Kawasaki Z900 ABS-2017

I njegova cijena je spejs šatl za Z900, i upravo toliko ti izjava ima smisla.
 
[QUOTE = "thule_5689, post: 4999958, član: 3856"]
Čemu onda glupe usporedbe? I naslađivanje ... ili sektaši liječe komplekse ...
[/CITAT]
Tko o čemu ti o sektašima
 
[QUOTE = "drifter947, post: 4999954, član: 37980"]
Joooj daj ... to su činjenice, pa s1000r je spejs šatl za z900.
[/CITAT]
ne lupetaj,po čemu.
Znači ovdje komentiramo ubrzanje na 1200m i da i ja sam svijestan da je bmw brži ali vidi se da bi se kawa dosta dobro držala a to je uspjeh s obzirom na cijenu jednog i drugog
 
Last edited:
kad ova ekipa iz linkanog YT snima čak je i MT10 tourer, brži od BMWca :mrgreen: ;)




ali ima i ovaj + tu je mršaviji na 10tki



BTW
s čim se vi zamarate...
 
Nisam stopao, ali onak, po feelingu...... Z750 VS Z900.....
Z900 ima oko 20% vecu snagu, nesto preko 25% vise momenta (zbog toliko vise kubika), Z900 je cak i laksi 12kg.....

Nikad nebi rekao da ide 25% bolje, nesto bolje da, ali 25% bi morao osjetit prilicno, ali ne osjecam, 10tak % slikovito. Mozda zato jer linearno ubrzava i ne osjetim da promijeni karakter kad se udje u powerband kao na Z750.

Ono sto je razlika i to se lako osjeti je da mogu biti u jednoj brzini vise nego na Z750 i imati donekle usporedivo ubrzanje, ali ako bi pokusao ubrzavati max sto moze, hm, nema tu govora o razlici koja je na papiru. S druge strane, prijenos je kraci na Z900 od Z750 (osim u 6. brzini koja je nesto duza) i zbog toga bi feeling ubrzanja trebao biti jos jaci, ali eto, ubrzanje bi ocijenio kao nesto bolje od Z750 i to je to.

Cak sam u jednoj prilici razvuko u 6. koliko ide cisto da vidim jel svi konji trce ili su neki uspavani :D Po satu je dosao na 240 i moglo je to jos mozda 5-10 vise da je bilo vise mjesta (192 visok, kod mene je to sigurno slabije nego neko ko se moze sakrit pod vizir). Na Z750 je to bilo 235 km/h po satu.
Tako da max brzina odgovara potencijalu motora.

Btw, mjerio GPSom koliko sat laze: na Z750 6% linearno, na Z900 5%, cak i nesto manje (oko 4,6%), isto linearno.
 
Last edited:
Čemu onda glupe usporedbe? I naslađivanja... ili sektaši liječe komplekse...
Ja se ne naslađujem jer, iako osobno preferiram Kawu, i ovaj BMW smatram iznimnim nakedom i svakako boljim od Zekana. Ukazati sam htel na nekaj drugo. Jedino po čemu se tu mogu vlasnici Z serija naslađivati da redovito dobivaju "najviše" motora za svoju lovu. I to je cijeli problem te serije već godinama, koji za posljedicu nosi da ju se redovito uspoređuje ili s drugom klasom motora ili drugim cjenovnim rangom te proglašava ovakvim ili onakvim lošim motorom i nalazi relativno nepostojeće mane. A za ove video uratke mi se fućka, jer su kompletno debilni.
 
Ja bih ipak rekao da se dobije najviše KS za najmanje love, kao i najviše motora, ali u kg...ovo drugo ne bih komentirao...

Lavaditis je poput Honditisa...možda i gori
:mrgreen:
 
Sto se tice najvise motora na novce, ja to gledam malo uze: moji kriteriji za motor su da je 100tinjak ks ili nesto vise, redni cetverocilindras, naked, barem 750ccm i da nije preskup. Vec tu prica za mene zavrsava na Kawi jer sto se nudi pod tim kriterijima? Suzuki koji je pregazen vremenom?

I koliko god mi je bila knedla u grlu iskesirat 76000kn za Z900 (vidim da je vec mjesecima i preko 79000kn), zapravo se na njemu dobije dosta toga. Za razliku od prijasnjeg Z750: ABS, full LED osvjetljenje, traction control i 3 moda (nije da mi je to bitno, al tu je), stvarno lijep i pregledan LCD, pa cak i zadnji lancobran sa blatobranom koji bi inace kostao 1000-1500kn na motoru koji ga nema, kakva takva ralica, odnosno 2 nepovezana dijela (to ionako nebi kupovao, al eto, neko mozda bi za motor koji to nema).... Pozelio bi Quicshifter ponekad, al zapravo mi ne fali.

Ono sto je strahota (al bas strahota) ako bi se razbilo (ili riknulo van garantnog) roka su prednji far (cak i samo jedna od vise ledica jer nisu zamjenjive - far je zatvorenog tipa i neservisabilan, barem sluzbeno), sat, pa cak i zmigavci koji kostaju kao da su od zlata..... (vrijedi samo za 2020 i novije)


EDIT: osiguranje u komi: duplo skuplje od Z750, barem meni (750kn za Z750 vs 1500kn za Z900), ZG rega, max bonus




Inace, zna se i kakav ce bit za 2021: Isti osim drugih boja (ocekivano). Mislio sam da ce bit full crni sjajni (kakav sam htio da je bio u ponudi), ali ne: ili mat kombinacije ili bijelo/crni sa zelenim felgama..... Ovaj moj mi je i dalje najljepsi ako gledam 2020 i 2021 , al to je individualno, najblizi je onom sto sam htio, a najbitnije da nema mat farbe na sebi

Evo sto se nudi za 2021:
 
Last edited:
Ja bih ipak rekao da se dobije najviše KS za najmanje love, kao i najviše motora, ali u kg...ovo drugo ne bih komentirao...

Lavaditis je poput Honditisa...možda i gori
:mrgreen:
Ne bolujem ni od jednog, kaj god da bilo ovo prvo. Bolje sebi postavljaj dijagnoze. (y):mrgreen:
 
[QUOTE = "thule_5689, post: 4999958, član: 3856"]
Čemu onda glupe usporedbe? I naslađivanje ... ili sektaši liječe komplekse ...
[/CITAT]
Tko po tebi tu lječi komplekse
Ja bih ipak rekao da se dobije najviše KS za najmanje love, kao i najviše motora, ali u kg...ovo drugo ne bih komentirao...

Lavaditis je poput Honditisa...možda i gori
:mrgreen:
Od tvog honditisa nema gore
 
Ne bolujem ni od jednog, kaj god da bilo ovo prvo. Bolje sebi postavljaj dijagnoze. (y):mrgreen:
Najjače je kad si netko sa teškom dijagnozom poput thuleta,drugima postavljati dijagnoze. Eto vjerovatno i ja bolujem od ljubavi prema kawi premda svaki put kupim drugu marku motora i trenutno sam u razmišljanju o v stromu ali eto bolujem od ljubavi prema kawasakiju,čak razmiljam i o xr900.
 
Pokušao sam ti objasniti uzroke moga honditisa, ali mogu još jedanput, kad dođeš na kavu (ne nužno sa Kawom)...
[/QUOTENz
Zato i aute sve honde kupuješ jer nema servisa i zato što drugi ne valjaju,ali to nije ni bitno,meni je drago da si ti sretan s hondom a znam da jesi i to je jedino bitno. Ali ostavimo hondu,mene iz tvog posta najviše zanima na koga si ti mislio da je sektaš ? Ali ozbiljno te pitam jer mi nije jasno.
 
Nisam stopao, ali onak...
Ono sto je razlika i to se lako osjeti je da mogu biti u jednoj brzini vise nego na Z750 i imati donekle usporedivo ubrzanje, ali ako bi pokusao ubrzavati max sto moze, hm, nema tu govora o razlici koja je na papiru. S druge strane, prijenos je kraci na Z900 od Z750 (osim u 6. brzini koja je nesto duza) i zbog toga bi feeling ubrzanja trebao biti jos jaci, ali eto, ubrzanje bi ocijenio kao nesto bolje od Z750 i to je to.

Cak sam u jednoj prilici razvuko u 6. koliko ide cisto da vidim jel svi konji trce ili su neki uspavani :D Po satu je dosao na 240 i moglo je to jos mozda 5-10 vise da je bilo vise mjesta (192 visok, kod mene je to sigurno slabije nego neko ko se moze sakrit pod vizir). Na Z750 je to bilo 235 km/h po satu.
Tako da max brzina odgovara potencijalu motora.

Btw, mjerio GPSom koliko sat laze: na Z750 6% linearno, na Z900 5%, cak i nesto manje (oko 4,6%), isto linearno.

(y) + troši manje goriva ;)

ali ni time se ne treba zamarati :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Feis123