Kawasaki Z650

Napravio sam neke male preinake na ispuhu, nabavio sam akrapovičev top, zašto?
zato što leo ubija bez db killera a sa njim je pre tih, e sad da ga neuništavam jer je db killer od Lea ona puna cijev koja je samo izbušena sa strane pa bi trebo rezat njen vrh da postane i ona šuplja ili izbušit još koju rupicu, uzeo sam drugi top jer akrapovičev db killer ima samo užu rupu i to je to. Dobio sam idealan zvuk, dovoljno glasan da je ugodan za dužu vožnju i to je to. Uskoro fotke stavim  (y)
 

Attachments

  • IMG_20200318_152709.jpg
    IMG_20200318_152709.jpg
    278.1 KB · Views: 142
Jučer na vožnji u dvoje, do pola gasa (7000/okr) sve ok, gas do kraja ne reagira, krenem popuštati, uhvati i trzne, i tako cijelo vrijeme, kao da se krene gušiti ili ne dobiva gorivo. Ugasim ga, upalim ide ko raketa, sat vremena vožnje sve ok. Što se desilo ne znam, na auspuhu je db killer, dal se senzor zblesiro ili što već. Probao bi vratiti serijski ispuh pa vidjet dal će se s njim to dešavati, vidjet ćemo
 
Pazi sa aftermarket ispuhom. Na Er6n-ovima je znalo bit problema sa pregrijavanjem masine, zbog pre kratke cijevi auspuha. Pretpostavljam da je i na novom Z-u slicna stvar
 
Pazim i pratim, po hladnijem vremenu temperatura bude crticu ispod sredine, po ljeti prelazi sredinu sto je kao normalno jer se prebrzo dizu i spustaju, mora bas bit idealna temperatura da drzi konstantu na satu. Vratio serijski na par dana i jednostavno ne cujes motor preko 80. Nakon izmjene guma, a mozda i prije toga a da nisam primijetio su se odsarafila oba serafa koja drze zadnji kocioni cilindar i papucicu kocnice, inace njih nisam nikad dirao, nema loctiteta na njima pa pretpostavljam da je zbog vibracija auspuha do toga doslo... Pločice su na pola i trebale bi preci preko 20tkm, sad ima 15tkm, nema agresivnih kočenja [/URL][url=https://postimg.cc/VSjg4YKL][/URL]
 
Last edited: