Kawasaki Z1000SX

3. generaciju sam vozio, 2. generaciju sam kupio. Nisam neke razlike u vožnji osjetio, geometrija je navodno malo drugačija. Nije bio zeleni na lageru, samo narančasti, tako da sam uzeo leftover gen2.

3. generacija mi je daleko najljepša, i barem za mene, ima idelani omjer digitalnog i analognog. Elektronika samo tamo gdje (zatreba)treba, klasičan gas, bez bluetootha, aplikacija i pizdarija.
 
Hvala puno na iscrpnom opisu, odgovorio si mi, kao putnik, na sve nedoumice.



Baš to - bilo bi super kad bi bilo iznajmljivača kod kojih bi se mogao probati motor. Kvragu, potegnuo bih i do Austrije (tamo je vjerojatno situacija bolja) da ga istestiram. Ovako, barem prema pisanju, čini mi se da bi se mogao priviknuti na Kawu.



Zapikirao sam jedan primjerak 2018 godište, s ABSom i 6000km.

S druge strane, ova druga generacija je dosta jeftinija no, s treće strane, ne vjerujem da je treća generacija toliko bolja, koliko je skuplja.
Svi modeli su ispod 30.000 kilometara pa pretpostavljam da se na kilometrazu ne treba niti obazirati, ako su motori iole korektno odrzavani.
Pozdrav evo da se nadovežem na temu motor je super, problem sa tvorničkim vizorom sam riješio puigovim i sad je odlično razlika nebo i zemlja.Motor je igračka za one koji su vozili hrge 300 kg i više ima snage ljepo povuče,eventalno meni zamjerka prednja svjetla koja ću zamjeniti sa led.Tako za uloženo dobiveno mislim da je ok i još uvijek atraktivni izgled.Za sad je skup ekipi, ali mislim da će za koju godinu zamjeniti i sa cijenom sve one zekane 750, jer ćeš ga moći dobiti za sadašnju cijenu zeca 750 ;).Možda se i malo rastegnuti za koji soma eura i kupiti sad pa guštati.(y)
 
Pozz ekipi....ja sam ga imao namjere kupiti i stvarno mi se motor dopada.Snage sasvim dovoljno,solidna upravljivost....mogu ga preporučiti svakome....na kraju sam sasvim slučajno probao zzr 1400 i to je bilo to...sad više ne razmišljam o niti jednom drugom motoru...
 
Baš i nije neka preporuka ako si na kraju kupio ZZR-a. :mrgreen: Za mene to i nisu motori koji se mogu usporediti jer mislim da je ZZR za klasu bolji i dosta skuplji motor.Ali me zanima iz kojeg razloga si se odlučio za ZZR-a a kažeš da bi svakome preporučio SX-a:unsure::ROFLMAO:
Ja sam nakon SX-a razmišljao o ZZR-u ali mi je izgledao po položaju sjedenja da mi ipak nebi odgovarao makar ga nisam isprobao.
 
Last edited:
Teško je uopće o ZZR-u komentirati s osobama koje ga nisu probale.

Ljudi su jednostavno puni krivih informacija i tuđih mišljenja o tom motoru a kad ih posjedneš na njega, pa odrade đir, sve prethodno pada u vodu i u glavama kreću računice kako skupiti lovu za istog.

Viđena priča xy puta.
 
Bila je to ljubav na prvi pogled...

Kawasaki ZZR600 90.jpg


Srećom, bio sam mulac i bez para. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: hondimir
Teško je uopće o ZZR-u komentirati s osobama koje ga nisu probale.

Ljudi su jednostavno puni krivih informacija i tuđih mišljenja o tom motoru a kad ih posjedneš na njega, pa odrade đir, sve prethodno pada u vodu i u glavama kreću računice kako skupiti lovu za istog.

Viđena priča xy puta.
Sjedio sam na njemu, ima ga susjed koji živi par kuća dalje od mene, nekoliko puta sam ga gledao i vidio da to nije ono što tražim nakon SX-a.
XR je bio točno ono što sam tražio.
 
Bolji, lošiji je vrlo relativno. Meni je sve preko 230ak kg nezanimljivo. Također su mi svi advenćure kljunaši nezanimljivi. To ide duplo one s bavarskim porijeklom. U principu sve što odmiče od klasične estetike sportskog motora ili tradicionalnog nakeda.
 
  • Like
Reactions: makama
Bolji, lošiji je vrlo relativno. Meni je sve preko 230ak kg nezanimljivo. Također su mi svi advenćure kljunaši nezanimljivi. To ide duplo one s bavarskim porijeklom. U principu sve što odmiče od klasične estetike sportskog motora ili tradicionalnog nakeda.

Upravo o tome i govorim.
Za 14icu nikada ne bi rekao da ima toliko kila. Skriva kile niskim težištem, momentom i brzinom. Voziš se ko da si na 600.

Koliko god glupo ili nemoguće djelovalo ni sam nisam vjerovao dok nisam probao.
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Upravo o tome i govorim.
Za 14icu nikada ne bi rekao da ima toliko kila. Skriva kile niskim težištem, momentom i brzinom. Voziš se ko da si na 600.

Koliko god glupo ili nemoguće djelovalo ni sam nisam vjerovao dok nisam probao.
Vozio sve nabrojano i slazem se 50%, nije za kratke zavoje ko 600
 
Ne znam za ostale prasice, al moj X11 koji ima 245 Kg (sa tekućinama i punim tankom goriva, izvagana neki dan) je jebena krava i osjetim to na svakom prebacivanju. A isto sam čitao, ''kad kreneš, ne osjećaš kile''. Tako da, dok ne probam ne vjerujem. Motor se da odlično vozit, nisam previše sporiji od sebe na istoj dionici sa CBR1000RR, ali sam sporiji. I puuuno umorniji (kad je riječ o angažiranoj vožnji). Kad se vozim suludo brzo, ali ne manijakalno, onda je puno lakši za voziti X11. Ali...kad si u hot lap modu, jebeno me umara ta težina.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Upravo o tome i govorim.
Za 14icu nikada ne bi rekao da ima toliko kila. Skriva kile niskim težištem, momentom i brzinom. Voziš se ko da si na 600.

Koliko god glupo ili nemoguće djelovalo ni sam nisam vjerovao dok nisam probao.


ZZR se možda doista tako i vozi po magistrali, ali se sasvim sigurno ne vozi lakše od motora koji ima 40kg manje. Ono što je sigurno je da
je veća pegla u prometu na jako malim brzinama, na ultra sporim serpentinama (prva pod kuplungom), da moraš biti pažljiviji gdje i kako parkiraš, da ga je teže podignut s poda kad ti se oklizne noga...

Za moj use case bi bio bolji u 5% režima korištenja (autocesta), možda bio podjednako dobar u 25% (življa vožnja magistrali), a bitno lošiji u ostalih 70% - grad, commuting, touring.

Znači, ja bi plaćao ceh tih 40kg extra, za neki višak snage i momenta koji mi jednostavno nije potreban, niti ga želim, jer toga imam dovoljno za svoje potrebe u puno kompaktnijem paketu.
 
Dobro sad ste se zakačili Beli na tu usporedbu koja je možda slikovita, ali jako blizu istini. U jednom treunutku u garaži smo imali i ZZR '13 i SX '12 i 636 '06. Kolko su za usporedbu, toilko i nisu. I svaki je od motora jako dobar u svojoj ulozi. Sportaki općenito isto nisu neka sreća u vrlo kratkim zavojima, i tu im puno manja masa ne donosi značajnu prednost jer s druge strane ZZRa pukneš u 2 i odvoziš sve od skorog stajanja do međuubrzanja, dok sam ja na ninji nonstop drkal il prve u drugu ili treću i obrnuto. I naradiš se ko konj da se odmakneš od ZZRa za par zavoja. O samom odzivu na gas i uglađenosti u niskim režimima i Ninja i SX mogu samo sanjati, i tu je ZZR na neki način vraća razliku u masi. SX istu dionicu uzorno dobro odrađuje primjerice u 2. brzini, a nakon prelaska na sport gumu i zadnju u visini 55 je bio (meni) odličan i na prebacivanjima. Općenito, osim volana(problem mojih proporcija, ne samog motora) i zadnjeg amortizera, stvarno odličan motor.
U brzim režimima pa sreća da svi dojdemo živi doma. Meni je osobno Ninja tu bila najbolja, vrlo stabilna a lagana i "primjerene" snage za moje vozačke sposobnosti. ZZR mi je zapravo zasad jednostavno prebrz, i imal sam par gadnih zajeba, jer jako dobro prikriva brzinu, te zbog toga zahtjeva najveću koncentraciju i iskustvo od svih nabrojanih motora kod brzog tempa. I opće me nije sram to priznat, jer je to zapravo činjenica, ak ostavimo tipična preseravanja po strani.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Nema kačenja, friendly rasprava. ZZR1400 je impresivan stroj, ali svoje prednosti i mane, kao i sve drugo uostalom. Meni je osobno težina bitnija od snage, jer s težinom moram živjeti svaki dan. Neko obratno, itd.
 
  • Like
Reactions: error
Dobro sad ste se zakačili Beli na tu usporedbu koja je možda slikovita, ali jako blizu istini. U jednom treunutku u garaži smo imali i ZZR '13 i SX '12 i 636 '06. Kolko su za usporedbu, toilko i nisu. I svaki je od motora jako dobar u svojoj ulozi. Sportaki općenito isto nisu neka sreća u vrlo kratkim zavojima, i tu im puno manja masa ne donosi značajnu prednost jer s druge strane ZZRa pukneš u 2 i odvoziš sve od skorog stajanja do međuubrzanja, dok sam ja na ninji nonstop drkal il prve u drugu ili treću i obrnuto. I naradiš se ko konj da se odmakneš od ZZRa za par zavoja. O samom odzivu na gas i uglađenosti u niskim režimima i Ninja i SX mogu samo sanjati, i tu je ZZR na neki način vraća razliku u masi. SX istu dionicu uzorno dobro odrađuje primjerice u 2. brzini, a nakon prelaska na sport gumu i zadnju u visini 55 je bio (meni) odličan i na prebacivanjima. Općenito, osim volana(problem mojih proporcija, ne samog motora) i zadnjeg amortizera, stvarno odličan motor.
U brzim režimima pa sreća da svi dojdemo živi doma. Meni je osobno Ninja tu bila najbolja, vrlo stabilna a lagana i "primjerene" snage za moje vozačke sposobnosti. ZZR mi je zapravo zasad jednostavno prebrz, i imal sam par gadnih zajeba, jer jako dobro prikriva brzinu, te zbog toga zahtjeva najveću koncentraciju i iskustvo od svih nabrojanih motora kod brzog tempa. I opće me nije sram to priznat, jer je to zapravo činjenica, ak ostavimo tipična preseravanja po strani.
Primjer 636 od 2014 g. Su ispeglali puno tog nego na starijim šesticama ... za razliku od zx6r 2008g meni je uvijek bio u brzini vise na d8....
 
Ekipa po o čemu pričate razlika u kilaži z 1000 sx i zzr 1400 je cca 20 kg ovisno o tekućinama.Tako da Vam težina pada u vodu.Naprijed zzr je u onim oklopima ali samo izgled širine kad se sjedne jedina je razlika naravno u položaju gdje si malo više na rukama. Naravno to svi znamo i na kraju zzr 1400 je avion za z 1000 sx i nemoguće je uopće uspoređivati ta dva motora.Imao sam Hondu 1100 XX i sad Kawu 1000 sx,e tu je razlika u težini i vožnji ali to je neka druga tema.;)(y).
 
Upravo sam se i odlučio za zzr kad sam se prvi put provozao....o težini motora i neupravljivosti nema govora...ovo mi je 25.motor u životu i mislim da i zadnji...položaj sjedenja,mirnoća motora i razvijanje snage...totalno vrijedi famoznih cca 40kg...motor na prvu izgleda kao da ima 500 kg i da ga nisam imao priliku probati voziti...kupio bi SX...vjerojatno bi isto bio zadovoljan....ne znam kako ove nove gen2,nisam probao niti jednu,ali gen1 ima totalne blokade do cca 4000 okretaja a nakon toga poludi,,,,to mi se nije od samog početka sviđalo ali smo sve riješili naknadnim mapiranjem ....kupio sam ključeva od Kawasakija i pospremio tvorničku mapu ....motor sad ima custom mapu prilagođenu prema sportskom filteru i nero gpr ispušnom sustavu...mogu samo reći motor je projektil...najviše se dobilo na okretnom momentu i motor jednostavno leti od 2000 okretaja....motor je punoooo mirniji i finije reagira na gas....znači motorom kroz rotor u trećoj brzini i na izlazu samo gas....nema cukanja ili bilo čega....meni baš i ne važno ali te raduje....smanjila se potrošnja i zagrijavanje....skinuli smo blokade u petoj i šesti pa je na stolu postignuo 345kmh što naravno nije realno....na cesti cca 325 kmh..............po meni jedan od najkompletnijih motora za udobnu i turističku vožnju sa sovozačem ili bez a opet se može voziti sportski.....mislim da težina motora nije presudna u ovom slučaju već kako se isti ponaša sa tom težinom....a vjerujte....svo koji su ga probali ili ga imaju.....znaju o čemu govorim....
 
Ako je zaključak cjelokupne rasprave da ne vrijedi kupovat SX nego ZZR, onda je rasprava kriva. Bolje imat bmw 7 nego 5....osim ak imaš na knap pakring :mrgreen:
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Dene and go-go