Kawasaki Z900 ABS-2017

Kofer mi treba 2-3 puta godisnje (i nosac tada stavljam, inace je skinut, osim prihvata koji su skoro nevidljivi) - 5min posla.
Al stoji mu ko kravi sedlo :mrgreen:

1662374318228.png
 
Kofer mi treba 2-3 puta godisnje (i nosac tada stavljam, inace je skinut, osim prihvata koji su skoro nevidljivi) - 5min posla.
Al stoji mu ko kravi sedlo :mrgreen:

View attachment 751445
Skoro svako jutro mi u susret dolazi lik sa istim motorom,jučer san isto vidija jednog,proba san motor kad ga je Oskar kupija i meni je na tom motoru najčudniji položaj sidenja.Sidi se nekako jako duboko u motoru,po meni je puno bolji položaj na Z750 ili na mom Z900rs jer se više sidi napadački a nije opterećenje kao na R motorima...
P.S. Kofer je svetinja i ko koristi motor na višednevne izlete ne može bar bez centralnog 🙂
 
Skoro svako jutro mi u susret dolazi lik sa istim motorom,jučer san isto vidija jednog,proba san motor kad ga je Oskar kupija i meni je na tom motoru najčudniji položaj sidenja.Sidi se nekako jako duboko u motoru,po meni je puno bolji položaj na Z750 ili na mom Z900rs jer se više sidi napadački a nije opterećenje kao na R motorima...
P.S. Kofer je svetinja i ko koristi motor na višednevne izlete ne može bar bez centralnog 🙂

Da, sjedi se u motoru uvjetno govoreci, ali, ovaj (2020 i noviji) ima visi sic pa nije tako izrazeno kao na modelima 2017-2019. Meni odgovara, a i 192cm sam visok, uopce ne osjecam da sam "u motoru" nego na njemu. Stvar navike valjda, nisam primjetio veliku razliku u odnosu na Z750. Najvecu razliku (osim performansi) vidim u tome sto je sat na Z900 puno blize vozacu pa moram dosta sagnut glavu da ocitam sa njega podtkke ako me interesiraju. Na Z750 je bio udaljeniji i iako sam morao malo spustit glavu, ni blizu kao na Z900, zapravo je bilo skoro dovoljno spustit pogled.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Motor danas bio u rukama Daria u KMS-u. Promijenjene svjecice, filter zraka, skinut usis sa motora i detaljno ociscen jer je bio prljav, toliko prljav da je nakon ciscenja motor na leru imao skoro 500okr vise nego prije (u ovih 51000km sam 2x povecavao ler gas da ga vratim na 1100okr i sad je to "sjelo" nazad.

Kaze Dario prljav benzin u kombinaciji sa Hiflo filterom zraka kojeg sam stavio prije 23 tisuce km i za kojeg kaze da mu je greska sto iako je papirnati, suh je ko barut i najfinije cestice prasine ipak propusta vise nego OEM filter. Obzirom da oem filter kosta ispod 300kn, a do 25000km radi OK, vise zamjenski nece u moj motor. OEM je vrlo malo nauljen, a to sam i primjetio kad sam ga skidao na zamjeni da se oformila tamnija crta po njemu, dok je ovaj Hiflo sada izvadjen izgledao skoro ko nov (a u motoru je zadnjih 23.000km).

Apropo benzina nema preporuku za tocenje u HR, veli da su svi benzini podjednako losi , a covjek koji radi s njim u servisu je prije odrzavao tankove na pumpama i kaze da se sitacija pogorsala zadnjih godina, ciscenja rjedja, najcesce nema vise da nakon cisterne gorivo odlezi minimalno sat vremena prije nego bude pusteno u prodaju (da se slegnu prljavstine na dno), cak je spomenuo da se ovisno o potraznji i ponudi mijenjaju goriva u tankovima na pumpama sto se nebi smjelo radit.


To sve znaci da cu za narednih cca 25000km ponovo u KMS mijenjat svjecice, filter zraka, ali i provjerit ventile jer ce motor tada imat 75000km (svo troje po preporuci Daria)

I da, doso doma u 14:30 suh ko barut, kisica pocela rominjat par min poslije, opet motor nije vidio kišu :mrgreen:
 
Last edited:
Evo nakon 35 000km doslo je vrijeme za promjenu prednjih pakni. 85% odrađeno na otvorenoj cesti,5-6x na marof stazi i ostalo po gradu. Cini mi se da su dosta izgurale pa sam kupio orginal pakne i nadam se opet istoj toj kilometrazi.
 
Preletila me 😂 tamo negdje kod Baric Drage, onda si taman i plavu slovenku na bijelom zecu preskocio😬. Ma tam sam vec poceo trazit mjesto za kupanac💦 da ne idem skroz do Starigrada
 
  • Haha
Reactions: stipe_zxr
Preletila me 😂 tamo negdje kod Baric Drage, onda si taman i plavu slovenku na bijelom zecu preskocio😬. Ma tam sam vec poceo trazit mjesto za kupanac💦 da ne idem skroz do Starigrada
I ja sam se muvao onuda u tim minutama, i sreo sm plavog krilaša, ali nisam vidio nisakvu plavu slovenku da jaše bijelog zeca..........na čemu si ti 🤔🤔🤔😁
 
I ja sam se muvao onuda u tim minutama, i sreo sm plavog krilaša, ali nisam vidio nisakvu plavu slovenku da jaše bijelog zeca..........na čemu si ti 🤔🤔🤔😁
Vidis da je trazio poziciju da zajase plavu na bijelomu...
 
  • Haha
Reactions: MGS
da li zna neko kakav je filter vazduha za 900 rs cafe .Da li je sličan-nauljen kao za z900 i da li se pere ,tojest jel sunđerast
 
da li zna neko kakav je filter vazduha za 900 rs cafe .Da li je sličan-nauljen kao za z900 i da li se pere ,tojest jel sunđerast

Nije periv,, u tom smislu je isti kao i za Z900 (razlika je samo u obliku samog filtera), a oba (originalni Kawasaki) su papirnati koji su blago nauljeni.
 
Nije periv,, u tom smislu je isti kao i za Z900 (razlika je samo u obliku samog filtera), a oba (originalni Kawasaki) su papirnati koji su blago nauljeni.
ok,hvala nisam ni znao da postoje papirni a nauljeni pa makar i blago,zato sam i pitao jer mi je bilo čudno.Da li bi moglo da se taj papini hi -flo koji sam i ja kupio malo naulji.Imam od ranije mannol sprej za filtere vazduha poput kn-a koji sam koristio za versisov sunđerasti.Malo prsnem odgore u vazduh tek da zamagli iznad fltera i da padne magla od ulja sama na fiter.Ništa pametnije mi ne pada na pamet kako ga blago zauljiti a da ne propadne taj papir.
 
Last edited:
ok,hvala nisam ni znao da postoje papirni a nauljeni pa makar i blago,zato sam i pitao jer mi je bilo čudno.Da li bi moglo da se taj papini hi -flo koji sam i ja kupio malo naulji.Imam od ranije mannol sprej za filtere vazduha poput kn-a koji sam koristio za versisov sunđerasti.Malo prsnem odgore u vazduh tek da zamagli iznad fltera i da padne magla od ulja sama na fiter.Ništa pametnije mi ne pada na pamet kako ga blago zauljiti a da ne propadne taj papir.

Nebi znao da li ga uljit, cime i koliko i kako bi papir na filteru na to reagirao, ali imao sam taj hiflo i pokazao se puno losijim u odnosu na tvornicki jer je ostao prakticki cist dok je na strani usisa bilo prasine pa je usis skinut s motora i ociscen - skoro kao da ga nije bilo, bas cudno jer ne djeluje porozan, a ipak se dosta toga provuklo kroz (ili oko?) njega.

Na Z900 filter traje dosta dugo (samo necistoca iz zraka ulazi u njega, nikakvi insekti, lisce itd), preko 20.000km i odlucio sam koristit iskljucivo OEM filter zraka jer iako je skuplji od hiflo, na tu kilometrazu je to beznacajno.


Moguce da Hiflo filter ne brtvi dobro uz airbox i da je tuda prasina ulazila, ali cinjenica je da je suh i da je bio cist, nebi rekao da je odvozio vise od 1000km, a napravio je preko 20.000km. OEM filter je nauljen, ali toliko malo da se cini kao da je suh. Pa ipak, kad sam ga izvadio na prvoj zamjeni, bio je blago prljav i vidjelo se da radi svoj posao za razliku od Hiflo filtera.