KAWASAKI Z750-B1 Twin (1976.god.)

Bas mi je neprijatno, svi hvale a niko nema nikakve primedbe  :mrgreen:

Kazem, kombinacija ima jeko mnogo, to sam tako zamislio da me ne dosadi uvek isti motor :D

Jedino, sa farbanim sedistem nikada ne ide zadnji blatobran, jer bi se onda pozicije i stop svetlo udvajali...






 
Motoklasik a nema primjedbi kad si ponudija toliko opcija
da svak nađe svoj faktor  :mrgreen:
 
Za tvoju izvedbu imam samo riječi hvale  (y)

A bivšeg vlasnika treba išibat na trgu, kakva nakarada od motora.
 
motoklasik said:
Bas mi je neprijatno, svi hvale a niko nema nikakve primedbe  :mrgreen:
......

eto,
baš su bezveze ti stari motori  :mrgreen: :mrgreen:

"keep rolling" ... kao Keith richards- on očekuje dvojke  :wink:,

(y) (y)
 
Keith čeka dvojke, a motoklasik je napravio jednojajčane sedmorke :LOL: :LOL: :LOL:
 
Kraja nema...
U pripremi je i druga ploca sa instrumentima, aluminijumska ploca je vec isecena, samo da se ugrade kontrolne lampice i kontakt brava i da se lepo ispolira.
Moci ce da se samo skine postojeca ploca koja nosi dva instrumenta, i preko istog dzeka da se prikljuci ova sa retro brzinomerom.
Samo, treba smisliti i nova imena kad se primeni ta modifikacija... :D :D


 
a jel taj smiths digitalan ili mehančki  :misli:

inače je šteta što ne pokauje milje -ono 160mph  :naklon: :naklon:!!  :wink:
 
Mehanicki je na sajlu i pasuje prikljucak.
Bilo je i u miljama, nego racunao sam da je za ovaj motor dovoljno.
Izbazdaren je do 165 (poslednja crtica) ali dok ne udari u granicnik ima pfostora i za 190  :D :D
 
nabijem na kimbalu i ovu temu i motor ...  :jesus: :jesus:

nitko ništa ne kritizira pa da se povede rasprava.... previše suhoparno ...


pa ću ti ja reći da ti je motor totalno u qurcu i da ništa nevalja... kanta nad kantama ...  :jesus:
 
Ajmo pljuvat po brzinomjeru, pogle di je 0, a di je 160...?
I kakav je to classic racer koji nemože okrenit 2 glave između 2 seoske birtije da curicama popusti mjehur od prizora!??!!

BTW, od pljuvačine sam zaboravio, motor je boombaaa! (y)
 
strasilo said:
nabijem na kimbalu i ovu temu i motor ...  :jesus: :jesus:

nitko ništa ne kritizira pa da se povede rasprava.... previše suhoparno ...

pa ću ti ja reći da ti je motor totalno u qurcu i da ništa nevalja... kanta nad kantama ...  :jesus:

Sto ga vise gledam i ja dolazim do istog zakljucka...
Srecom, sacuvao sam sve one stvari sto sam poskidao sa njega (sediste, upravljac itd.) pa razmisljam da ga mozda vratim u prvobitno stanje. :D :D
 
LopovJack said:
Ajmo pljuvat po brzinomjeru, pogle di je 0, a di je 160...?
I kakav je to classic racer koji nemože okrenit 2 glave između 2 seoske birtije da curicama popusti mjehur od prizora!??!!

BTW, od pljuvačine sam zaboravio, motor je boombaaa! (y)

Kako gde je 0 a gde 160 ?
Lepo pise na njemu da je brzinomer engleski i naravno da je onda sve okrenuto kontra. :D :D
 
Jel to indijski "Smiths"?
 
Meni je RACE badass pila  8)

Evo imam i prigovor, skini one kirvaj gripove i stavi full crne.
 
M900 said:
Meni je RACE badass pila  8)

Evo imam i prigovor, skini one kirvaj gripove i stavi full crne.

U pravu si.
Vec su porucene jedne crne Rizoma rucice, doduse namenio sam ih za Guzzija V-11, ali ako mi se svide i uzivo kao sto su mi se svidele na slici, bice porucen jos jedan par i za Kawu.

 
motoklasik said:
Mehanicki je na sajlu i pasuje prikljucak.
Bilo je i u miljama, nego racunao sam da je za ovaj motor dovoljno.
Izbazdaren je do 165 (poslednja crtica) ali dok ne udari u granicnik ima pfostora i za 190  :D :D

odličan- samo neka "udari u ekser.."  (y)
razlika originala i indijca je u boji kroma-indijski ima plavičast odsjaj  :wink: ,ali inače su dobri jer su jeftini.ja sam kupovao 7 originala za auto i "plakao" za funtama... ponuda indijskih za aute ju nikakva.

e sad...koja strana je "ispravna" -ako ćemo pitati engleze mi smo "naopako" u svemu. oni kažu (kod auta) da postoji "right side" i "passenger side" -ali taj "right side" ujedno kažu i za "vozačku stranu".

ja jednom pokušavao "biti" pametan tj.čitao forume koji kažu da se na triumphu(autu), mjenjač vadi gore u kabinu u "passenger side"- i nakon sat vremena natezanja skužim problem, skinem volan i izvadim mjenjač -u lijevo  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PS:. dokaz da na forumima uglavnom i pišu gluposti  :LOL:

 
Original Smithsu kazaljka ima onaj impulsni tik-tik pomak, indijci rade kontinuirano.
I na replici ona crta za ograničenje brzine je na drugoj cifri, mislim na 50mph umjesto na 40mph.
Sam instrument indijski i nije toliko loš, s obzirom na cijenu je fenomenalan, jedino su im puževi bili katastrofa.
Imali su neku mazalicu, ali koliko god se trudio podmazivati, nakon nekog vremena bi se izglodali zupčanici.
No, za par dolara naručiš novi i vozi.