Kawasaki Z650

dipsi997

Well-known member
Nakon MT-03 koji mi je odličan po gradu i van njega, ali se vremenom zasitiš snagom u oko mi je upao z650. Sjedio sam na njemu i prednji kraj je dosta "lagan", položaj je sličan kao na MT, na mojih 175cm motor mi super leži, zbog toga sam i kupio mta jer sam se iznenadio kako je lijepo složen. E sad, da ipak imam malo više konja pod guzom, najviše zbog suvozača, razmišljao sam o nečemu jačemu i mislim da to sve dobivam na Z650. Uzeo bih model sa ABSom jer jednostavno za motore od 2016god je to po meni pod "must". Ono što me zanima za Z650 je najviše blokada na 35kw. Dakle nema blokadu na gasu, već u ECU-u, stavljanje/skidanje blokade košta 1000kn, a upisivanje u prometnu 2000kn. Da li netko zna još nešto o tome ili je to kako sam i rekao? Nisam probao voziti sa blokadom/bez, ali znam da je krajnja oko 170kmh sa blokadom a bez oko 210kmh, pretpostavljam da nebi smio imati veliku razliku u ubrzanju pa je zbog toga možda nebi ni skidao, već bi je upisao i vozio se sa A2 da ne polažem za A(+2500kn a nemam namjeru vozit preko 35kw)
Dakle z650 je dvocilindraš, zadnja guma je 160 što mi se sviđa jer je motor okretniji, 50kw, MT se čuje brutalno sa otvorenim auspuhom, potrošnja im je slična(5l/100km). Dakle blokada samo ovlašteni na remap? Ako netko zna još negdje cijene skidanja blokade neka predoži
 
Stavlja blokade Grigić Yamaha blizina Velike Gorice, moj kumu i jos par ljudi je radilo kod njega svi su zadovoljni (na raznim motorima), ako te zanima kum prodaje svojeg z750 2008god papiri 35kw ima servisnu i racune od mjenjanih djelova..
Blokada sa atestom i svime potrebnim je 2500-3000kn ako se dobro sjecam.. na motoru moras imat original auspuh,znigavce,retrovizore,rucice itd valjda za taj atest..:)
 
kad već cjepidlačimo o guranju motora na 100 metara s preprekama, da nastavimo i ovdje u tom tonu :0648:

"A2, spadaju – motocikli sa ili bez bočne prikolice, čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više;"

Z750 nije A2 kat...
 
Znam ja taj dio u zakonu, ali u mom gradu bila je r6, cbr600, z750 i jos par.. nikad policija nije radila problem samo pogledaju 35kw pod snagu vozila
Ja imam A pa mi je svejedno  :mrgreen:
 
MaRi0_St said:
kad već cjepidlačimo o guranju motora na 100 metara s preprekama, da nastavimo i ovdje u tom tonu :0648:

"A2, spadaju – motocikli sa ili bez bočne prikolice, čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više;"

Z750 nije A2 kat...

Dakle Z750 odblokiran ima 77kW, a mora biti max 70kw da bi se mogao blokirati na 35kw odnosno atestirati.
Uglavnom vozio sam MT07 zablokiran na 35kW(inače ima 55kw) i motor ide odlično, ne mogu reći da se osjeti blokada. Osobno nebi imao potrebe skidati blokadu, jer ona vjerojatno blokira okretaje na krajnjoj brzini a to mi ne znači puno, pa ako netko ima konkretan primjer još... Čekam lijepo vrijeme da isprobam kako ide na 35kw
 
I ja san odma polaga A pa nikad nisan pretjerano razmišlja o blokadama, ali blokada bi, barem po definiciji, trebala bit "snage" a ne samo krajnje brzine tj. "okretaja"... trbalo bi potražit po youtubeu je li neko proba motor s blokadom stavit na valjke  :misli: :LOL:
 
Aktualni MT-07 ima mehaničku blokadu u smislu cijevi usisa manjeg promjera + remap motora (y)
 
Našao za Z650, nije neka slika ali za silu je ok:
https://www.kawasakiz650.com/forum/113-kawasaki-z650-general-discussion/2521-lams-a2-derestricted-z650-dyno-result.html
 
Idi polagati A kategoriju pa vozi sta oces

a ne sad blokada pa skidanje pa polaganje A kategorije

jer trebat će ti prije ili poslije.

ja imam A2 isto i to mi je dosta za ovo moje klepetalo, a autoskola je u planu..
 
Nino777 said:
Našao za Z650, nije neka slika ali za silu je ok:
https://www.kawasakiz650.com/forum/113-kawasaki-z650-general-discussion/2521-lams-a2-derestricted-z650-dyno-result.html

Ispada da ne treba remap, istrazit cu to jos
A i ja sve vise razmisljam da platim A i rjesim se, iako me nikad nisu zaustavljali i imam sve na motoru, al opet ne zelim popusit kaznu zbog toga, vidjet cemo jos kad dode Z650 al cu vjerojatno polagat da sam miran, jer se ne isplati upisivat i skidat/stavljat
 
Zaključak je bil očekivan  :mrgreen:

I bolje ostavi motor na 72 konja il kolko sad već ima ova varijanta, dobro dojde. Čisto za informaciju, ako ti je stavka bitna, 2013 s punom konjažom  normalne i mješovite vožnje troši 4,2 -5 litara, iznad 6,5 neće ni uz najjače napore, (meni) nevjerojatno  (y) 
 
a isto tako kad si kupia mt03 nisi mislia da će ti trebat išta jače kao i sad da nećeš vozit preko 35 kw... ja san mislia da si u dilemama radi godina da još ne možeš polagat A, položi to i miran si, ne isplati se riskirat 10 000 kn kazne...
 
Tu mu je i naljepnica 35kw, jel moguce da mu ne fali goriva kad se skine blokada na gasu? Ma mogu polagat, samo kazem da bi trebao ic dovoljno  dobro i zablokiran, al opet kad nije upisano u prometnu dzabe, radije je onda skinut i polozit i sve nek bude otvoreno 8) Raspitati cu se kako je tocno na njemu blokiran jer vjerujem da bi trebao bit ecu isto prigusen... Inace bi mu sad bila prebogata smjesa :misli:
 

Attachments

  • IMG_20200117_193127.jpg
    IMG_20200117_193127.jpg
    62.1 KB · Views: 177
Kažu u servisu da je ECU-u blokirana krajnja brzina i to je to(na 180km/h), cca 800-1000kn je skidanje, a pošto ima sve papire spremne za homologaciju mislim da je neću skidati, u slučaju da se netko nakon mene odluči na upisivanje A2 ima sve spremno
 
Iskoristio sam ovu juzinu da napokon bacim neke komentare. Kawac testiran, blokada samo na krajnjoj na 8500okr/min na 180kmh. Inace nove su Pireli angel ST gume, motor se vozi cak "prelagano", sam se baca i iznimno je upravljiv, poteze u niskim okretajima bez ikakvih problema, ne pase mu bas razvrtavanje jbg dvocilindras :mrgreen: potrosnja je stvarno smijesa vrti se oko 5l a moze biti i 4 ako se njeznije vozi ili 6 ako se bas ide grubo po gasu, kocnice su me jako iznenadile(cak i zadnja koja je inace uglavnom ocaj) bas ukopavaju i grizu, a valjda je i do mase oko 180kg. Za ovjes mogu reci da je dobar, lijepo se drzi cijeli, nema uvijanja i propadanja, polozaj sjedenja je bas kako treba biti na nakedu(MT07 me uzasno razocarao i zbog toga sam i uzeo prvo MT03, jednostavno mi veliki rezervar i visoki polozaj volana nisu pasali). Ovo je iz neke prve voznje oko ZGa dojam, jos cu isprobati kako je suvozaci iza mada smatram da iza treba ic poklopac umjesto sjedala :tongue:
 
Ispuh stigao, sa DB je dosta tih, bez ubija, lijepo grmi https://youtu.be/T90_kYWAKB0


Ima li još vlasnika da nešto isprobamo :D
 
G0jA said:
Znam ja taj dio u zakonu, ali u mom gradu bila je r6, cbr600, z750 i jos par.. nikad policija nije radila problem samo pogledaju 35kw pod snagu vozila
Ja imam A pa mi je svejedno  :mrgreen:

Frend je kupio Mt09 2014 god, pošto nema A kategoriju kupio je blokadu, dao ugradit i atestirao ju na A2 (35kw) bez ikakvog problema i filozofija...
90 posto motora se da atestirat na 35 kw, vjerovali ili ne pa cak i R1...
 
stipe_zxr said:
Pitat cu te za godinu dana jel ti slab  :mrgreen:

Ma već pi*dim zbog blokade, sa auspuhom ko da mi je puno izraženija, jednostavno prebrzo dođe do blokade a nije brz, ako me razumiješ  :mrgreen:
Čekam skidanje pa ću moći reći prave usporedbe jer nemam još nikoga sa Z da probam drugi odblokirani, ipak mu fali 20 i nešto konja sad... Nadam se da će ić dovoljno dobro oblokiran pa neću maštat o jačem  :grin: