dipsi997
Well-known member
Nakon MT-03 koji mi je odličan po gradu i van njega, ali se vremenom zasitiš snagom u oko mi je upao z650. Sjedio sam na njemu i prednji kraj je dosta "lagan", položaj je sličan kao na MT, na mojih 175cm motor mi super leži, zbog toga sam i kupio mta jer sam se iznenadio kako je lijepo složen. E sad, da ipak imam malo više konja pod guzom, najviše zbog suvozača, razmišljao sam o nečemu jačemu i mislim da to sve dobivam na Z650. Uzeo bih model sa ABSom jer jednostavno za motore od 2016god je to po meni pod "must". Ono što me zanima za Z650 je najviše blokada na 35kw. Dakle nema blokadu na gasu, već u ECU-u, stavljanje/skidanje blokade košta 1000kn, a upisivanje u prometnu 2000kn. Da li netko zna još nešto o tome ili je to kako sam i rekao? Nisam probao voziti sa blokadom/bez, ali znam da je krajnja oko 170kmh sa blokadom a bez oko 210kmh, pretpostavljam da nebi smio imati veliku razliku u ubrzanju pa je zbog toga možda nebi ni skidao, već bi je upisao i vozio se sa A2 da ne polažem za A(+2500kn a nemam namjeru vozit preko 35kw)
Dakle z650 je dvocilindraš, zadnja guma je 160 što mi se sviđa jer je motor okretniji, 50kw, MT se čuje brutalno sa otvorenim auspuhom, potrošnja im je slična(5l/100km). Dakle blokada samo ovlašteni na remap? Ako netko zna još negdje cijene skidanja blokade neka predoži
Dakle z650 je dvocilindraš, zadnja guma je 160 što mi se sviđa jer je motor okretniji, 50kw, MT se čuje brutalno sa otvorenim auspuhom, potrošnja im je slična(5l/100km). Dakle blokada samo ovlašteni na remap? Ako netko zna još negdje cijene skidanja blokade neka predoži