3alfa3
Well-known member
Imao jednom tu situaciju prosle godine, par davanja kontakta i gasenja rijesilo.
Pazi da kad palis motor ne diras rucicu gasa uopce, ni taknut. Pogotovo zna bacit tu gresku ako bi dao "kontra" gas, okrenuo rucicu gasa u suprotnom smjeru. RAdi se vjerojatno o tome da obzirom da nije ride by wire nego na sajle, elektronika kontrolira klapne u usisima (sekundarne?) i obzizrom da imas sajlu gasa, moguce da se zblesira. Kad gasis kontakt, primjetit ces da rucica gasa sama napravi jedan korak, valjda je to do reseta polozaja klapni u usisima.
Ukratko, pali bez diranja rucice gasa, ako se problem ne pojavljuje, prst u uho i samo vozi. Ako bi zaglavio sa greskom - ovlasteni servis, ionako si pod garancijom
EDIT:
nije do Viga, nisi jedini, gore opisano ti prenosim sa Z900 foruma i FB grupe za Z900 na kojima je puno clanova i puno 2020 i novijih, cesta pojava, ali najcesce user error (diranje rucice gasa)
Pazi da kad palis motor ne diras rucicu gasa uopce, ni taknut. Pogotovo zna bacit tu gresku ako bi dao "kontra" gas, okrenuo rucicu gasa u suprotnom smjeru. RAdi se vjerojatno o tome da obzirom da nije ride by wire nego na sajle, elektronika kontrolira klapne u usisima (sekundarne?) i obzizrom da imas sajlu gasa, moguce da se zblesira. Kad gasis kontakt, primjetit ces da rucica gasa sama napravi jedan korak, valjda je to do reseta polozaja klapni u usisima.
Ukratko, pali bez diranja rucice gasa, ako se problem ne pojavljuje, prst u uho i samo vozi. Ako bi zaglavio sa greskom - ovlasteni servis, ionako si pod garancijom
EDIT:
nije do Viga, nisi jedini, gore opisano ti prenosim sa Z900 foruma i FB grupe za Z900 na kojima je puno clanova i puno 2020 i novijih, cesta pojava, ali najcesce user error (diranje rucice gasa)
Last edited: