Kawasaki Z900 ABS-2017

3alfa3

Well-known member
Jul 19, 2008
10,119
64
48
47
ZG
Na Akrapovic.com što se tiče mapiranja Z900 sa njihovim granama piše ovako:
2017. - ECU Remapping: No
2018. - ECU Remapping: No
2019. - ECU Remapping: No
2020. - ECU Remapping: Recommended - For perfect performance, throttle response and durability, special developed mapping is recommended.

Ja sam također dobio odgovor od Migomoto kada sam se interesirao za Akrap grane da nije potreban remap.
Koliko sam snimio situaciju kod svih drugih proizvođača koji navode ovaj podatak, oni svi navode da je potreban remap dok Akrapovic za 2017-2019 to ne zahtjeva... Jesu li to Akrapovičevi marketinški trikovi ili je pametniji od svih ostalih, to ne znam. Šuplja cijev je šuplja cijev.

Moje laičko mišljenje: u svakom slučaju remap bi bio svakako preporuka ali ne i neophodan... Po meni ovisi što se radi s motorom - želiš li pucanje, vatru i privlačenje pogleda onda ide bez remapa. Tko motor misli voziti više desataka tisuća km ja bih mu svakako preporučio remap. To je samo moje mišljenje.
Radi se o tome da 2017-2019 ima serijski prebogatu smjesu u svim rezimima rada, ima bezbroj dynochartova gdje se vidi i omjer goriva i zraka.
Model 2020 je zapravo Euro5 (iako na papiru za sad Euro4), mozda je smjesa siromasnija pa zato, ali jos nema dynochartova gdje bi se vidio omjer smjese
 

Sturm2791

Member
Sep 4, 2019
124
1
18
Da li netko ima slicna iskustva? Predpostavljam da mi je otisao semering na ovom mjestu gdje ide sipka za brzine u masinu..
Motor star 3 mjeseca sa 2700 km. Danas kapnulo ulje na pod, nakon cega sam primjetio da je i sve okolo bilo zamazano od ulja.
Ovu metalnu plocicu koja je smjestena na podrucju ulaza sipke u motor Oko nje izlazi ulje dok je kod alfe suho. Isto tako prebrisao sam sve i otisao na voznju, kad sam se vratio bilo je cisto ali kasnije opet uocio da se pocelo ulje gurat van.
 

Attachments

Last edited:

3alfa3

Well-known member
Jul 19, 2008
10,119
64
48
47
ZG
Eto, detektirali smo preko PM o cemu se radi.... Definitivno semering te osovine ne dihta i motorno ulje izlazi van, rijesit ce se u garanciji u ovlastenom servisu.
 

Dene

Well-known member
Apr 24, 2016
2,585
71
48
Rijeka
I nikvih problema do sad kazes? :)
Samo ja uhvatil za k..ac
Nema problema,imao je onaj opoziv na početku i to je to.
Kao šta ti kaže alfa,sve su to dječje bolesti koji svi motori više manje imaju. Ne brini sve će biti ok,samo uživaj u vožnji
 

Dene

Well-known member
Apr 24, 2016
2,585
71
48
Rijeka
Vozim se, ne slikam. Evo jedne od prije mjesec-dva :mrgreen:

btw, zeko na 5000km, jucer sam ga pocastio sa motorex top speed i novim filterom 😊
Svakih koliko ide servis na tom 2020g.
Dali je ostalo isto 6tkm ili su šta povečali?
 

3alfa3

Well-known member
Jul 19, 2008
10,119
64
48
47
ZG
Svakih koliko ide servis na tom 2020g.
Dali je ostalo isto 6tkm ili su šta povečali?
Z900 2017 i noviji na svakih 12000. Ja se drzim i dalje na svakih 5000 sto se ulja i filtera tice, a sad sam promijenio nakon 4000 (prvi put na 1000) da mi je lakse racunat :mrgreen:
 

3alfa3

Well-known member
Jul 19, 2008
10,119
64
48
47
ZG
Mislim da je moj (2017)svakih 6000
Kawasaki u uputama kaze svakih 12000 (i za tvoj). Sto se ulja tice, meni je to neprihvatljivo, 6000 je OK, 5000 je moja brojka oduvijek koje se drzim, a zapravo puno ovisi i o nacinu i uvjetima voznje. Da vozim na relacijama od par km (kuca poso kuca), mijenjao bi i cesce. Da sam na D8 svaki dan, isto bi cesce mijenjao. Ovako kako ja vozim (umjereno brzo, vecinom otvorena cesta i najcesca etapa mi je ne manja od 50km), 5000km je mozda precesto za zamjenu, ali mene veseli :)


EDIT:
ili jednom godisnje, ako se napravi manje km
 

Dene

Well-known member
Apr 24, 2016
2,585
71
48
Rijeka
Ne znam,nisam gledao servisnu,ali mislio sam da je 6000.
Onda ako ne napravis u sezoni vise od 12tkm dovoljno raditi jedanput godisnje.
Nece mu nista biti
 

Dene

Well-known member
Apr 24, 2016
2,585
71
48
Rijeka
Kawasaki u uputama kaze svakih 12000 (i za tvoj). Sto se ulja tice, meni je to neprihvatljivo, 6000 je OK, 5000 je moja brojka oduvijek koje se drzim, a zapravo puno ovisi i o nacinu i uvjetima voznje. Da vozim na relacijama od par km (kuca poso kuca), mijenjao bi i cesce. Da sam na D8 svaki dan, isto bi cesce mijenjao. Ovako kako ja vozim (umjereno brzo, vecinom otvorena cesta i najcesca etapa mi je ne manja od 50km), 5000km je mozda precesto za zamjenu, ali mene veseli :)
Ok to je tvoje misljenje ali po nema potrebe vise od jedanput godisnje ako se ne vozi vise od nekih 10000 km.
Danasnja ulja su jako kvalitetna tako da 10tkm sigurno mogu izdrzat osim ako se ne vozi stalno po stazi ili kao na stazi
 

3alfa3

Well-known member
Jul 19, 2008
10,119
64
48
47
ZG
Ok to je tvoje misljenje ali po nema potrebe vise od jedanput godisnje ako se ne vozi vise od nekih 10000 km.
Danasnja ulja su jako kvalitetna tako da 10tkm sigurno mogu izdrzat osim ako se ne vozi stalno po stazi ili kao na stazi
U autu jednom godisnje mijenjam, ionako prodje samo 7000 godisnje, ali da prodje i 15000, vjerojatno bi jednom mijenjao.
Ali na motoru se i kuplung kupa u ulju, a on se trosi i zagadjuje ulje. A i motor se vrti na visim okretajima uz sve to.

Al OK, normalna cestovna voznja, pogotovo ako nije grad, semafori, kreni stani, 10000 nebi smjelo bit problem sa kvalitetnim uljem