Kawasaki Z1000SX

Svako ko ima para mjenja motor ..2g dosta i idemo po novi..kad vec nemogu mjenjat zenu mogu motore..jeftinije mi je:mrgreen:
😂😂 baš sam to htio napisati oko žena,vozio sam fazera 600 8 godina natukao 117000 km i kažem dosta više hoću sve probati od motora (y).Ako ode dobro, ako ne ode opet dobro vozimo se i ovu sezonu ;).
 
Pozdrav ekipa,evo malo da osvježimo temu, lagano skidam kilometre i moram primjetiti da sam se jako razočarao u svjetla na Kawi, eli netko pokušavao kakve led sijalice ili sl...tnx...
 
Pozdrav ekipa,

da ne duljim priču, obzirom da sam zadnjih 20tak godina proveo van utabanih puteva, cijelo moje znanje o cestovnim motorima je teoretskog kataktera.

S drugre strane, oduvijek sam simpatizirao klasu sportskih touring motora (sjeća li se tko Aprilie Future, Triumph Sprint STa i sličnih modela koji nisu uspjeli jer je baš započinjalo advenčr ludilo?) a simpatije su sada još i jače kada pogledam cijene maxi enduro motora.

Uglavnom, kao model, za oko mi je zapeo SX i nekakav plan je kupiti par godina stari model pa bih imao par pitanja. U principu, treba mi "dosadan" motor s kojim ću moći odraditi nešto duze (solo) rute (recimo do 3000km), Prema testovima, SX bi trebao biti upravo takav tj. dovoljno snage za eventualnu autocestu a ipak nešto lakši od FJRa pa samim time i okretniji na zavojitijim dionicama te laši u gradovima\parkinzima. Koliko čitam\gledam po testovima, motor je dobro pogođen i nema se tu šta previše mijenjati \prčkati. Obzirom da sam 174cm nizak, sumnjam da ću uopće trebati kupovati novi vizir. Eventualno drugi model guma?

Ima tu još par opcija no, koliko čitam, ta Kawa je jedan sasvim pristojan\nerazvikan motor s odličnim omjerom ulozeno\dobiveno pa eto, prije nego što otrčim kupiti motor, pitanje da li uopće postoji razlog _ne_ kupiti Kawu?
 
Imao sam ga tri sezone. Po ovom što si napisao vjerujem da bi ti mogao odgovarati.Razlog za ne kupiti ga stvarno ne znam jer u smislu uloženo dobiveno mislim da je super.Jedino ako možeš ga isprobaj malo duže da budeš siguran da ti odgovara, mislim zbog putovanja od 3000km. Po meni je on više sport nego touring ali to je sad već za raspravu di će svatko reći svoje osobno mišljenje.
 
Postoji razlog. Kawasaki je kod nas govno od motora i dela se od špene od Honde. Kawasaki ne valja niš jer je majstor za šankom imal GPZa prije 25 let kojem je stalno moral štelati fergazere. Suzuki je ipak Suzuki. Svi europski motori općenito imaju dušu, japanci su konfekcija, nema veze kaj su i jedni i drugi izrađeni od uglavnom anorganskih materijala. :mrgreen:
Šalu na stranu, motor nema nekih mana i bolesti, redoviti servisi i uživaj. Na 42 tkm uglavnom provjera ventila, svakog dosad sam "bezveze" otvarao. Postoji mogućnost da brtva poklopca ventila proslini na nekoj kilometraži, stvar je prvenstveno estetske prirode, neće motor stati zbog toga. Sklonost prema istome je već stvar osobnih preferencija i želja, kak kolega bojan kaže, meni je bio više turing nego sport, valjda ovisi s koje strane prelaziš.
 
  • Haha
Reactions: bojan
Postoji razlog. Kawasaki je kod nas govno od motora i dela se od špene od Honde. Kawasaki ne valja niš jer je majstor za šankom imal GPZa prije 25 let kojem je stalno moral štelati fergazere. Suzuki je ipak Suzuki. Svi europski motori općenito imaju dušu, japanci su konfekcija, nema veze kaj su i jedni i drugi izrađeni od uglavnom anorganskih materijala. :mrgreen:
Šalu na stranu, motor nema nekih mana i bolesti, redoviti servisi i uživaj. Na 42 tkm uglavnom provjera ventila, svakog dosad sam "bezveze" otvarao. Postoji mogućnost da brtva poklopca ventila proslini na nekoj kilometraži, stvar je prvenstveno estetske prirode, neće motor stati zbog toga. Sklonost prema istome je već stvar osobnih preferencija i želja, kak kolega bojan kaže, meni je bio više turing nego sport, valjda ovisi s koje strane prelaziš.

Ja sam prešao sa desetke na njega i naravno da mi je bio razočaranje i to veliko u smislu snage, ovjesa i kočnica :mrgreen:
Nije mi odgovarao za putovanja u dvoje jer nekako sav nabit, to je možda jedina mana bila :unsure:
 
Imao sam ga tri sezone. Po ovom što si napisao vjerujem da bi ti mogao odgovarati.Razlog za ne kupiti ga stvarno ne znam jer u smislu uloženo dobiveno mislim da je super.Jedino ako možeš ga isprobaj malo duže da budeš siguran da ti odgovara, mislim zbog putovanja od 3000km. Po meni je on više sport nego touring ali to je sad već za raspravu di će svatko reći svoje osobno mišljenje.

Zašto ti nije odgovarao na duzim putovanjima? Opterećenje ruku? Kut nogu?

Postoji razlog. Kawasaki je kod nas govno od motora i dela se od špene od Honde. Kawasaki ne valja niš jer je majstor za šankom imal GPZa prije 25 let kojem je stalno moral štelati fergazere. Suzuki je ipak Suzuki. Svi europski motori općenito imaju dušu, japanci su konfekcija, nema veze kaj su i jedni i drugi izrađeni od uglavnom anorganskih materijala. :mrgreen:
Šalu na stranu, motor nema nekih mana i bolesti, redoviti servisi i uživaj. Na 42 tkm uglavnom provjera ventila, svakog dosad sam "bezveze" otvarao. Postoji mogućnost da brtva poklopca ventila proslini na nekoj kilometraži, stvar je prvenstveno estetske prirode, neće motor stati zbog toga. Sklonost prema istome je već stvar osobnih preferencija i želja, kak kolega bojan kaže, meni je bio više turing nego sport, valjda ovisi s koje strane prelaziš.

Što se pouzdanosti tiče, tu ne berem neku brigu: ako mi je KTM mogao prezivjeti (i jos uvijek zivi) 90t km makadama, onda će Kawa barem još toliko ceste. (y)

Ono što me (mozda) brine je ta pozicija sjedenja, konkretno, da li je tank dugačak, da li je tezina na rukama?

Ne bi me čuudilo da to kod vas bude nešto kao blasfemija, ali da li bi bar-riseri mogli riješiti (eventualni) problem?
 
Zašto ti nije odgovarao na duzim putovanjima? Opterećenje ruku? Kut nogu?

Visok sam 180, da noge su dosta skvrčene, ruke nisi bile opterećene ali nikako pronaći neki odgovarajuć položaj dok smo dvoje na motoru. Ne znam kako bi to točno opisao ali sad na XR-u nakon 600km u danu nisam ni približno umoran kao na SX nakon 350 :mrgreen:
Dok sam se sam vozio bio je SX ok.
 
Last edited:
Ukoliko putuješ solo, ne brini. Možeš se namjestiti i premjestiti kako te volja. Eventualno airhawk strpaš u kufere za dulje dane na autocesti. Ja sam rutinski s mojim 1000+ dnevno odradio, bez nekog osobitog umora. Tank nije dugačak, težine na rukama praktički i nema. Vizir je estetika manje-više, ali zato aftermarketa ima koliko ti duša želi. Snage uvijek i dovoljno. Voli zavoje zavoje svih vrsta. Voli divljanje. Stabilan, nikad mi nije priuštio tank slapper. Eventualno, kad se prekrca na autoputu zna malo zalelujat, pri većim brzinama, ali to je vjerovatno do guma i lošeg rasporeda tereta. U gradu voli spržit jajca i retrovizori su malo na nezgodnom mjestu za filtering, ali daju se sklopit.

Editi: vidio sam negdje davno bar risere koji pašu na OEM kablove, dignu par cm upravljač.
 
E sad... Jedino pitanje je tko o kojem modelu piše?

Jedni ovdje voze prvu generaciju sx-a, većina drugu, rijetki treću... Itko Ninju 1000SX?

Motor se mijenjao iz generacije u generaciju i mislim da sva ta pročitana iskustva ovdje treba uzeti sa rezervom. Motor treba okusit na vlastitoj koži.

I ja sam mogao odradit 700+ km u danu bez problema na svom Z1000 i nisam imao problema sa vjetrom ili bilo čim drugim iako je bio naked. Nekom drugom bi možda sve smetalo jer je par cm viši/niži, vozi u tekstilu, ima drukčiju kacigu itd...

Poanta je da dok ne probaš - ne znaš. :mrgreen:

A pošto smo u Hrvatskoj te rijetko koji predstavnik ima test modele, iznajmljivača je još i manje, ne preostaje nam drugo nego kupit motor i upoznat ga iz prve ruke.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Moj je bio 2014.g to je bila druga generacija koja je imala neke sitne promjene u odnosu na prvi model.Meni je bolje izgledao i super su mi bili orginal koferi bez
nosača.
20200314_161021 (1).jpg
 
Ukoliko putuješ solo, ne brini. Možeš se namjestiti i premjestiti kako te volja. Eventualno airhawk strpaš u kufere za dulje dane na autocesti. Ja sam rutinski s mojim 1000+ dnevno odradio, bez nekog osobitog umora. Tank nije dugačak, težine na rukama praktički i nema. Vizir je estetika manje-više, ali zato aftermarketa ima koliko ti duša želi. Snage uvijek i dovoljno. Voli zavoje zavoje svih vrsta. Voli divljanje. Stabilan, nikad mi nije priuštio tank slapper. Eventualno, kad se prekrca na autoputu zna malo zalelujat, pri većim brzinama, ali to je vjerovatno do guma i lošeg rasporeda tereta. U gradu voli spržit jajca i retrovizori su malo na nezgodnom mjestu za filtering, ali daju se sklopit.

Editi: vidio sam negdje davno bar risere koji pašu na OEM kablove, dignu par cm upravljač.

Hvala puno na iscrpnom opisu, odgovorio si mi, kao putnik, na sve nedoumice.

A pošto smo u Hrvatskoj te rijetko koji predstavnik ima test modele, iznajmljivača je još i manje, ne preostaje nam drugo nego kupit motor i upoznat ga iz prve ruke.

Baš to - bilo bi super kad bi bilo iznajmljivača kod kojih bi se mogao probati motor. Kvragu, potegnuo bih i do Austrije (tamo je vjerojatno situacija bolja) da ga istestiram. Ovako, barem prema pisanju, čini mi se da bi se mogao priviknuti na Kawu.

Moj je bio 2014.g to je bila druga generacija koja je imala neke sitne promjene u odnosu na prvi model.Meni je bolje izgledao i super su mi bili orginal koferi bez
nosača.

Zapikirao sam jedan primjerak 2018 godište, s ABSom i 6000km.

S druge strane, ova druga generacija je dosta jeftinija no, s treće strane, ne vjerujem da je treća generacija toliko bolja, koliko je skuplja.
Svi modeli su ispod 30.000 kilometara pa pretpostavljam da se na kilometrazu ne treba niti obazirati, ako su motori iole korektno odrzavani.
 
Zapikirao sam jedan primjerak 2018 godište, s ABSom i 6000km.

Taj model mi super izgleda, za ostalo ne znam jel ima nekih bitnijih promjena od ovog mog jer sam ih prestao pratiti.
 
Uveza san iz DE 2011god u 08/2020
Motor je odlican. Imas dovoljno snage u svakom trenutku. Vuce iz niskih okretaja. Ne triba lupat nizu kod pretjecanja.
Slozija bi se na komentar sica. Meni je malo neudoban. Vise je sport ovi motor al nije ti tezina na rukama.
ne bi ga preporucija za dvoje. Suvozacev sic je ocajan a mozda san i ja preteske zenske vozija koje su se nabijale na mene. nije mi se svidilo :-D
2017+ godina ti donosi vise promjena sta se tice estetike i malo oko voznih karakteristika.
2011-2014 je 1.model.
2014-2017 je 2.model (razlika u KTRC/traction control i rucki za stelanje zadnjeg amortizera) ja ne znan vozit motor i taj KTRC mi ne triba.
2017-2019/2020 3.model (nisan gleda razlike)
zadnji model je 2020+ sa 1 auspuhom. Najruzniji mi je.

Ako nemas para kupi prvi model. Neces falit.
 
  • Like
Reactions: criiistian