Kawasaki Z900 ABS-2017

Kakva vam je potrošnja ulja? Prvih 1000 km sam vozio lagano za vrijeme razrade i tada nisam primjetio da nešto troši ulje. Nakon prvog servisa do sljedećeg na 4400 km, bio sam jednom do servisa da nadoliju ulja i pred servis je ulje bilo opet na minimumu. Inače taj prvi puta je serviser stavio ulje na pola između min i max. Nakon ove izmjene na 4400 km rekao sam da stavi do max i sada na 5800 km je negdje na pola između min i max. Da li netko zna koliko ulja stane između min i max da dobijem otprilike ideju koliko ulja troši?
 
Ja sad imam 9500km, u zadnjih cca 5000km, potrosio je 1/3 kad bi podijelili na trecine oznake min-max, mozda i manje od toga. Ne znam koliko je to, al recimo oko 2dl.

Na Z750 nisam uopce mogao vidjet da trosi i to mi je cudnije nego ova mala potrosnja koju imam sa Z900.
 
Što da vam kažem, kad ga vozim ne vidi se da dimi, nigdje ne curi, serviser nema neki pametni komentar. Pod garancijom je još dvije i pol godine pa ćemo vidjeti. Ne sekira me, ja se vozim. Istina je da kad odem se provozati onda je nekih 50 km u komadu stalno između 7000 - 10000 okretaja. Možda zato tako troši.

P.S. Možda da na sljedećoj izmjeni tražim neko drugo ulje da stave? Prvi puta je stavio Motorex Formula 4T 15W-50, a na drugoj Motul 5100 15W-50. Radi se o ovlaštenom servisu i motoru pod garancijom, tako da kada sam dolazio sam rekao da sve naprave kako treba po propisima bez da ja diktiram što će stavljati.
 
Last edited:
Kawasaki kaže:
Engine Oil: Type API SG, SH, SJ, SL or SM with JASO MA, MA1 or MA2
Nigdje ne spominje da ulje mora biti mineralno, polusintetsko ili sintetsko, nije ih ni briga dok god ulje zadovoljava propisane norme koje su tražene.
 
Ako u manualu ne kaže da mora trošiti reklamiraj, nisam siguran da je to dobro na novoj mašini... Jel imaš negdi na mašini tragova da curi/cmazi ulje? Kakva ti je boja tekućine za hlađenje?
 
Ako u manualu ne kaže da mora trošiti reklamiraj, nisam siguran da je to dobro na novoj mašini... Jel imaš negdi na mašini tragova da curi/cmazi ulje? Kakva ti je boja tekućine za hlađenje?

Nigdje ništa ne curi ni ne slini. Ono što je primjetno da se ulje dosta brzo zacrnilo. Iako to isto ulje mi se brzo zacrnilo i na Yamahi tako da ne znači mi nešto. Rashladna je u redu. Pratit ću potrošnju pa ćemo vidjeti na sljedećem servisu što ćemo. Reći ću im da stave neko kvalitetnije sintetičko ulje. A što se tiče razrade, stvarno prema preporukama. Lagano prvih 1000 km uz stalno variranje okretaja. Prvih par paljenja po 10-tak km pa ga ostavim malo da se ohladi.
 
@ivek-dj ma to kaj se u početku zacrni je normalno, tako i mora, zato se taj prvi period i zove razrada... jednostavno se mašina mora pohabat na tu "prirodnu" razinu... Kad budeš išao do servisa, porazgovaraj s ekipom tamo, mislim da će njihovi odgovori i konstantacije biti malo mudriji i smisleniji od mojih :)
 
:)
20200810_110145_resize.jpg
 
E da, prosli tjedan montirane Michelin PP. Jednostavno vise nisam mogao cekat. Razlika nebo i zemlja, sad je to lagani biciklic, a i TC se jos nije oglasio, dok bi na serijskim gumama lampica TC radila ko stroboskop 🤣
 
Takve nesigurne varijacije uglavnom nastaju kad se kod promjene ulja nasipa i ode iz servisa, bez da se odmah nakon kraće vožnje po potrebi dolije ulje te onda vidi pravo stanje stvari, ko baš voli cjepidlačit. Redovno napunim novi filter i nalijem ulje izemđu dvije oznake, te nakon kratke vožnje (ili barem zagrijavanja) po potrebi (uvijek, bilo koja marka) dolijem do blizu max oznake. A s druge strane, upravo zato i postoji oznaka min i max.
 
Takve nesigurne varijacije uglavnom nastaju kad se kod promjene ulja nasipa i ode iz servisa, bez da se odmah nakon kraće vožnje po potrebi dolije ulje te onda vidi pravo stanje stvari, ko baš voli cjepidlačit. Redovno napunim novi filter i nalijem ulje izemđu dvije oznake, te nakon kratke vožnje (ili barem zagrijavanja) po potrebi (uvijek, bilo koja marka) dolijem do blizu max oznake. A s druge strane, upravo zato i postoji oznaka min i max.

Iako nisi citirao post na kojeg odgovaras, slozio bi se s tobom. S tim da je moje iskustvo da iz nekog razloga, nivo ulja nakon prvog djira bude mrvicu veci od onog koji je bio kad sam mijenjao ulje (i zagrijao mashinu do ventilatora pa onda provjerio nivo). Zasto je tome tako, ne znam, ali, nije ni bitno. Btw, isto napunim filter prije montaze, tako da lampica svjetli sekundu dvije max