Uh, odlican primerak.
Tu ne treba nista prepravljati s obzirom da je u fabfickom stanju. Ja sam mog sredjivao jer je kod prethodnog vlasnika bio unakazen.
Mislim da je ovo B3 ili B4 model. Od vidljivih razlika u odnosu na pocetni B1 je polozaj prednjih kocionih klesta.
Original Smithsu kazaljka ima onaj impulsni tik-tik pomak, indijci rade kontinuirano.
I na replici ona crta za ograničenje brzine je na drugoj cifri, mislim na 50mph umjesto na 40mph.
Pobrkao sam, na indijcima je crta na 40 mph umjesto na 30 mph.
To mi je rekao jedan diler dijelova (Indijac), kao kad su krenuli u
izradu kopija zeznuo se netko pa je tako i ostalo.
Ja se nebi opterećivao, da je Indijski ili Engleski,
ja sam imao na svome Triumphu original engleski taho, koji je već kod 18.000 samljeo svoje (plastične) kotačiće.... bolje da je bio tajlandski, ti rade bez problema... tak da...
Englezi su ponosni na sebe i svoje proizvode, ali baš su ponekad fušeri alacdolje:
A što se tiće Smiths na K(r)awi.... neznam, ovak po stilu super, ali ovaj Ki Z-750 na aluminijskom nosaču, baš bode u oči.... :shock: