Kawasaki Z900 ABS-2017

Ako se ne varam originalni ima z900 logo i kromiran je, ja sam narucio evotech jer me uspio vec pogodit neki drek i malo naceo hladnjak.

meni se par puta dogodilo da mi izbaci KTRC! i onda se nakon par sekundi promjeni u POWER!

zaglavi u modu u kojem jesam, nece mjenjat modove, ne radi ktrc.

probo one procedure sa paljenjem ventilatora 3 puta pa onda 10 min voznja od 40-50kmh i sl.

jedino sto sam zakljucio je da je vigobox svaki put bio spojen kad se to pojavilo i da je prestao javljat ta upozorenja nakon 2-3 voznje neovisno o proceduri toj sto sam procitao na netu da ima.

Kad sam vigo maknuo odmah je sve super radilo, spojim nakon cca tjedan dana vigo i dan kasnije opet isto.

Odradio voznju od 200km da nebi bilo da je puno struje povuko od akumulatora al ocigledno je to nevazno.

sat, potrosnja i sl mi se do sad dogodilo par puta reset, takoder kad je vigo bio spojen.

sad su mi poslali neki drugi model i taj srecom ne radi nikakve probleme. Nijedan reset do sad i nijednom ktrc/power upozorenje.

u meduvremenu sam nabavio mra vizir, puno ugodnije 160+kmh, vjerujem da ako odem na grobnik opet necu imat dojam da ce mi vrat slomit.

Ovak bi orginal trebao bit bez loga.. ugl da nije problem nece ti prednji kotac dic nesto nego vozilo ispred..nisi problem ni auti ni kamioni vec motor ak se vozis s ekipom ili ovo ko sto si ti spomenuo staza..kad se gume lijepo zagriju ili ako se netko vozi na Mitasu 🤪 onda leti svasta
 
Last edited:
Problem je i na 2020 i na 2021 modelima. Kawasaki suti o tome.

Nije nuzno da se radi o prekidu struje (zapravo, kladio bi se da to nije razlog, iako je efekt isti), u voznji se to nikome nije desilo, samo nakon gasenja i ponovnog paljenja motora, tj, prije samog paljenja, skuze ljudi da su brojevi resetirani. Ja to skuzim po tome sto imam ugasenu led lampicu koja blinka kad je motor ugasen ("alarm"), pa skuzim ujutro da blinka, to je jedna od vise postavki koja se resetira na tvornicke vrijednosti. Do sada, cca svakih 6 mjeseci. Nije problem uopce, da se desava na tjednoj bazi, e onda bi popizdio, nedo bog cesce :D Valjda je to i razlog zasto Kawasaki nije radio recall, problem postoji, ali je benigan i rijetko se pojavljuje, iako, pojavljuje se kod vecine vlasnika.
Inace, sami sat kosta preko 1000 eura :D
Da budem iskren zacudilo bi me da nema neku gresku 😅 tek su izbacili taj tft i ono sto si rekao opcenito elektronike hrpu.. treba to malo ispeglat nemogu oni kolko god ispitivali naci bug kolko mi korisnici.. al i dalje mi ne nejasno da bas tako bez nekog pravila i to kad je motor ugasen 😅
 
Da budem iskren zacudilo bi me da nema neku gresku 😅 tek su izbacili taj tft i ono sto si rekao opcenito elektronike hrpu.. treba to malo ispeglat nemogu oni kolko god ispitivali naci bug kolko mi korisnici.. al i dalje mi ne nejasno da bas tako bez nekog pravila i to kad je motor ugasen 😅
Nemogu se sloziti... vec 10 god kawasaki tu svu elektroniku ugraduje u neke svoje modele (osim tft a)....
 
@3alfa3

bio si u pravu za onu lampicu, mora se spojiti na dijagnostiku i uraditi inicijalizacija....prodavac to nije uradio jer mi motor jos uvijek nije isporucen, nadam se da ce sutra stici :)
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Danas mi bilo hladno u mesh jakni oko Trakoscana (cca 9:30h). 🤣.

Gume montirane prije 2 mjeseca (mozda i manje) 5000km prosao od tada s njima, Z900 ih DEFINITIVNO trosi manje od Z750, i to nekih 25% manje, jedina razlika je sto ne saltam tako cesto kao na Z750 pa valjda zato, iako Z900 ima oko 25% vise snage i momenta. Fluidnija voznja ocito jako spara gume iako je prosjecna brzina ista, tlakovi isti na oba motora (2.5 i 2.8 na hladno). I ovaj set ce do markera zadnje (kao i prosli) napravit 11000+ km.
 

Attachments

  • 20210728_085823.jpg
    20210728_085823.jpg
    2.5 MB · Views: 0
  • 20210728_095548.jpg
    20210728_095548.jpg
    1.9 MB · Views: 0
Danas mi bilo hladno u mesh jakni oko Trakoscana (cca 9:30h). 🤣.

Gume montirane prije 2 mjeseca (mozda i manje) 5000km prosao od tada s njima, Z900 ih DEFINITIVNO trosi manje od Z750, i to nekih 25% manje, jedina razlika je sto ne saltam tako cesto kao na Z750 pa valjda zato, iako Z900 ima oko 25% vise snage i momenta. Fluidnija voznja ocito jako spara gume iako je prosjecna brzina ista, tlakovi isti na oba motora (2.5 i 2.8 na hladno). I ovaj set ce do markera zadnje (kao i prosli) napravit 11000+ km.
Blago tebi kad ti gume drze preko 10k km moje sve su od servisa do servisa 😅
 
  • Like
Reactions: cadjo
Evotech cuvar montiran u par minuta, cak ne treba ni skidat radijator kako pise u uputama.

izgleda jednako fensi ko ducati performance zastita na supersportu.

mislim da cu jos narucit od evotecha gljive, dogodine puig ralica i sto se mene tice pimplanje po bajku gotovo.

Ja uskoro mjenjam ove grozote od dunlopa, kad vidim brojke koje se okrecu mogo bi rosso 3 ili 4 uzet. 🤔

ili uzet angel gt i vidit jel mogu izvuc vise od 11000km koliko sam uspio sa njima na ss-u napravit, doduse zadnja je bila satrta kompletno.
 

Attachments

  • 1EC0F862-7C1F-40DC-A898-517B693A7DB1.jpeg
    1EC0F862-7C1F-40DC-A898-517B693A7DB1.jpeg
    4.8 MB · Views: 0
  • CFAF5B27-E408-469A-9606-B5005C7268FD.jpeg
    CFAF5B27-E408-469A-9606-B5005C7268FD.jpeg
    3.8 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: rabbit75
Evotech cuvar montiran u par minuta, cak ne treba ni skidat radijator kako pise u uputama.

izgleda jednako fensi ko ducati performance zastita na supersportu.

mislim da cu jos narucit od evotecha gljive, dogodine puig ralica i sto se mene tice pimplanje po bajku gotovo.

Ja uskoro mjenjam ove grozote od dunlopa, kad vidim brojke koje se okrecu mogo bi rosso 3 ili 4 uzet. 🤔

ili uzet angel gt i vidit jel mogu izvuc vise od 11000km koliko sam uspio sa njima na ss-u napravit, doduse zadnja je bila satrta kompletno.
E o takvoj sam pricao to je kao orginal resetka i bomba je bar meni bila na z650 nis ne prolazi kroz nju.. ova kaj sad imam s crtama uzas tesko ju je i oprat i prolazi kroz nju vidi se na par mjesta blaga ostecenja..

Kak vi svi uspijete navuc prek 10t km 🤔 pa ja max 8 valjda..neki prosjek 6t km...

Imao rosso 2 iskreno guma kad se zagrije dobro ajde drzi dok se ne zagrije apsolutni i zivi uzaa od gume..a trebas se potrudit da bi ju zagrijao kak spada.. barem moje iskustvo.. pao sam na njoj po kisi ne drzi nis uzas zivi.. od senja do karlobaga jedan dir odradio pojelo mi je sredinu ko da sam se vozio po ostrom kamenju kak mi je izrezalo ripnu a potrosilo je sredinu ko da sam odradio 2000km.. je vozio sam se jako i bilo je +30 al bas je izgorila guma..

Ugl vracam se na Mitas sutra 😅 pa ko ziv ko mrtav 🤣
 
E o takvoj sam pricao to je kao orginal resetka i bomba je bar meni bila na z650 nis ne prolazi kroz nju.. ova kaj sad imam s crtama uzas tesko ju je i oprat i prolazi kroz nju vidi se na par mjesta blaga ostecenja..


Pod "ne prolazi kroz nju" mislis na to da insekti, kamencici itd ne prolaze do kilera i da jedino operes stitnik kilera, a ne da ga skidas sa motora ponekad da bi oprao i kiler od mushica?
 
Pod "ne prolazi kroz nju" mislis na to da insekti, kamencici itd ne prolaze do kilera i da jedino operes stitnik kilera, a ne da ga skidas sa motora ponekad da bi oprao i kiler od mushica?
Pod ne prolazi mislim ne prolazi nis skoro pa ni musice a one koje produ daju se oprat bez skidanja stitnika.. kroz ovaj sa samo ravnim crtama oce proc kamen (ne prode on unutra al se zabije i spiga hladnjak) a musice da ne spominjem neda se oprat nikako
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Evo(tech) i ja odlucio da je 26000+ km bez zastite hladnjaka lutrija koja me do sada mazila, al u buducnosti vise necu riskirat. Montaza u 5min.
 

Attachments

  • 20210802_134429.jpg
    20210802_134429.jpg
    4.8 MB · Views: 0
Ja čekam svoju vec mjesec i pol, nikak da im na stanje dođe 😕
Ja svratio do Viktor motorsport nakon djira u petak jer mi je bilo usput i imali na stanju. Pogledao, svidjelo mi se, nisam tada odnio jer sam bio motorom nego mi danas doslo dostavom.
Sto se montaze tice, par minuta za stavit gumene distancere na stitnik, a montaza stitnika u roku 2 min, ajde, mozda 3 min jer sam stavio ipak malo loctitea na serafe :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ja svratio do Viktor motorsport nakon djira u petak jer mi je bilo usput i imali na stanju. Pogledao, svidjelo mi se, nisam tada odnio jer sam bio motorom nego mi danas doslo dostavom.
Sto se montaze tice, par minuta za stavit gumene distancere na stitnik, a montaza stitnika u roku 2 min, ajde, mozda 3 min jer sam stavio ipak malo loctitea na serafe :mrgreen:
Znam, vecinom samo od evotecha kupujem dodatnu opremu i sve je top kvaliteta 😎
 
Cuo na par strana da su za Z900 njihovi stitnici odlicni, prozracni, fino sjednu kad se montiraju..... Ali je i cijena premium: 570kn me izaslo sa dostavom (ukljucen popust od 10% na gotovinu).
 
Ja svratio do Viktor motorsport nakon djira u petak jer mi je bilo usput i imali na stanju. Pogledao, svidjelo mi se, nisam tada odnio jer sam bio motorom nego mi danas doslo dostavom.
Sto se montaze tice, par minuta za stavit gumene distancere na stitnik, a montaza stitnika u roku 2 min, ajde, mozda 3 min jer sam stavio ipak malo loctitea na serafe :mrgreen:
A na koji moment si zategnuo? Je li je moment kljuc bio umjeren? I najvaznije jesi ti to atestirao? 😃
 
  • Haha
Reactions: infinity and Shepa
Nebi reko da su bas skupi, recimo givi koji mi puno bezveznije izgleda, pito sam na 2-3 mjesta cijenu, dode od cca 570-640kn.

ja nisam stavljo loctite jer ga nemam trenutno sa sobom plus ima gumenja podloska pa se valjda nebu od vibracija nista odteglo.

Nesto izrazenije vibracije sam osjetio jedino od 4000 do 6000, prije i nakon toga vibracije slabe do nikakve.

jos bi dogodine ralicu od puiga uzeo i zaokruzio look bajka.
 
Napravio 200tinjak km danas. Ne vibrira uopce, kao da ga nema.
Temp rashladne tekucine je po slobodnoj procjeni visa oko 2-3-4-5C na brzinama do 80tak km/h, iznad toga mislim da je isto kao i prije.
 
Nemrem se sjetit jel vec bilo govora o ovome, znam da je bilo o resetu sata/potrosnje/brzine.

pojavilo mi se 3-4 puta do sada, u pravilu nakon dulje voznje i tandrljanja u koloni prije stajanja.

zapne u modeu u kojem sam bio, tcs ne radi, sve ostalo stima normalno.

nakon npr kuca-poso voznje od 20ak km ili dok odem npr do grada, par km napravim, ugasim i uaplim par puta bajk opet sve ok bude.

dakle nestane samo od sebe i sve radi normalno nakon par voznji i paljenja/gasenja.

pocelo se pojavljivat nakon sto sam onaj vigo drek stavio, kad ga nije bilo- nije bilo ni ovog.

poslali su mi neki drugi model i sad nakon cca mjesec dana prvi put se ovo pojavilo.

znaci ovo se pojavi tek kad stanem i kontakt prekinem, nikad usred same voznje.
 

Attachments

  • 22068445-3CB4-400E-AA02-C33AF62E1F3D.jpeg
    22068445-3CB4-400E-AA02-C33AF62E1F3D.jpeg
    3.3 MB · Views: 0
  • E58B77D9-4C92-4390-BC32-6F023E954092.jpeg
    E58B77D9-4C92-4390-BC32-6F023E954092.jpeg
    3.2 MB · Views: 0