Kawasaki Z900 ABS-2017

Okrenuo neki dan 40.000km i danas promijenio ulje u lijevom stapu vilica (desni ionako nema nista od hidraulike, a i nije mi se dalo 😁).

Istocio iz stapa tocno 400ml (2-3 puta ponovio napumpanje nakon prvog istocavanja da se vecina ulja iscjedi. Nisam rastavljao vilicu, samo odvrnuo kapu.

Ulje je bilo crno i srebrno od sitne metalne prasine koja nastaje od upotrebe - trebao sam i (puno) prije zamijenit.

Natocio 400ml Motorex 4W (viskozitet isti ko i orig. Kawasaki ulje, 16cSt je Motorex, 15,3cSt je Kawasaki originalno), zaserafio kapu, pumpao da upije ulje i vratio na motor.
Postupak je super jednostavan jer ne treba raskapat pol motora, samo skinut kotac, serafe od blatobrana i to je to.
 

Attachments

  • 20220514_162811.jpg
    20220514_162811.jpg
    4.4 MB · Views: 0
  • 20220514_150009.jpg
    20220514_150009.jpg
    1.3 MB · Views: 0
Last edited:
E da, kako je prednji dio motora vec bio u zraku, provjerio zdravoseljacki i lagere volana koji su mi na Z750 vec nakon 20.000km dobili zarez u sredini pa sam ih mijenjao. Na Z900 iz nekog razloga ni z od zareza, glatko volan ide lijevo desno. Sad sam mozda ureknuo, al jbg, da se pohvalim :D :D :D
 
  • Like
Reactions: cadjo and ybr125
Okrenuo neki dan 40.000km i danas promijenio ulje u lijevom stapu vilica (desni ionako nema nista od hidraulike, a i nije mi se dalo 😁).

Istocio iz stapa tocno 400ml (2-3 puta ponovio napumpanje nakon prvog istocavanja da se vecina ulja iscjedi. Nisam rastavljao vilicu, samo odvrnuo kapu.

Ulje je bilo crno i srebrno od sitne metalne prasine koja nastaje od upotrebe - trebao sam i (puno) prije zamijenit.

Natocio 400ml Motorex 4W (viskozitet isti ko i orig. Kawasaki ulje, 16cSt je Motorex, 15,3cSt je Kawasaki originalno), zaserafio kapu, pumpao da upije ulje i vratio na motor.
Postupak je super jednostavan jer ne treba raskapat pol motora, samo skinut kotac, serafe od blatobrana i to je to.
aj otvori i desni da vidimo sta je unutra.mozda neka poruka iz kawasakija😁😁
 
Kupio prvu pomoc prosle godine, drzao je u koferu kojeg koristim jaaaaaako rijetko, danas konacno stavio "u" motor. Stane, izgnjecio sam ju malo i ovako ugurao, ne pritisce ni jednu zicu, ne napinje siceve, ima mjesta sasvim dovoljno.

Btw, odnedavno je obavezni dio opreme i moguce je kaznjavanje ako je nema. Vjerojatno u rangu sa naljepnicom tehnickog pregleda, ali, ja pod sicom ne drzim nista pa nek je tu PP kad vec "mora" biti.
 

Attachments

  • 20220526_155643.jpg
    20220526_155643.jpg
    4 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: cadjo
Mogu, al, iskreno, neda mi se trazit. Bilo po novinama, objavljeno je i u Narodnim Novinama prije mjesec-dva-tri.
Pa pisalo je da se ne kažnjava ako je nemaš.
Nisi valjda???
😤😤😤
 
Travanj 2022.

"Uvršteno je propisivanje novčane kazne od 300 kuna za neposjedovanje kutije prve pomoći, sukladno posebnom podzakonskom propisu kojim se propisuju tehnički uvjeti i oprema vozila u prometu na cestama''





1653581213469.png
:mrgreen:
 
Nista, samo mali info i kracenje vremena.....

Okrenuo danas 44.000km (prije dosta vremena sam "najavio" da necu svjecice mijenjat do 50.000km). Jos na serijskim svjecicama, filter zraka promijenio na 28.000km (nije bio kao nov, naravno, ali debelo u granicama prihvatljivog po "mojoj" normi prihvatljivog - stavio sam slike filtera tu u temu kad sam mijenjao pa kome se da trazit). Planiram ove godine do KMS-a na zamjenu svjecica negdje oko 50.000km (ne vjerujem da imam alata, a i zivaca to sam napravit na Z900: dovoljno me napatila promjena zracnog filtera :D ), tada ce se i novi filter zraka stavit jer je usput, pocisitit usis jer je isto usput, a i podesit sinhronizaciju usisa iako i dalje motor radi savrseno na leru (kao i na svim ostalim otvorima gasa i okretajima). Ventile ne mislim provjeravat do nekih 100.000km ako bude motor kod mene jos toliko (a kako stvari stoje: bit ce :D ), opet, to s ventilma je lutrija ko i sa svjecicama, moj stil voznje je bitno umjereniji nego nekad, meni i zadnjih par setova sport guma traje oko 10.000km i to govori sve :D )

Ulje i filter ulja mjenjam svakih 5000km (Motorex Top Speed 10W40, OEM filter ulja), Cistim i podmazem sve gdje osjetim da treba po potrebi, nevezano uz prijedjene kilometre), disk polocice mi traju oko 17-20 tisuca km (i OEM i EBC HH koje koristim nakon sto se OEM potrose), prednji diskovi su na 4,80mm od pocetnih 5mm (limit je 4.5mm), zadnju kocnicu ne upotrebljavam skoro nikad pa je disk ko nov, a originalne plocice skoro ko nove......


I tako, nadam se da ce narednih 6000km svjecice izdrzat jer sam od prvog dana vjerovao da budu izdrzale 50.000km mog nacina voznje (btw, 12.000km im je interval izmjene po manualu :eek: )



E da, lanac i lancanike sam promijenio prije 11.000km, od kojih sam vecinu napravio sa 16 zuba prednjim lancanikom. Prije 2000km vratio 15 zuba prednji lancanik i ne mislim se vise vracat na 16 zuba, nije neka velika razlika, al mi 15 vise odgovara.
 
Last edited:
Nije mi jasno kako ti disk plocice traju tako malo 🤔
Ni meni nije jasno i to mi je najveca misterija na Z900, na Z750 su trajale 30tak tisuca, a tempo voznje mi je bio zesci nego na Z900.
Definitivno nije kvar jer kad zavrtim kotac kad je motor na stenderu, kotac se okrece slobodno, oduvijek je tako
 
Danas bio na djiru, kilometar prije kuce (na povratku) pokupio vranu sa cca 100kmh. Napukla ova siva plastika i kiler sitno ulubljen na ovom masivnom dijelu (nije mu nista).
Rastavio plastike, samo to je napuklo, nosaci i ostale plastike ko novi. Za sad stavio duck tape iznutra, al kakva sam picajzla, nabavit cu novu plastiku. Vani je cca 40-50 eura, bem bi vrane 🤣

Maloprije na Slavonskoj aveniji opet, ovaj put srecom pogodak u desnu sisu pa osim masnice nema stete :D
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: cadjo and ybr125
Ni meni nije jasno i to mi je najveca misterija na Z900, na Z750 su trajale 30tak tisuca, a tempo voznje mi je bio zesci nego na Z900.
Definitivno nije kvar jer kad zavrtim kotac kad je motor na stenderu, kotac se okrece slobodno, oduvijek je tako
Ni meni ovo nije jasno,ja sam svoga prodao sa 19tkm i pločice su bile još u dobrom stanju.
 
a ocito kocim jace i cesce nego prije, nema sto dugo bit
Opet,sam kažeš da ne voziš baš agresivno,tako da mislim da nije do toga. Može biti ovo češće,pošto si rekao da voziš puno po gradu. Ja npr. vozim samo po otvorenoj cesti pa zato imam manje kočenja