Kawasaki Z1000SX

Aftermaket sjedalo (top-sellerie) ili AirHawk, digne položaj za cca 3cm. Ili to, ili spuštanje fuzića, ali nisam neki fan te opcije. Meni smeta samo ljevom koljenu, sporCka ozljeda iz mladosti, desno ne prigovara (još uvijek).
 

Attachments

  • sic_01.jpg
    sic_01.jpg
    309.7 KB · Views: 0
  • sic_02.jpg
    sic_02.jpg
    191.6 KB · Views: 0
Eto malo kontemplacije nakon još dva mjeseca vožnje:

Riješio "problem" s ovjesom i uspio ga postaviti tako da prilikom korištenja bočnih torbi moram mijenjati samo zadnje predopterećenje.
Zadnji kraj mi je bio definitivno premekan. Prednji kraj isto. :) Trebalo je malo testiranja, no sada je sve OK, lijepo se osjeti da prednji i zadnji kraj surađuju i međusobno se nadopunjavaju. Vožnja je udobna a povratnih informacija ima dovoljno za nesmetano uživanje po zavojima sa ili bez kofera.

Sic se pokazao i više nego OK (isto dovljno dobar za duge dane) a kao problem su pokazale hlače. Hlače koje su do sada normalno funkcionirale na KTMovm sicu se nisu pokazale dobre za Kawasakijev: dva glupo postavljena šava nakon nekog vremena toliko počnu žuljati da mi nove hlače ne ginu.

Zeznuo sam se s predviđenom kilometražom pa sam napravio i više nego što sam mislio. Motor će najesen na servis, no svejedno bih prije toga promijenio ulje. Kako stvari stoje, par tisuća kilometara (Bosna, možda Crna gora) mi je zapisano u zvjezdama stoga pitanje:

- gdje promijeniti ulje/filter u okolici Splita?
 
Ulje i filter tehnički promijeni svaki automehaničar ako već nećeš sam prljati ruke. Na tebi je jedino da doneseš ulje i filter jer obično ne drže ulja i filtere za motore, ali svi rade s Tokić ili Auto Krešom pa im ni to nije neki problem ako se najaviš koji dan prije.
 
Zasto ne bi sam to napravio? Nije nista komplicirano ako nemas dvije lijeve. Komplicirano skoro kao napraviti pomfrit u fritezi :D
 
Eto malo kontemplacije nakon još dva mjeseca vožnje:

Riješio "problem" s ovjesom i uspio ga postaviti tako da prilikom korištenja bočnih torbi moram mijenjati samo zadnje predopterećenje.
Zadnji kraj mi je bio definitivno premekan. Prednji kraj isto. :) Trebalo je malo testiranja, no sada je sve OK, lijepo se osjeti da prednji i zadnji kraj surađuju i međusobno se nadopunjavaju. Vožnja je udobna a povratnih informacija ima dovoljno za nesmetano uživanje po zavojima sa ili bez kofera.

Sic se pokazao i više nego OK (isto dovljno dobar za duge dane) a kao problem su pokazale hlače. Hlače koje su do sada normalno funkcionirale na KTMovm sicu se nisu pokazale dobre za Kawasakijev: dva glupo postavljena šava nakon nekog vremena toliko počnu žuljati da mi nove hlače ne ginu.

Zeznuo sam se s predviđenom kilometražom pa sam napravio i više nego što sam mislio. Motor će najesen na servis, no svejedno bih prije toga promijenio ulje. Kako stvari stoje, par tisuća kilometara (Bosna, možda Crna gora) mi je zapisano u zvjezdama stoga pitanje:

- gdje promijeniti ulje/filter u okolici Splita?

Ja sam si upravo danas sam promijenio ulje iako imam još 3.000km do servisnog intervala. Bio sam 2 puta na Grobniku a uskoro žena i ja idemo na 2-3 tjedna godišnjeg. Zdravlja radi.

Dac KMS approved.

Ja sam za svaki motor skinuo service manual i držim se njega. Tak da samo naprijed (y)

IMG_20210710_151917.jpg


IMG_20210710_152004.jpg
 
  • Like
Reactions: s2r
Zasto ne bi sam to napravio? Nije nista komplicirano ako nemas dvije lijeve. Komplicirano skoro kao napraviti pomfrit u fritezi :D

Zamjena ulja, barem na KTMu 990 Adventure, nije baš trivijalan posao pa mi je prvi instinkt bio da pitam za servisera.

Nakon kratkog edukacijskog videa sada znam da je to trivijalan posao na Kawi.

Ja sam si upravo danas sam promijenio ulje iako imam još 3.000km do servisnog intervala. Bio sam 2 puta na Grobniku a uskoro žena i ja idemo na 2-3 tjedna godišnjeg. Zdravlja radi.

Kawa će ti 100 godina trajati. (y)


Ja sam za svaki motor skinuo service manual i držim se njega. Tak da samo naprijed (y)

Da li znaš gdje bih mogao skinuti user i service manual za SXa?
Volio bih imati kopiju na mobitelu.
 
Eto malo kontemplacije nakon još dva mjeseca vožnje:

Riješio "problem" s ovjesom i uspio ga postaviti tako da prilikom korištenja bočnih torbi moram mijenjati samo zadnje predopterećenje.
Zadnji kraj mi je bio definitivno premekan. Prednji kraj isto. :) Trebalo je malo testiranja, no sada je sve OK, lijepo se osjeti da prednji i zadnji kraj surađuju i međusobno se nadopunjavaju. Vožnja je udobna a povratnih informacija ima dovoljno za nesmetano uživanje po zavojima sa ili bez kofera.

Sic se pokazao i više nego OK (isto dovljno dobar za duge dane) a kao problem su pokazale hlače. Hlače koje su do sada normalno funkcionirale na KTMovm sicu se nisu pokazale dobre za Kawasakijev: dva glupo postavljena šava nakon nekog vremena toliko počnu žuljati da mi nove hlače ne ginu.

Zeznuo sam se s predviđenom kilometražom pa sam napravio i više nego što sam mislio. Motor će najesen na servis, no svejedno bih prije toga promijenio ulje. Kako stvari stoje, par tisuća kilometara (Bosna, možda Crna gora) mi je zapisano u zvjezdama stoga pitanje:

- gdje promijeniti ulje/filter u okolici Splita?
Pozdrav,

nedavno sam postao vlasnik ovoga modela (prelazak sa ER6f) i još se navikavam na veličinu i težinu.
Vidim da smo sličnih kg, pa me zanimaju postavke. Ako nije tajna :)
 
Pozdrav,

nedavno sam postao vlasnik ovoga modela (prelazak sa ER6f) i još se navikavam na veličinu i težinu.
Vidim da smo sličnih kg, pa me zanimaju postavke. Ako nije tajna :)
Svaka cast na izboru motora meni jedan od drazih!!! 👍👍👍
 
  • Like
Reactions: hunjac
Pozdrav!
Jel kupovao tko slidere za Z1000SX 2017 g., gdje i pošto pjevaju?
 
Ekipa koje ulje stavljate u vaš Z1000 SX? Uvezao sam ga izvana, pa ne znam šta je do sada išlo unutra, sintetika ili polusintetika. Zvao sam 3 ovlaštena servisa, jedan slovenski i dva naša i sva tri stavljaju različito, od tipa ulja do marke i viskoziteta. Za sada sam nekako najskloniji Motulovom 7100... 🤔