Kawasaki Z900 ABS-2017

Kad mijenjaš svjećice, tu već i nije veliki posao odraditi i ventile usput. Nema šanse da se ne utisnu u sjedišta na 50 000 km, bar 0,1 mm.
A znam, ionako treba pola motora rastavit za promjenu svjecica. JEdino da i svjecice razvucem na 100.000 :mrgreen:
 
A sto se odrzavanja tice.... Nisam jos bio u servisu s motorom, ulje mijenjam svakih 5000km (meni je to svakih 2 mjeseca u sezoni :D ), filter zraka promijenio na cca 28000km i to je otprilike OK za moje uvjete voznje jer nije bio preprljav, svjecice jos nisam i ne mislim do barem 50.000km, ovaj motor mi je stvarno test po tom pitanju, ventile ne mislim ni pogledat do 100.000km, bas da vidim kakvi ce bit tada ako motor prije ne kihne zbog moje gluposti :D S druge strane, ne vozim na visokim okretajima, lakse je mashini po pitanju ventila, svjecica, svemu sto se vrti. To ne znaci da se ne popeljam i muski, ali 90% kilometraze je zapravo umjerena voznja po otvorenim cestama u 5. i 6. brzini, momenta barem ne fali na Z900, mozda je to odgovor zasto gume traju dulje nego na Z750 kojeg sam vrtio vise da bi isao isto, a i puno vise saltao brzine i bio manje fluidan u voznji.

Btw, ni ne palim motor ako taj dan necu napavit barem 100km, najcesce je to ipak 150-200, samo cu rec da sam SVAKI (suhi) dan kad nije hladno ili prevruce na benziskoj, a ovo prevruce znaci da cu se probudit u 5 ujutro ako treba i bit doma do 9-10h jer mi je i 30C temperatura previse :D
Koje svićice su na njemu kad računaš na 50 000 km 🤔
Ja se vozim uglavnom po otvorenoj cesti 95% đireva je bar 50 + km bez ulazaka u grad...
Gume traju oko 6000 km Sport touring a ove iz Sport segmenta ću sad testirati jer nisan dugo na njima vozija (trentno Sportmax gpr300 na njemu,na oko vidiš kako nestaju) je 😎

P.S.Ventile ne diraš dok se ne čuju,bar na 4 redna 😎
 
  • Wow
Reactions: neven
Ventile ne diraš dok se ne čuju,bar na 4 redna 😎


Ispusnim ventilima se zazor najcesce smanjuje, a to se ne cuje. Obzirom kako se vozim i ako cu "racunat" da su tvornicki bili negjde na pola izmedju min i max zazora, nebi se cudio da bez problema napravim 100.000km prije kontrole/stelanja. Ali, to je rizik, pitanje samo hocu li na njega pristat, ali za sad sam u "modu" da cu toliko odvozit, mozda se u medjuvremenu predomislim, ali za sad tako razmisljam pa sto bude.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: neven
Koje svićice su na njemu kad računaš na 50 000 km 🤔
Svjecice su NGK Iridium, po manualu se mijenjaju svakih 12.000km

Na Z750 su bile "obicne" NKG i jednom sam ih imao preko 30.000km i bile su u super stanju (promijenio jer kad su vec bile izvadjene.......) Isto po manualu svakih 12.000km.


Ovisi na kojim okretajima se vozis najcesce, ja ne na visokima pa svjecice ne trpe i ne trose se previse(iridium centralna elektroda ionako nije problem, nego eventualno ground elektroda koja nije od iridijuma pa se zazor povecava kako se ona trosi). Uvjet je naravno da je smjesa OK i da su svjecice relativno ciste, pricam o mehanickom trosenju svjecica.
 
Last edited:
Ja sam ih promjenio na 12000,po manualu,jbg nisam čitao da su iridium da jesam sigurno ih nebi mijenjao na toliko
 
Svjecice su NGK Iridium, po manualu se mijenjaju svakih 12.000km

Na Z750 su bile "obicne" NKG i jednom sam ih imao preko 30.000km i bile su u super stanju (promijenio jer kad su vec bile izvadjene.......) Isto po manualu svakih 12.000km.


Ovisi na kojim okretajima se vozis najcesce, ja ne na visokima pa svjecice ne trpe i ne trose se previse(iridium centralna elektroda ionako nije problem, nego eventualno ground elektroda koja nije od iridijuma pa se zazor povecava kako se ona trosi). Uvjet je naravno da je smjesa OK i da su svjecice relativno ciste, pricam o mehanickom trosenju svjecica.
Te izmjene svićica na 12000 km nema nikakvog smisla,ja vozin dosta raznoliko (od laganih touring đireva i putovanja do žešće vožnje po lokalnim cestama) i u pravilu svićice minjan nakon 20 000 km (obične) 😎
Virujen da su i na RS modelu onda stavljali Iridium pa ih neću dirati malo duže 😃
 
  • Like
Reactions: Dene
Iridium sam na svakoj svojoj Kawi mijenjao svakih 24tkm.

Sve prije je bacanje love u vjetar.
Jesi gledao izvadjene svjecice, jel se ground elektroda vidljivo "pojela" odozdola gdje ju je iskra przila?
 
Zgodan upgrade 😁

FB_IMG_1631800411921.jpg


FB_IMG_1631800414604.jpg


FB_IMG_1631800433451.jpg
 
Cijena je skoro ista kao i za obican model, je da je to 9000kn vise nego sam platio svoj proslo proljece, ali, tko ce sad kupit obican model koji je 100 eura jeftiniji?... Brembo radijalna klijesta, vidim po slici da je takav i cilindar kod rucice kocnice, ohlins zadnji amortizer, prednji ovjes upgrejdan, pleteni lajtunzi kocnica........ Taj motor vrijedi te novce, obican bez svega toga je tu valjda samo da bude u ponudi, ko bi bio lud "usparat" 100 eura na svemu sto nudi SE verzija?
jedino ako cjenik nije krivi i odnosi se na obican model sa akrapovicem, povisenim vizirom i poklopcem umjesto zadnjeg sica kako je to bilo i do sad. Zapravo cijena je sumnjiva, preblizu je osnovnog modela, ali, ko zna.



 
Last edited:
Sve dizu u nebesa. 2018 ili 2019 je bio na akciji 65tkn
Ovo je bitno bolji motor, sto obican za skoro 85000kn svakako nije opravdana razlika. Bas me zanima da li se cijena iz linka kojeg sam stavio odnosi bas na ovaj model iz videa ili samo na slipon akrapovic, visi vizir i poklopac zadnjeg sjedala, jer ako se odnosi, onda e ovaj biti ziher soma eura vise, a to su vec ozbiljni novci (pogotovo za motor koji nema quickshifer serijski sto je vec civilizacijski doseg, a ne neka egzotika :D )
 
Svi dizu cijene a ne vrijede toliko po meni. Recimo prosle godine je suzuki gsx-s1000 bio 81500kn a sad je 100 000 kn.
 
evo malo i fotki:

Ipak je nissin kocioni cilindar, ali radijalni. Zato su i kociona klijesta i diskovi Bembo
 

Attachments

  • 22MY_Z900_SE_Action_2.jpg
    22MY_Z900_SE_Action_2.jpg
    152.3 KB · Views: 0
  • 22MY_Z90020SE_LifeStyle1.003.jpg
    22MY_Z90020SE_LifeStyle1.003.jpg
    176.2 KB · Views: 0
  • 161920128-33c56268-eac1-4a92-a14a-9aa6736fab6a.jpg
    161920128-33c56268-eac1-4a92-a14a-9aa6736fab6a.jpg
    114 KB · Views: 0
  • kawasaki_z900se_4.jpg
    kawasaki_z900se_4.jpg
    255.6 KB · Views: 0
  • kawasaki_z900se_3.jpg
    kawasaki_z900se_3.jpg
    220.8 KB · Views: 0
  • kawasaki_z900se_2.jpg
    kawasaki_z900se_2.jpg
    229.3 KB · Views: 0
  • kawasaki_z900se_6.jpg
    kawasaki_z900se_6.jpg
    242.7 KB · Views: 0
  • Z900_SE_detail.jpg
    Z900_SE_detail.jpg
    177.4 KB · Views: 0
  • Z900_SE_detail_2.jpg
    Z900_SE_detail_2.jpg
    211 KB · Views: 0
  • Z900_SE_Studio_6.jpg
    Z900_SE_Studio_6.jpg
    201.4 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: cadjo and +marek+
Ovo je bitno bolji motor, sto obican za skoro 85000kn svakako nije opravdana razlika. Bas me zanima da li se cijena iz linka kojeg sam stavio odnosi bas na ovaj model iz videa ili samo na slipon akrapovic, visi vizir i poklopac zadnjeg sjedala, jer ako se odnosi, onda e ovaj biti ziher soma eura vise, a to su vec ozbiljni novci (pogotovo za motor koji nema quickshifer serijski sto je vec civilizacijski doseg, a ne neka egzotika :D )
Na tu cijenu soma eur za bolji ovjes i kocnice je nist… to bi uvijek bez oklijevanja dal…prije nebo za bilo kakvu šuplju cijev 😀
A ko veli da mu taj ohlins i kočnice ne trebaju, njemu nit mu ne treba takav motor jer očito da nemre iskoristit više od 30% tog motora da bi uopće osjetil razliku…
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ybr125 and 3alfa3
Ako je vjerovat cjeniku, razlika u odnosu na osnovni model je 95 eura. Slovima: devedeset pet eura.
Mozda je greska u cjeniku, ali tako je kako je .

Kazu mi da je u UK ipak 1400 funti razlika sto mi je puno normalnije.

Ovo je trenutni cjenik za 2022. model za HR u kunama:

1631816350112.png
 
Ako je vjerovat cjeniku, razlika u odnosu na osnovni model je 95 eura. Slovima: devedeset pet eura.
Mozda je greska u cjeniku, ali tako je kako je .

Kazu mi da je u UK ipak 1400 funti razlika sto mi je puno normalnije.

Ovo je trenutni cjenik za 2022. model za HR u kunama:

View attachment 735846
Znači nekih 15k kn kod nas, ugrubo 😆
A s tim buđetom se već zadire u svašta nešto…