Kawasaki Z1000SX

Ako je zaključak cjelokupne rasprave da ne vrijedi kupovat SX nego ZZR, onda je rasprava kriva. Bolje imat bmw 7 nego 5....osim ak imaš na knap pakring :mrgreen:
Zaključak rasprave je kao i na većini njih na forumu da jedan dio pizdi sa subjektivnim dojmom i veći dio njih je uvjeren da je to objektivno, a drugi dio pokušava uporno objasnit objektivno... Iako znam kako stvari stoje, volio bih u ovome trenutku za potrebe teme posjedovat 14-icu i šesticu, ali jbg...
 
Generalno se brka utjecaj težine na malim brzinama (<10km/h) i na većim brzinama. Osjecam svih 40kg viška koje SX ima naspram rahmetli Horneta;kad god se trebam provlačit po dubrovačkim favelama, otić na kupanje negdje uskim putem, parkirat na nizbrdici, dočim čim izađem na magistalu i dirnem gas SX je bolji u svakom smislu jer težina i geometrija lijepo pegla neravnine i motor je daleko manje nervozan na lošijoj cesti, a opet nije toliko tromiji da mi ne bi bio zabavan.

Kako mi vjera ne dopušta posjed više od jednog dvokotača, a motor mi je primarno prijevozno sredstvo 6mj godišnje, *mora* bit allrounder, dovoljno dobar da mi nije previše naporan za đir do butige, a opet dovoljno fleksibilan da mogu odvalit 1000km u danu. ZZR nisam vozio, ali sam vozio H2SX. Težina u kombinciji s agresivnijim položajem sjedenja i užim/zatvorenijim upravljačem čini gradsku vožnju tlaka. Što je ok, jer to nije allrounder, niti itko takav motor kupuje ako mu treba nešto fleksibilno za svaki dan. To je specijalizirana vikend igračka ili drugi/treći motor u garaži.
 
Ne,to je odgovor zašto sam ja umjesto SX kupio ZZR....uostalom...svatko si kupuje i vozi ono kaj ga veseli...a to je i ono zašto imamo motore...veselje dok ih vozimo...i zo je najvažnije u bilo kojoj raspravi
 
  • Like
Reactions: gvo
A jedan od razloga pa čak možda i najbitniji zašto ja 2018. nisam kupio SX-a (2017) je jer sam taman prodao Z1000 iz razloga jer sam želio nešto za vožnju u dvoje. :mrgreen:

Iako je meni taj huliganćek bio sasvim dobar za zafrkanciju po magistrali, Marofu i Grobniku, problem je bio što žena na njemu nije mogla izdržat vožnju do Malinske i nazad a kamoli sve planove koje i dalje vrijedno kujemo. :D

Na Z-u je plakala od boli u guzici i ja sam je u potpunosti razumio. Ima tanki RR prcvuljak od suvozačevog sica.

ZZR-a smo pak imali u društvu (Mitan) i kad sam vidio da taj motor ide jaaaako jaaaako dobro na našim đirevima po D8, SX mi u usporedbi sa Z-om nije predstavljao neki bitni korak prema naprijed i vjerojatno bih ga za godinu ili dvije zamijenio H2SX-om ili ZZR-om. Logičan slijed.
Probao Busu od Paranoida i iskeširo ZZR-a.

Ja te razlike u vožnji po gradu i po magistrali niti ne osjetim. I sa jednim i sa drugim se da lijepo semafoRRašit i otić po grincek.
Ne osjetim ni u vožnji po serpentinama po Dolomitima. Dapače, odvozim ih u drugoj i trećoj s jednom rukom.

Kako me loše služi se vidi ovdje.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DADO+
Upravo smo riješili nedoumice,zbog toga ja prodajem z 1000 sx i idem stepenicu više na zzr 1400 jer mi je z 1000 sx mali i igračka od motora...
 
Ne,to je odgovor zašto sam ja umjesto SX kupio ZZR....uostalom...svatko si kupuje i vozi ono kaj ga veseli...a to je i ono zašto imamo motore...veselje dok ih vozimo...i zo je najvažnije u bilo kojoj raspravi

To je upravo ono što sam i napisao u prvom postu, svako gleda motor koji njemu odgovara i svaka daljnja rasprava je potpuno nepotrebna.
Druga stvar je da kad kupiš motor i voziš ga neko vrijeme tek onda možeš sa sigurnošću znati jel ti taj motor skoz po svemu odgovara.Živimo tu di živimo pa na žalost nemamo mogućnost testnih vožnji iz salona osim u nekom malom broju.
 
Moj ideal je SX težak oko 200kg. Bio bi spreman čak i žrtvovat 20ak konja ako treba :D

Najbliže tome je kakva 636ica s nekim uljuđenijim guvernalom.
 
Stigla makina. Iz Njemačke, 2018. godište, 30.000km.

Odradio 200njak kilometara i dojmovi su poprilično pozitivni. Što se ergonomije tiče, motor kao da je napravljen za mene. Vizir me malo razočarao, stvarno se radi o čistoj kozmetici. Da li onaj Puig nastavak nešto pomaze? Kocnice su zato strava. Jedan prst i sve je pod kontrolom. Motor je bolesno dobar. Ovjes, iako postavljen na tvrdo (predopterećenje odostraga je bilo postavljeno na 18, povrat na 0?) mi se učinio korektnim tj, ne mogu reći da je ovjes neudoban. Sic je sasvim OK. Nakon KTMa, cijela mašina se čini poprilično filigranska no to je mozda i do razlike u godinama. Kako god, promjena brzina je lagana, kvačilo je toliko mekano i lagano (opet samo jedan prst), da mi nije jasno zašto je uopće izmišljeno hidraulično kvačilo.

Ovjes postavljam na tvorničke postavke pa ću na slijedećem izletu odraditi testiranje.

Odradit ću malo i autocestu - čini mi se da je finalni prijenos poprilično kratak pa bi mozda napred stavio zub više ili odostraga par zubi manje.

Da li su servisni intervali stvarno svakih 6000km?
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2021-03-26 at 08.26.44.jpeg
    WhatsApp Image 2021-03-26 at 08.26.44.jpeg
    196.7 KB · Views: 45
Stigla makina. Iz Njemačke, 2018. godište, 30.000km.

Odradio 200njak kilometara i dojmovi su poprilično pozitivni. Što se ergonomije tiče, motor kao da je napravljen za mene. Vizir me malo razočarao, stvarno se radi o čistoj kozmetici. Da li onaj Puig nastavak nešto pomaze? Kocnice su zato strava. Jedan prst i sve je pod kontrolom. Motor je bolesno dobar. Ovjes, iako postavljen na tvrdo (predopterećenje odostraga je bilo postavljeno na 18, povrat na 0?) mi se učinio korektnim tj, ne mogu reći da je ovjes neudoban. Sic je sasvim OK. Nakon KTMa, cijela mašina se čini poprilično filigranska no to je mozda i do razlike u godinama. Kako god, promjena brzina je lagana, kvačilo je toliko mekano i lagano (opet samo jedan prst), da mi nije jasno zašto je uopće izmišljeno hidraulično kvačilo.

Ovjes postavljam na tvorničke postavke pa ću na slijedećem izletu odraditi testiranje.

Odradit ću malo i autocestu - čini mi se da je finalni prijenos poprilično kratak pa bi mozda napred stavio zub više ili odostraga par zubi manje.

Da li su servisni intervali stvarno svakih 6000km?


Česttam na motoru, puno sretnih km. Meni je to osobno naljepši model year u najboljoj kombinaciji boja.(y)

Vizir, ne znam što bih ti rekao. Želiš li dobru zaštitu od vjetra, ima rješenja, but it ain't pretty: https://www.revzilla.com/motorcycle...-kawasaki-ninja-1000-2017-2018?sku_id=1293659
Meni su svi drugi viziri koje sam probao bili bezveze, ovo čudo daje praktički level zaštite jednog FJRa :D

Ne znam kakva ti je zadnja guma na motoru, ali ovaj motor je dosta osjetljiv na to. Čim se malo po sredini zadnja potroši, motor postane troma krava kroz zavoje. Tako da prije konačnog suda o handlingu, montiraj novi par mitasica na njega :D

Po user manualu su izmjenje ulja svako 12000km / jednom godišnje.
 
Stigla makina. Iz Njemačke, 2018. godište, 30.000km.

Odradio 200njak kilometara i dojmovi su poprilično pozitivni. Što se ergonomije tiče, motor kao da je napravljen za mene. Vizir me malo razočarao, stvarno se radi o čistoj kozmetici. Da li onaj Puig nastavak nešto pomaze? Kocnice su zato strava. Jedan prst i sve je pod kontrolom. Motor je bolesno dobar. Ovjes, iako postavljen na tvrdo (predopterećenje odostraga je bilo postavljeno na 18, povrat na 0?) mi se učinio korektnim tj, ne mogu reći da je ovjes neudoban. Sic je sasvim OK. Nakon KTMa, cijela mašina se čini poprilično filigranska no to je mozda i do razlike u godinama. Kako god, promjena brzina je lagana, kvačilo je toliko mekano i lagano (opet samo jedan prst), da mi nije jasno zašto je uopće izmišljeno hidraulično kvačilo.

Ovjes postavljam na tvorničke postavke pa ću na slijedećem izletu odraditi testiranje.

Odradit ću malo i autocestu - čini mi se da je finalni prijenos poprilično kratak pa bi mozda napred stavio zub više ili odostraga par zubi manje.

Da li su servisni intervali stvarno svakih 6000km?
Čestitam na odabiru, super izgleda. Ako Kawasaki onda je zelena obavezna (y) :cool:
Malo pogledaj tu po temi neki članovi su mijenjali vizire pa vidi izgled i iskustva a ponuda je velika tako da budeš lako našao neki odgovarajući.
Servis svakih 6.
 
Ne znam kakva ti je zadnja guma na motoru, ali ovaj motor je dosta osjetljiv na to. Čim se malo po sredini zadnja potroši, motor postane troma krava kroz zavoje. Tako da prije konačnog suda o handlingu, montiraj novi par mitasica na njega :D

Po user manualu su izmjenje ulja svako 12000km / jednom godišnje.

Ja sam iz osobnog iskustva shvatio da mi iza više odgovara 190/55 od 190/50. I svakom tko se voli popeljat po zavojima, prelazak na 55 biti će neizbježan.

Oni koji misle napisat komentar da smo mi hrvatine ili kupci općenito opet pametniji od inženjera koji su s razlogom stavili 190/50 umjesto 190/55, savjetujem da prvo probaju svoje ili motore koje žele kupit na obje dimenzije. Tek onda prihvaćam kritiku.

Servisni intervali su na Kawi svakih 6.000km - oduvijek. Kontrola i/ili štelanje ventila svakih 24.000. (y)
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Nisam isprobavao sa drugom dimenzijom ali kad sam ga kupio gore su bile pilot power a ja sam stavio DRIII i razlika velika, tako da je i do samog odabira guma. Uglavnom na taj tip motora ljudi stavljaju toring ili sport toring gume koje su drugog profila odnosno dosta ravne.
 
Ja sam iz osobnog iskustva shvatio da mi iza više odgovara 190/55 od 190/50. I svakom tko se voli popeljat po zavojima, prelazak na 55 biti će neizbježan.

Oni koji misle napisat komentar da smo mi hrvatine ili kupci općenito opet pametniji od inženjera koji su s razlogom stavili 190/50 umjesto 190/55, savjetujem da prvo probaju svoje ili motore koje žele kupit na obje dimenzije. Tek onda prihvaćam kritiku.

Servisni intervali su na Kawi svakih 6.000km - oduvijek. Kontrola i/ili štelanje ventila svakih 24.000. (y)

Razmišljao sam o tome, ali sam po stanim forumima naletio da su na SX modelima s TCom imali glitcheva u radu nakon promjena dimenzije zadnje gume, tako da mi se nije dalo kemijati. S gumama u dobrom stanju se i ovako sasvim fino vozi, a više od toga mi iskreno i ne treba. OEM S21 s kojima je došao su katastrofalne, motor je doslovce bio neupotrebljiv za zavojitu cestu. Kad sam stavio S22ce, preporodio sam se. Kako više ne vozim po kiši, stavljam Mitas SF i ok su mi.

Meni su vani, dok je bio pod garancijom, ulje/filter mijenjali na 12, tako je i po manualu koji sam dobio uz motor. Otkad nije pod garancijom promijenim mu ulje na 6-7000km, iako ne vjerum da bi mu se išta dogodilo da čekam.
 
Ekipa kakve su vam kilometraze na SX-ovima? Imam priliku po relativno dobroj cijeni (ispod 6000€) kupiti jedan Z1000SX Tourer iz 2014-te, onaj noviji sa KTRC-om i bocnim koferima originalnim, ali je presao 46000km. Znam da mi slijedi provjera ventila i slicno, ali je cijena primamljiva. Da li na toj kilometrazi mogu ocekivati neke probleme radi kojih bi bilo najbolje propustiti tu priliku?
 
Ekipa kakve su vam kilometraze na SX-ovima? Imam priliku po relativno dobroj cijeni (ispod 6000€) kupiti jedan Z1000SX Tourer iz 2014-te, onaj noviji sa KTRC-om i bocnim koferima originalnim, ali je presao 46000km. Znam da mi slijedi provjera ventila i slicno, ali je cijena primamljiva. Da li na toj kilometrazi mogu ocekivati neke probleme radi kojih bi bilo najbolje propustiti tu priliku?
Prije godinu-dvije kad sam bio u KMSu, bio je jedan Talijan sa zenom na proputovanju sa Z100SX i bio je tamo na promjeni lanca (ne bregastih nego prijenosa). Dario komentirao kako je motor ko nov. Preko 200.000 km je motor imao kad je bio tamo.