Kawasaki Z900 ABS-2017

Imao jednom tu situaciju prosle godine, par davanja kontakta i gasenja rijesilo.
Pazi da kad palis motor ne diras rucicu gasa uopce, ni taknut. Pogotovo zna bacit tu gresku ako bi dao "kontra" gas, okrenuo rucicu gasa u suprotnom smjeru. RAdi se vjerojatno o tome da obzirom da nije ride by wire nego na sajle, elektronika kontrolira klapne u usisima (sekundarne?) i obzizrom da imas sajlu gasa, moguce da se zblesira. Kad gasis kontakt, primjetit ces da rucica gasa sama napravi jedan korak, valjda je to do reseta polozaja klapni u usisima.


Ukratko, pali bez diranja rucice gasa, ako se problem ne pojavljuje, prst u uho i samo vozi. Ako bi zaglavio sa greskom - ovlasteni servis, ionako si pod garancijom


EDIT:
nije do Viga, nisi jedini, gore opisano ti prenosim sa Z900 foruma i FB grupe za Z900 na kojima je puno clanova i puno 2020 i novijih, cesta pojava, ali najcesce user error (diranje rucice gasa)
 
Last edited:
Imao jednom tu situaciju prosle godine, par davanja kontakta i gasenja rijesilo.
Pazi da kad palis motor ne diras rucicu gasa uopce, ni taknut. Pogotovo zna bacit tu gresku ako bi dao "kontra" gas, okrenuo rucicu gasa u suprotnom smjeru. RAdi se vjerojatno o tome da obzirom da nije ride by wire nego na sajle, elektronika kontrolira klapne u usisima (sekundarne?) i obzizrom da imas sajlu gasa, moguce da se zblesira. Kad gasis kontakt, primjetit ces da rucica gasa sama napravi jedan korak, valjda je to do reseta polozaja klapni u usisima.


Ukratko, pali bez diranja rucice gasa, ako se problem ne pojavljuje, prst u uho i samo vozi. Ako bi zaglavio sa greskom - ovlasteni servis, ionako si pod garancijom


EDIT:
nije do Viga, nisi jedini, gore opisano ti prenosim sa Z900 foruma i FB grupe za Z900 na kojima je puno clanova i puno 2020 i novijih, cesta pojava, ali najcesce user error (diranje rucice gasa)
Moguce da sam malo ponako prema naprijed dok sam palio, zanimljiv problem 🤔

tenks na info 👍
 
Moguce da sam malo ponako prema naprijed dok sam palio, zanimljiv problem 🤔

tenks na info 👍
Na Z750 sam ponekad kad je bio vruc trebao dat malo gasa kod paljenja, lakse je tako palio. Z900 je skroz drugaciji, imam praksu da ga upalim i tek onda navucem rukavice, bio hladan ili zagrijan, pali na zub, odradi 30tak sekundi (topli), oko minutu kad je hladan (stavljanje kacige i rukavica) i sve 5.
 
Znaci, polako, ali sigurno se vraća era talijana… oni su te “struje” riješili još pred 10 god…
Japanac stavi 2 žice više nego obično i odma 100 problema, tak i na mojoj novoj novcatoj yamahi problem “s lerom”, i tu i tam čujem takve mušice s novijim japancima…
možda bolje da se klasike drže 😅
 
z900 je hibrid, ipak nije "na struju", i dalje je sajla, a bome se i osjeti (trenutni odziv na gas, bas kako i treba) :mrgreen:
 
ja uvijek prvo upalim pa rukavice navucem i go,go,go.

ionako sam digne okretaje dok je hladan i nakon cca 15ak sec ih opet spusti.
 
Last edited:
Znaci, polako, ali sigurno se vraća era talijana… oni su te “struje” riješili još pred 10 god…
Japanac stavi 2 žice više nego obično i odma 100 problema, tak i na mojoj novoj novcatoj yamahi problem “s lerom”, i tu i tam čujem takve mušice s novijim japancima…
možda bolje da se klasike drže 😅
Ja imam novijeg japanca ... moj nema problema 🤣
 
Ja imam novijeg japanca ... moj nema problema 🤣
Suzuki sve riješi u opozivu 🤣
Ne znam, nemam povjerenja jednostavno kad me tak nekaj počne zezat u startu… a tek ovo na zecu s resetiranjem i gasom pod kontaktom da zezne kalibraciju?
Mislim to je vama tak ok? Moj prošli mt09 je imal tak hibridni sustav i apsolutno nikad nist na davanje/ne davanje gasa.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Suzuki sve riješi u opozivu 🤣
Ne znam, nemam povjerenja jednostavno kad me tak nekaj počne zezat u startu… a tek ovo na zecu s resetiranjem i gasom pod kontaktom da zezne kalibraciju?
Mislim to je vama tak ok? Moj prošli mt09 je imal tak hibridni sustav i apsolutno nikad nist na davanje/ne davanje gasa.
Nema problema kad znaš u čemu je problem. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ekipa
Z900 2019 godina
23000km
Promjenio sam mu prednje disk plocice (trw sinteret) oprao klipice diskove i novu kocionu tekucinu dot4 trw. Odzraceno sve s vakum pumpom. Znaci zrak nije ni mogao uci.
Desava se da je rucka mekanija i propada skoro do kraja. U cemu moze biti problem?
 
Vakum pumpom se mjenja ulje, ne ozraciva se. Znaci dok vakum pumpa vuce staro ulje nadoljeva se novo. Ako se slucajno u tom postupku povuklo zraka u sistem, nema pomoci bez pravog manualnog ozracivanja.
 
Citao negdje da je problem ako ABS modul povuce zrak, bez uredjaja koji ga eletricno otvara/zatvara dok se odzracuje, ne znam kako bi ga odzracio manualno ako je to moguci problem.


Btw, ja neki dan mijenjao kocionu tekucinu: klasicno manualno, nadolijevao, pumpao rucicu, okasti kljuc na klijestima. Protjero 3-4 rezervoarcica nove tekucine za zadnju kocnicu i ostatak od pola litre kroz prednje kocnice. Ide to relativno brzo kad se uhvati ritam.


Al moram priznat da mi nije bas jasan put ulja od rezervoara do klijesta obzirom na ABS modul, mozda Z900 nema taj problem sa ABS modulom kao neki motori i da se manualno odzracit? Nazovi ovlasteni servis za informaciju oko toga.


Kad mislis da je sve OK i da si gotov, preko noci stavi vezicu da aktiviras kocnicu kako bi eventualno zaostali zrak nasao put prema posudici i tamo usao. Na zadnju kocnicu objesi nesto od par kg za isti efekt.
 
Last edited:
E da krivo sam se malo izrazio
S njom sam promjenio.ulje i tako 1000 puta. Nije mi prvi put. Zraka nije uslo u sistem jer smo nadolijevali novo ulje u posudu. Kad ima zraka rucka propada do kraja. A sad je mekana dok je prije na vrhu lovio.
 
Nema sto bit osim zraka (ako nigdje ne curi pa se gubi pritisak). Meni je rucica kocnice nakon promjene tekucine bila tvrdja nego tvornicki, bas me zacudilo, a nije prije bilo problema da bi propadala (27000km napravio u godinu i pol)