Kawasaki Z1000SX

Prije godinu-dvije kad sam bio u KMSu, bio je jedan Talijan sa zenom na proputovanju sa Z100SX i bio je tamo na promjeni lanca (ne bregastih nego prijenosa). Dario komentirao kako je motor ko nov. Preko 200.000 km je motor imao kad je bio tamo.
Taj je vec kod nas prodan sa 28000
 
Ekipa kakve su vam kilometraze na SX-ovima? Imam priliku po relativno dobroj cijeni (ispod 6000€) kupiti jedan Z1000SX Tourer iz 2014-te, onaj noviji sa KTRC-om i bocnim koferima originalnim, ali je presao 46000km. Znam da mi slijedi provjera ventila i slicno, ali je cijena primamljiva. Da li na toj kilometrazi mogu ocekivati neke probleme radi kojih bi bilo najbolje propustiti tu priliku?
Moj je bio 2014-ta ali sam ga prodao sa 20-ak tkm. Nisam čuo da je bilo nekih problema i misli da ako je redovno održavan i u dobrom stanju da mu ta kilometraža ne predstavlja nikakav problem.
 
Sigurno da ga budeš teže prodao neko netko sa manje kilometara ali opet sve ovisi o cijeni, sreći itd, znaš kak se veli svaka roba ima svoga kupca :mrgreen:
 
Ovaj jadan stoji vec 2 mjeseca u oglasu i nikako da se proda, a stvarno je dobar. Izgleda da je ovamo nemoguce prodati motor sa vise od 40kkm, ali kontam da kupim i neki sa 10kkm sada, za 3 godine ce imati preko 40 i opet sam na istom. Ne znam, dileme, dileme... :D
 
Ovaj jadan stoji vec 2 mjeseca u oglasu i nikako da se proda, a stvarno je dobar. Izgleda da je ovamo nemoguce prodati motor sa vise od 40kkm, ali kontam da kupim i neki sa 10kkm sada, za 3 godine ce imati preko 40 i opet sam na istom. Ne znam, dileme, dileme... :D
Investiras svake godine prije tehnickog u kilometrazu
 
Ima ih koji stoje puno duže u oglasniku tako da to opet ništa ne znači, možda je skup, možda nije dobar možda možda ???
Svi mi imamo takve dileme tako da ti nitko ne može odgovoriti točno na takvo pitanje.
 
Ovaj jadan stoji vec 2 mjeseca u oglasu i nikako da se proda, a stvarno je dobar. Izgleda da je ovamo nemoguce prodati motor sa vise od 40kkm, ali kontam da kupim i neki sa 10kkm sada, za 3 godine ce imati preko 40 i opet sam na istom. Ne znam, dileme, dileme...

To ti sve ovisi o kupcu i vlasniku...

Ja sam svoj ER-6N sa 70.000km prodao 2 dana nakon stavljanja u oglas. Z1000 isto tak (dobro, on je imao svega 16tkm).

Ali svaki motor mi je bio krcat opremom a kupac kad bi došao bi samo zinuo nad stanjem motora.

Ovih 40.000km te ne bi trebalo brinut ukoliko je motor uredan i istog kupuješ radi sebe a ne radi daljnje preprodaje. To su jedino u Hrvatskoj mitovi da motori traju do 80tkm a onda mogu na smeće, dok vani ljudi uredno rade 150, 200+ tkm bez ikakvih problema. Ok, treba nakon toga nać i kupca, ali sukladno tome ide i cijena.

Ja velim ako je motor uredan i prilika... Kupi, putuj i uživaj! (y)
 
Prije godinu-dvije kad sam bio u KMSu, bio je jedan Talijan sa zenom na proputovanju sa Z100SX i bio je tamo na promjeni lanca (ne bregastih nego prijenosa). Dario komentirao kako je motor ko nov. Preko 200.000 km je motor imao kad je bio tamo.

ovaj talijan je bio sa sx- om u Kms-u

CF534E1C-E411-4D3C-9DAA-F9918C7A8392.jpeg
 
Ovaj je bio talijan sa sx-om i bio u Kms-u pred par godina ... sad mozda je jos koji bio 😁
 
Na 42 tkm ide provjera odnosno podešavanje ventila, a u sklopu toga i zamjena svjećica (CR9EIA9 Iridium). Na dotičnim mašinama koje sam provjeravao nije bilo štelanja, provjera i zatvaranje do cca. 72 tkm. Jedina "mana" toj mašini je bučna korpa kuplunga, ne znam dali je na zadnjoj generaciji možda i ispravljeno.
 
Hvala svima na pomoći i odgovorima na moje eventualne nedoumice.

Kakva je situacija sa serviserima? Moram li potegnuti do MMSa u Karlovac ili ima neka bliza (Varazdin) alternativa?