Kawasaki Z900 ABS-2017

(a tako se i nisam morao zajebavat sa centriranjem kotaca kojeg sam na spagu centrirao kad je motor bio nov, samo pratim kod dotezanja lanca da jednao dotezem obje strane kotaca).
Btw, kao i na prijasnjih 2 Z750, tako i na ovom Z900 lijevi natezac mora bit jace naspanat za nekih 0.5mm da bi kotaci bili centrirani. Zanimljivo da je bas isto na sva 3 motora.

Jesi razmisljao o onom laseru za poravnanje lanca ? Poskupa je stvarcica, ali super za nas sa OCD-om :mrgreen:
 
ne, jer se ne centrira lanac nego zadnji kotac u odnosu na prednji kotac 😊
Pa i sa laserom ako poravnas lanac, tj. zadnji tocak i lancanik u odnosu na prednji lancanik, trebalo bi da ti je spura u liniji kao sa spagom izmedju prednjeg i zadnjeg tocka. Osim ako rama ili prednja viljuska nije kriva ili masina postavljena ukoso :)
 
Last edited:
Pa i sa laserom ako poravnas lanac, tj. zadnji tocak/lancanik u odnosu na prednji lancanik, trebalo bi da ti je spura dobra i u liniji kao spaga izmedju prednjeg i zadnjeg tocka. Osim ako rama ili prednja viljuska nije kriva ili masina postavljena ukoso :)
upravo iz tog razloga se i stela zadnji kotac u odnosu na prednji, da budu savrseno centrirani, a lanac i trpi sitna odstupanja, dovoljno je rotirat malo zadnji kotac i gledat da zadnji lancanik stoji u sredini lanca, a ne da je lanac na njega naslonjen bocno (lijevo ili desno).
Uostalom, lanac se moze napet i okom provjerit jel ravan od zadnjeg do prednjeg lancanika (ubacis nesto izmedju lanca i zadnjeg lancanika, nategnes malo, ubacis u brzinu da ostane napeto i gledas odozada liniju lanca - dovoljno prezicna metoda).
 
B
upravo iz tog razloga se i stela zadnji kotac u odnosu na prednji, da budu savrseno centrirani, a lanac i trpi sitna odstupanja, dovoljno je rotirat malo zadnji kotac i gledat da zadnji lancanik stoji u sredini lanca, a ne da je lanac na njega naslonjen bocno (lijevo ili desno).
Uostalom, lanac se moze napet i okom provjerit jel ravan od zadnjeg do prednjeg lancanika (ubacis nesto izmedju lanca i zadnjeg lancanika, nategnes malo, ubacis u brzinu da ostane napeto i gledas odozada liniju lanca - dovoljno prezicna metoda).
Blago tebi..nikad ti nije dosadno, hehe
 
kako su drzale?
Kupija san ih sa ovim motorom i napravija zadnjih 1500 kn dok se nisu potrošile,lipo se voze i na suhom nisan ima ni jedno puštanje ni u kakvom režimu vožnje.Ne znam koliko ukupno traju i kakve su na mokrom...
 
  • Like
Reactions: Sredju
verovatno su prva ugradnja naročito ako imaju ono J od japan a pravi ih sumitomo za dunlop.Kolko ima ceo motor i mene zanima.Ja sam prešao 5500 km od marta sa RS Cafeom.i mislim da će gu,e izgurati oko 13000 km.Blago vama što potrošite set guma za zimu.U Novom Sadu već 10 dana duva ko ludo i pada kiša a temperatura 10 stepeni ispd proseka.Što je još gore prognoza relativno hladno.
 
verovatno su prva ugradnja naročito ako imaju ono J od japan a pravi ih sumitomo za dunlop.Kolko ima ceo motor i mene zanima.Ja sam prešao 5500 km od marta sa RS Cafeom.i mislim da će gu,e izgurati oko 13000 km.Blago vama što potrošite set guma za zimu.U Novom Sadu već 10 dana duva ko ludo i pada kiša a temperatura 10 stepeni ispd proseka.Što je još gore prognoza relativno hladno.
Motor je kupljen sa 15700 km,gume su stavljene koju tisuću prije (drugi set) ali ne mogu garantirati koliko bi točno prošle jer čovik nije pazija na tlakove pa su bile dobro potrošene po sredini.
Ovo mi je sedmi motor i do sada je praksa pokazala da mi Sport touring gume traju max. 6000 km i dugo san godina na njima jer mi Sport traju između 4 i 5000 km...
Sad je na redu Pilot power (Sport segment) i ako ubrojimo u to zimske uvjete (hladne gume i asfalt) teško da će dočekati lito 🤯
 
Nakon 33.500km, zamijenio sam lanac...
Napravio danas prvih 100km sa novim lancem. Prije djira ga dobro obrisao krpom i petrolejom. Nakon djira ga obrisao suhom krpom koja je bila puna maziva, valjda ono koje je bilo ispod rolica pa je naslo put van.
Jel zbog velike kolicine masti pod rolicama, ne znam, ali, (tempo voznje bio turisticki), trebao sam dotegnut lanac za pola kruga serafa natezaca, sa 35mm je opustenost narasla na skoro 50mm i nakon dotezanja je ponovo 35mm.

Mislio sam da je stari lanac u super stanju, nije cukalo ni na manjim ni vecim brzinama, ali sada je to jos ugladjenije, kao da je elektromotor sa direktnim pogonom, mislim da tako ugladjeno nije motor isao (pogotovo na malim brzinama u gradu, druga brzina, pimplanje kroz guzvu) niti kad je bio nov. :mrgreen:
 
Drugih 100+km sa novim lancem. Ne treba vise dotezanje, isti je ko i prije djira. Jos je pustio masti iz sebe (ono ispod rolica, drugo ni ne moze).
 
Last edited:
Narednih 165km.... Lanac ne treba dotezat, samo nakon prvog djira. Nema sanse da se toliko metal u tih 100km potrosio da sjedne na mjesto, gotovo sam siguran da se radi o masti koja je tvornicki ispod samih rolica koja je nakon prvog djira u velikoj mjeri istisnuta van.
I danas nakon djira brisanjem lanca suhom krpom je bilo nesto masti na krpi, vozim jos 200tinjak km i ide prvo podmazivanje, probat cu sa motorex road strong bijelim sprejem, ako sprica, i on ce na policu srama u garazi pored novog Valvolinea i Silkolene Titanium Dry Lubea :mrgreen:
U tom slucaju, odustajem od klasicnih maziva u spreju, prelazim na PTFE suhi iz Louisa pa nek lanac i traje krace, ne zanima me (imam jos jedan i pol stari bijeli Valvoline koji cu potrosit) :mrgreen:
 
Last edited:
  • Haha
  • Like
Reactions: smile 77 and cadjo
Narednih 165km.... Lanac ne treba dotezat, samo nakon prvog djira. Nema sanse da se toliko metal u tih 100km potrosio da sjedne na mjesto, gotovo sam siguran da se radi o masti koja je tvornicki ispod samih rolica koja je nakon prvog djira u velikoj mjeri istisnuta van.
I danas nakon drira brisanjem lanca suhom krpom je bilo nesto masti na krpi, vozim jos 200tinjak km i ide prvo podmazivanje, probat cu sa motorex road strong bijelim sprejem, ako sprica, i on ce na policu srama u garazi pored novog Valvolinea i Silkolene Titanium Dry Lubea :mrgreen:
U tom slucaju, odustajem od klasicnih maziva u spreju, prelazim na PTFE suhi iz Louisa pa nek lanac i traje krace, ne zanima me (imam jos jedan i pol stari bijeli Valvoline koji cu potrosit) :mrgreen:
Misliš na ovaj u sredini 🤔
 

Attachments

  • pokloni.jpg
    pokloni.jpg
    48.9 KB · Views: 0
Ne, ovaj sa slike koji je bitno jeftiniji, gotovo sam siguran da je to rebrendirani Procycle sprej kojeg vise nemaju u ponudi, a koji je imao dobre reviewove (mogao se kupit samo u Louisu ako se ne varam, zato mislim da se radi o istom)
1634306539373.png
 
  • Like
Reactions: cadjo
Narednih 165km.... Lanac ne treba dotezat, samo nakon prvog djira. Nema sanse da se toliko metal u tih 100km potrosio da sjedne na mjesto, gotovo sam siguran da se radi o masti koja je tvornicki ispod samih rolica koja je nakon prvog djira u velikoj mjeri istisnuta van.
I danas nakon djira brisanjem lanca suhom krpom je bilo nesto masti na krpi, vozim jos 200tinjak km i ide prvo podmazivanje, probat cu sa motorex road strong bijelim sprejem, ako sprica, i on ce na policu srama u garazi pored novog Valvolinea i Silkolene Titanium Dry Lubea :mrgreen:
U tom slucaju, odustajem od klasicnih maziva u spreju, prelazim na PTFE suhi iz Louisa pa nek lanac i traje krace, ne zanima me (imam jos jedan i pol stari bijeli Valvoline koji cu potrosit) :mrgreen:
jedva cekam da odvalis tih 200km.ajde se vozit
 
  • Haha
Reactions: go-go