Kawasaki Z900 ABS-2017

Oak said:
3alfa3, da li si ti prozujao po Bukovackoj oko 10 danas u punoj ratnoj spremi prema gradu?
Jesam. Otiso se provozat prema Samoboru, Zagorju.... A i prvi put u full opremi na z900, zanimalo me kako ce Sidi Vortice cizme koje imaju petu bit u kombinaciji sa auspuhom. Da, malo smeta tu i tamo, u tenisicama bez problema. Mozda ipak Leo Vince LV10 stavim, nisam se odlucio, ali, pomalo razmisljam. Ili da promijenim cizme? [emoji23]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
3alfa3 said:
Jesam. Otiso se provozat prema Samoboru, Zagorju.... A i prvi put u full opremi na z900, zanimalo me kako ce Sidi Vortice cizme koje imaju petu bit u kombinaciji sa auspuhom. Da, malo smeta tu i tamo, u tenisicama bez problema. Mozda ipak Leo Vince LV10 stavim, nisam se odlucio, ali, pomalo razmisljam. Ili da promijenim cizme? [emoji23]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kaze frend,gle kak je mali Z900, ja rekao nije motor tak mali kak je ovaj visok kaj ga vozi...Pretpostavio da si ti, nema drugog Z900 u kvartu..
 
192cm bos i bez kacige [emoji23]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Ljudi cime cistite prljavu felgu od spreja za lanac, jel moze chain cleaner-om? Nece pokvariti sjaj felgi, farbu itd ?
 
stipe_zxr said:
Alfa na kojim postavkama drzis tc kad ti se stalno pali?
Sport Mode (TC je tada 1, najmanje osjetljiv)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
A znam, cak ih i imam vec mjesecima u garazi, al sam valjda skrt i lijen [emoji23]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
A znam, cak ih i imam vec mjesecima u garazi, al sam valjda skrt i lijen [emoji23]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk



Drzim ja i svoje do zadnjeg trena na ninji  .... ali sam tako i letio po magistrali 😂
 
Neki dan mjenjao sam gume, doma skidam kotace i nosim vulkanizeru. Pri kontroli celjusti i pakni prednje kocnice, od lijeve celjusti potrosnja pakni je ravnomjerna, dok na desnoj celjusti jedna je znatno vise pohabana od druge pakne(ova druga koja je uredu, ima istu kolicinu mesa kao pakne na lijevoj celjusti). Znaci problem je samo u jednoj pakni od tog jednog para. Prvo sam mislio da je problem u klipovima, pocistio sam ih i vratio na mjesto. Kada sam vratio kotac i celjust nazad uvidio sam da ubiti rotor nije u centru celjusti. Rotor je na jednoj strani jako blizu ruba celjusti, dok prema drugoj strani ima dosta vise mjesta, zato i dolazi do neravnomjerne potrosnje pakni, strah me habanja rotora o celjust. Ja tu vidim problem u greski proizvodnje, a ne moj problem montiranja. Dal je to normalno ili da otiđem u ovlasteni servis i prijavim? Garancija je istekla u 2. mjesecu.
 
Jesi centrirao vilice nakon montaze kotaca?

ako nisi, ovako: (idealno da je motor na stenderu otraga da stoji okomito)
otpusti: imbus 6mm na donjem dijelu desne vilice, serafe blatobrana, kocione celjusti skini (ili barem rasiri plocice da ne diraju diskove). sabij odozgora ovjes jako par puta da se desna vilica poravna na osovini kotaca pa stegni imbus 6mm, i sve ostalo nakon toga.

Brža varijanta je samo otpustit imbus 6mm i napravit isto (bez upotrebe prednje kocnice), ali prva metoda je sigurnija da ce se vilice poravnat kako treba.

Mozda ces primjetit da ima zracnosti nakon toga izmedju desnog stapa vilice i distancera na felgi, ali ne brini, kotac je sigurno stegnut (ako si ga dobro stegnuo kod vracanja  :mrgreen: )



EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=c0dkpQJREno
 
To sto je jedna strana bliza disku od druge ne znaci da ce se plocice s te strane jace trosit.
Ne kazem da treba bit blize s jedne strane, ali to nebi smjelo jace trosit jednu stranu plocica, jednostavno ce na toj strani klipici biti manje izvuceni u radu.

Kad je jedna strana plocica na istom rotoru jace potrosena, ne znam sto bi moglo bit drugo nego da se klipici na toj strani ne uvlace kod otpustanja kocnica koliko trebaju pa u voznji cijelo vrijemeplocice lagano struzu po disku i jace se trose. Donekle i kod kocenja slabije pritiscu plocicu na rotor u odnosu na drugu stranu.


Da li su ti plocice jednako potrosene? Ne mislim jedna u odnosu na drugu, nego svaka posebno kad ju gledas ili su i ukoso potrosene (vise mesa na odredjenom djelu plocice u odnosu na drugi)?



Za razliku od Z750 koji ima "plivajuce" celjusti koje se centriaju na disk, ove na Z900 su fiksne, samo su klipici pokretni i tu bi trazio problem nepravilne potrosnje plocica.


Jel se kotac vrti krug-dva-tri kad ga rukom jace zarotiras dok je motor na stenderu ili kocnice to ne dozvoljavaju i pruzaju velik otpor?
 
Pri okretaju rukom, kotac se zavrti 2,3 kruga kad je na stenderu, ali cuje se struganje diska o pakne. Na danasnjem điru, isao sam provjerit disc, desni gdje "zapinje" osjetno je topliji od lijeve strane. Izvadio sam pakne i klipovi se normalno uvlace/izlaze pri stiskanju kocnice. Zvat cu Kms u pon da vidim sta ce rec.