48
koliko ste visoki vi sta vozite ovu Kawu?🧐
ja sam 187 i 110 kila,bojim se da mi nebude malesan:rolleyes:
nakon zadnja dva koja si vozio/imao ovaj
bi ti mogao biti mal, ali vidi:
ima ljudi koji su veći nego ti, pa su na N
verziji Z, presretni i nije im mal :mrgreen:

tako da je sve relativno 😝
 

passenger

Active member
Jun 5, 2008
1,459
0
36
Tučepi
nakon zadnja dva koja si vozio/imao ovaj
bi ti mogao biti mal, ali vidi:
ima ljudi koji su veći nego ti, pa su na N
verziji Z, presretni i nije im mal :mrgreen:

tako da je sve relativno 😝

posteno(y)
 

komarac

New member
May 1, 2007
27
5
3
57
Osijek
Nisam kasnije gledao ali kad sam ga ja kupio 2017 nisam moga pronaći. Ima za tri kofera koplet sve drugo ali da ide na ova dva orinalna kofera nisam još vidio?
Nekako uz par preinaka uspio montirati nosač za top case od modela iz 2011.
 

gvo

Well-known member
Aug 16, 2010
1,893
25
48
36
Fennoscandia
Vrlo vjerovatno ti neće biti ništa, ali ipak promisli zašto bi proizvođač na svoju štetu zabranio kombinaciju top casea i bočnih kufera. Samo s bočnim kuferima i bez pilliona, prednji kraj na njemačkom autobanu počne plesati pri 190kmh, u najboljoj maniri Honde Pan European, strah me pomislit kako bi to izgledalo još s top caseom iza.
 

error

Member
Feb 3, 2009
736
17
18
28
Okolica Varaždina
Top case i pune bočne bisage , 220 uz blaaaago lelujanje, samo se opustiš. A s tri karlovačke ni ne osjetiš, samo pičiš :mrgreen:
 

gvo

Well-known member
Aug 16, 2010
1,893
25
48
36
Fennoscandia
Top case i pune bočne bisage , 220 uz blaaaago lelujanje, samo se opustiš. A s tri karlovačke ni ne osjetiš, samo pičiš :mrgreen:
Ovo nije bilo baš blago, počelo bi na brzim sweeperima i pojačavalo se s gasom, jako neugodno. Nikad na ravnome, i nikad bez bočnih kufera. Mada od tih brzina na AC nema neke praktične koristi, dobiveno vrijeme se izgubi na tankanjima. Redovito bi me auti koje sam prešao, prešli dok bih tankao....prilično besmisleno.
 

komarac

New member
May 1, 2007
27
5
3
57
Osijek
Vrlo vjerovatno ti neće biti ništa, ali ipak promisli zašto bi proizvođač na svoju štetu zabranio kombinaciju top casea i bočnih kufera. Samo s bočnim kuferima i bez pilliona, prednji kraj na njemačkom autobanu počne plesati pri 190kmh, u najboljoj maniri Honde Pan European, strah me pomislit kako bi to izgledalo još s top caseom iza.
Vratio se sa godišnjeg, prešao 2000 km sa dvije osobe full natovaren, top case i bočni, isprobano do 230 km/h bez problema, jedino sam sredio do kraja Diablo Rosso III.
 
  • Like
Reactions: gvo

bojan

Active member
Nov 4, 2005
1,738
10
38
39
Sesvetski Kraljevec
To je kofer coocase 47 litara, ja sam sa zadnjom gumom prešao oko 3500 km, koliko si ti Bojane prešao, izgleda mi kao trajnija sportska guma.
Jel idu sad gore bočni orginalni koferi?
Oko 6000km sam ja napravio sa njima. Pa ništa se nisu ni potrošile jer onda po tome imaju preko 9000km što je za takvu sportsku gumu jako puno kilometara a stvarno je guma olična i ja sam prezadovoljan sa njom.
 

komarac

New member
May 1, 2007
27
5
3
57
Osijek
Jel idu sad gore bočni orginalni koferi?
Oko 6000km sam ja napravio sa njima. Pa ništa se nisu ni potrošile jer onda po tome imaju preko 9000km što je za takvu sportsku gumu jako puno kilometara a stvarno je guma olična i ja sam prezadovoljan sa njom.
Idu i bočni koferi, ali sam morao suziti nosač ispod sica za 1 centimetar sa svake strane i saviti malo šipku zbog regulatora stražnjeg amortizera.
Kad sam uzeo motor bilo je oko milimetar do oznake, a sad je poravnato na sredini gume. Guma je zbilja odlična, imao sam prije Metzeler Z8 na TDMu, i uvijek bi se "zgužvala" po rubovima pod punim opterećenje do mora i nazad a ova je ok.
 

bojan

Active member
Nov 4, 2005
1,738
10
38
39
Sesvetski Kraljevec
Idu i bočni koferi, ali sam morao suziti nosač ispod sica za 1 centimetar sa svake strane i saviti malo šipku zbog regulatora stražnjeg amortizera.
Kad sam uzeo motor bilo je oko milimetar do oznake, a sad je poravnato na sredini gume. Guma je zbilja odlična, imao sam prije Metzeler Z8 na TDMu, i uvijek bi se "zgužvala" po rubovima pod punim opterećenje do mora i nazad a ova je ok.
Bitno da sve funkcionira i da su sad tri kofera u upotrebi. Gume su čudo (y)
 

Dragon Racing

Member
Sep 14, 2013
814
7
18
Šibenik
Idu i bočni koferi, ali sam morao suziti nosač ispod sica za 1 centimetar sa svake strane i saviti malo šipku zbog regulatora stražnjeg amortizera.
Kad sam uzeo motor bilo je oko milimetar do oznake, a sad je poravnato na sredini gume. Guma je zbilja odlična, imao sam prije Metzeler Z8 na TDMu, i uvijek bi se "zgužvala" po rubovima pod punim opterećenje do mora i nazad a ova je ok.
Tdm ima zadnju gumu 160, z1000, 190, velika je razlika kad se nagnes pod opterecenjem