Kawasaki Z900 ABS-2017

taj motor (2020 i noviji) ima problema i ako mijenjas prijenosni omjer vise od 1 zuba naprijed, podivlja KTRC, ABS, Power...... Previse elektroniek za tako jednostavn motor. Svidja mi se sto ima led rasvjetu, display je informativan i pregledan, ali, elektronicki je kompliciraniji od starog modela i osjetljiv na sitnice: ako ga upalis sa malo gasa, "sto gresaka" javi i traction control i biranje mapa vise ne radi. Pa ajde onda to resetirat, bilo kod ovlastenog servisera, bilo postupkom koji je dosadan i dugotrajan (ima procedura za korisnika, ali traje jer treba nac komad ceste da se vozi 10+ minuta preko 40 ili 50 kmh, palit i gasit motor, radnju ponavljat 3 puta........
Da da znam Dac mi je pricao za taj bug kad palis s gasom..odnosno kad gurnes gas kontra od smjera rotacije prilikom paljenja..
I to za zub veci prednji (ja sam imao na 2018) pa mi je rekao da je bolje da vratim orginal jer zna baacat gresku pa smo to napravili iako mi se vise svidao tak jer je dobio stvarno jako puno snage na krajnjim okretajima..tipa sad dode do 240 jedva a s onim (dobro i auspuh je bio drugi) s 240 do 260 ko da si u prvoj cupa..dalje nisam ni pokusavao jer se nemres drzat od vjetra
 
nije do kilometraze, vremenski je prije, 3 puta u godinu i pol, tak onekako i drugima na 2020 modelu, a ja imam preko 25.000km dok vecina ima manje od 10.000km, neki i manje od 2000km.
Kao sto i PC zna zblesirat, mobitel itd..... Cudi me da nisu rijesili i napravili opoziv jer su forumi puni takvih slucajeva i sigurno je doslo do Kawasakija. Ali, kad vidim kako im radi(tj ne radi) rideology ap za mobitel i to iz verzije u verziju, ne cudi me da im je informatika stran pojam :D
A ko zna kaj je inzinjer napravio 😅 ma sto manje elektronike..sve sta ima elektronike jebnapravljeno tak da moze krepat u jednom trenutku 😑
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
inace, to sa davanjem "kontra gasa" (kad zarotiras rucku gasa suprotno) je Kawasaki jednom naveo kao pomoc kad jos hladan motor i u povisenim okretajima zbog "coka" zelis ubacit u brzinu, okrenes kontra gas, okretaji padnu i lakse ubacis u brzinu. Kad je motor zagrijan, nema efekta, okretaji su stabilni na 1100 (ili na koliko je vec podesen ler) okretao rucicu kontra ili ne.
 
inace, to sa davanjem "kontra gasa" (kad zarotiras rucku gasa suprotno) je Kawasaki jednom naveo kao pomoc kad jos hladan motor i u povisenim okretajima zbog "coka" zelis ubacit u brzinu, okrenes kontra gas, okretaji padnu i lakse ubacis u brzinu. Kad je motor zagrijan, nema efekta, okretaji su stabilni na 1100 (ili na koliko je vec podesen ler) okretao rucicu kontra ili ne.
A nez meni je Dac pricao o tone da baci tu gresku motora ako gurnes kontra gas prlikom paljenja 😅 i onda da ima ta fora sa resetom sta si pricao voznja 3 puta ponavljat i to
 
@3alfa3
kada uhvatis vremena ukratko mi daj par savjeta o razradi motora jer imas iskustva, procitao sam par tekstova tako da mi vise nista nije jasno sta je ok, a sta nije....negdje procitam da se izbjegava cesta sa uzbrdicama. Ovde u Bosni tesko da se to moze izbjeci :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: cadjo
A nez meni je Dac pricao o tone da baci tu gresku motora ako gurnes kontra gas prlikom paljenja 😅 i onda da ima ta fora sa resetom sta si pricao voznja 3 puta ponavljat i to
Da, a ja ti velim sto je jednom na nekom forumu lik iz Kawasakia odgovorio zasto okretaji padaju dok je motor hladan ako das kontra gas - da bi lakse ubacio u prvu bez jakog udarca. Moram priznat da ne znam da drugi motori to imaju, a najbolje od svega, uopce nije navedeno u user manualu kao karakteristika.
 
@3alfa3
kada uhvatis vremena ukratko mi daj par savjeta o razradi motora jer imas iskustva, procitao sam par tekstova tako da mi vise nista nije jasno sta je ok, a sta nije....negdje procitam da se izbjegava cesta sa uzbrdicama. Ovde u Bosni tesko da se to moze izbjeci :ROFLMAO:
Ko i sva vozila, nista naglo i zestoko, ne na istim okretajima, ne u gornju polovicu okretaja osim ako prometna situacija zahtjeva, naravno...... Zapravo je prvih par ciklusa grijanja i hladjenja najbitnije. Ja sam vozio do nekih 6000okr prvih 1000km, vrlo rijetko preko, ali sa puno saltanja, kocenja motorom, ubrzavanja......`Ali sve relativno njezno.

Uzbrdice sigurno nisu problem, osim ako vozis na preniskim okretajima, pogotovo ako iz njih zelis naglo ubrzat. Osjetis sto motoru pase i tako vozis, prvih cca 1000km lakse i to je to. Kao da vozis suvozaca/icu koji/koja nema puno iskustva na motoru pa ga/ju ne zelis isprepadat nego vozit fluidno (ali uz variranje okretaja, ne na autoput i vozit na istim okretajima)
 
Da, a ja ti velim sto je jednom na nekom forumu lik iz Kawasakia odgovorio zasto okretaji padaju dok je motor hladan ako das kontra gas - da bi lakse ubacio u prvu bez jakog udarca. Moram priznat da ne znam da drugi motori to imaju, a najbolje od svega, uopce nije navedeno u user manualu kao karakteristika.
Ma iskreno meni nekad ubaci ko da cijepa drva a nekad ko da kroz putar ide nebitno jel hladan jel zagrijan jel na minimum okretaja ili na nesto sitno ono u voznji kad u nizu..nekad ljepse ubaci na vise okretaja neg na ler gasu..tak da ta prica lakse mi uopce ne drzi vodu 😅
 
Uvijek ce u voznji mekse ubacit, svi se zale na grubu Kawa getribu, ali meni u voznji to ko putar mekano, i na Z750 bilo isto. Za mekse ubacivanje u prvu na startu, probaj drzat kuplung stisnut par sekundi prije nego ubacis u prvu. Ne uvijek, ali cesto bude puno mekse nego da taj tren stisnes kuplung i presaltas u prvu. Ponekad bez ikakvog trzaja, ovisi u kojem polozaju su taj tren viljuske i njihov prihvat na getribi
 
Ko i sva vozila, nista naglo i zestoko, ne na istim okretajima, ne u gornju polovicu okretaja osim ako prometna situacija zahtjeva, naravno...... Zapravo je prvih par ciklusa grijanja i hladjenja najbitnije. Ja sam vozio do nekih 6000okr prvih 1000km, vrlo rijetko preko, ali sa puno saltanja, kocenja motorom, ubrzavanja......`Ali sve relativno njezno.

Uzbrdice sigurno nisu problem, osim ako vozis na preniskim okretajima, pogotovo ako iz njih zelis naglo ubrzat. Osjetis sto motoru pase i tako vozis, prvih cca 1000km lakse i to je to. Kao da vozis suvozaca/icu koji/koja nema puno iskustva na motoru pa ga/ju ne zelis isprepadat nego vozit fluidno (ali uz variranje okretaja, ne na autoput i vozit na istim okretajima)
Mislim da je od svega tog razradivanja najbitnije ne terat ga u blokadu nego ono normalno se vozit ko sto bi se vozio i imace i kak ces ga i vozit.. znaci da prodes kroz sve okretaje a ne ga drzat samo nisko ili samo visoko..
 
  • Like
Reactions: rabbit75
Ko i sva vozila, nista naglo i zestoko, ne na istim okretajima, ne u gornju polovicu okretaja osim ako prometna situacija zahtjeva, naravno...... Zapravo je prvih par ciklusa grijanja i hladjenja najbitnije. Ja sam vozio do nekih 6000okr prvih 1000km, vrlo rijetko preko, ali sa puno saltanja, kocenja motorom, ubrzavanja......`Ali sve relativno njezno.

Uzbrdice sigurno nisu problem, osim ako vozis na preniskim okretajima, pogotovo ako iz njih zelis naglo ubrzat. Osjetis sto motoru pase i tako vozis, prvih cca 1000km lakse i to je to. Kao da vozis suvozaca/icu koji/koja nema puno iskustva na motoru pa ga/ju ne zelis isprepadat nego vozit fluidno (ali uz variranje okretaja, ne na autoput i vozit na istim okretajima)
ZAHVALJUJEM (y)
 
Mislim da je od svega tog razradivanja najbitnije ne terat ga u blokadu nego ono normalno se vozit ko sto bi se vozio i imace i kak ces ga i vozit.. znaci da prodes kroz sve okretaje a ne ga drzat samo nisko ili samo visoko..
u principu da, vozis normalno, skoro kao da se drzis prometnih propisa :D , sto vise variraj u okretajima, pa makar varijacije bile 500 okr ili manje. S razlikom da ga ne tjeras preko 6000-7000km ako bas ne moras (neka opasna situacija gdje se trebas brzo maknut, spasit se od sudara itd).
I idealno, nemoj ga palit i gasit prije nego se mislis vozit. Upali ga prije voznje, provozaj se, ugasi, i neka se potpuno ohladi prvih par voznji. Ciklusi grijanja i hladjenja su isto sastavni dio razrade.
 
  • Like
Reactions: rabbit75
u principu da, vozis normalno, skoro kao da se drzis prometnih propisa :D , sto vise variraj u okretajima, pa makar varijacije bile 500 okr ili manje. S razlikom da ga ne tjeras preko 6000-7000km ako bas ne moras (neka opasna situacija gdje se trebas brzo maknut, spasit se od sudara itd).
I idealno, nemoj ga palit i gasit prije nego se mislis vozit. Upali ga prije voznje, provozaj se, ugasi, i neka se potpuno ohladi prvih par voznji. Ciklusi grijanja i hladjenja su isto sastavni dio razrade.
da li da ga cesto hladim ili mogu preci 100-200 km pa onda odmarati i pustiti da se hladi ?
 
da li da ga cesto hladim ili mogu preci 100-200 km pa onda odmarati i pustiti da se hladi ?
Ne znam sto bi bilo idealno, ali svakako da se zagrije u voznji na radnu temperaturu i potom skroz ohladi. Nebi se zamarao kilometrazom. Ti ciklusi grijanja i hladjenja mozda i nisu toliko bitni, ko zna sto je mashina prosla jos u tvornici. Obicno kad se slozi nanovo motor, treba proc par ciklusa grijanja i hladjenja, mozda stvarno to nema potrebe za motor koji je kupljen nov, ali, zasto ne i taj dio napravit,nije problem 3-4 voznje odradit u razmaku od par sati da se mashina potpuno ohladi izmedju voznji. naravno, ne moras ga vozit odmah kad se skroz ohladi,, moze to biti i drugi dan, tjedan.....
 
  • Like
Reactions: rabbit75
Ne znam sto bi bilo idealno, ali svakako da se zagrije u voznji na radnu temperaturu i potom skroz ohladi. Nebi se zamarao kilometrazom. Ti ciklusi grijanja i hladjenja mozda i nisu toliko bitni, ko zna sto je mashina prosla jos u tvornici. Obicno kad se slozi nanovo motor, treba proc par ciklusa grijanja i hladjenja, mozda stvarno to nema potrebe za motor koji je kupljen nov, ali, zasto ne i taj dio napravit,nije problem 3-4 voznje odradit u razmaku od par sati da se mashina potpuno ohladi izmedju voznji. naravno, ne moras ga vozit odmah kad se skroz ohladi,, moze to biti i drugi dan, tjedan.....
Da kupio je nov motor pa da mu stoji tj dana da se ne vozi 🤣🤣 hahah dobra fora
 
u principu da, vozis normalno, skoro kao da se drzis prometnih propisa :D , sto vise variraj u okretajima, pa makar varijacije bile 500 okr ili manje. S razlikom da ga ne tjeras preko 6000-7000km ako bas ne moras (neka opasna situacija gdje se trebas brzo maknut, spasit se od sudara itd).
I idealno, nemoj ga palit i gasit prije nego se mislis vozit. Upali ga prije voznje, provozaj se, ugasi, i neka se potpuno ohladi prvih par voznji. Ciklusi grijanja i hladjenja su isto sastavni dio razrade.
Nez ja mislim da bi cak mozda bilo i pozeljno da koji put prede preko al ne da ga drzi visoko.. drzim se one ako dijete od malena ucis kakvo ce bit takvo ce ti bit cijeli zivot 😅 isto tak ak ga cuvas pod staklenim zvonom bit ce pre osjetiljivo.. tak da bi mislim da bi trebao koji put malo razvrtit preko.. kljucni dio razrade je po meni da ga ne preforsira u smislu blokade, pregrijavanja i nagle voznje na hladno dok se ulje ne zagrije..
 
  • Like
Reactions: rabbit75
Da kupio je nov motor pa da mu stoji tj dana da se ne vozi 🤣🤣 hahah dobra fora
prosli Z750 sam kupio dan pred odlazak na godisnji i pokvario sebi godisnji :mrgreen: mislio sam da ce tako biti i sa ovim ali sreca stigao je ranije i ako su govorili da bi trebao stici sredinom 8 mjeseca.....sada zenu i dijete u auto, a ja se moram do mora patiti na motoru, ali nema veze da im ne kvarim komociju :ROFLMAO:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: ZorroxXx and 3alfa3
prosli Z750 sam kupio dan pred odlazak na godisnji i pokvario sebi godisnji :mrgreen: mislio sam da ce tako biti i sa ovim ali sreca stigao je ranije i ako su govorili da bi trebao stici sredinom 8 mjeseca.....sada zenu i dijete u auto, a ja se moram do mora patiti na motoru, ali nema veze da im ne kvarim komociju :ROFLMAO:
Najbolji dio je kaj ce zena moc ponijet stvari i na suvozecevom mjestu ak zafali u gepeku 🤣🤣 uzmi koju gurtnu za svaki slucaj da na rep mozes stavit ak kupi kaj na moru da mozes povest nazad 🤣🤣
 
  • Haha
Reactions: rabbit75
Najbolji dio je kaj ce zena moc ponijet stvari i na suvozecevom mjestu ak zafali u gepeku 🤣🤣 uzmi koju gurtnu za svaki slucaj da na rep mozes stavit ak kupi kaj na moru da mozes povest nazad 🤣🤣
zeni uvijek fali mjesta, da kupim kombija opet bi zafalilo...nevjerovatno
 
  • Like
Reactions: ZorroxXx