Kawasaki Z900 ABS-2017

predobar..ništ ne diraj..please...
Od update-a dolazi u obzir samo vizir ili neka caffe racer maskica i moran smislit šta stavit na zadnji kraj za prtljagu (iman kofer ali neman snage ga naružiti 😎🤣 ).
Staviti eventualno kratki nosač table da istakne rep 😎

P.S.Šta se tiče auspuha zadnji lonac je full otvoren,samo triba staviti grane bez tumora,nekidan san proba od frenda sa direktnim granama,doslovno mrtve budi 👍👍👍
 
  • Like
Reactions: go-go
Od update-a dolazi u obzir samo vizir ili neka caffe racer maskica i moran smislit šta stavit na zadnji kraj za prtljagu (iman kofer ali neman snage ga naružiti 😎🤣 ).
Staviti eventualno kratki nosač table da istakne rep 😎

P.S.Šta se tiče auspuha zadnji lonac je full otvoren,samo triba staviti grane bez tumora,nekidan san proba od frenda sa direktnim granama,doslovno mrtve budi 👍👍👍
Od sale?
 
Ekipa di gledate cijene potrošnog materijala?🤔
Pošto su oem pločice,lanac i lančanici (koje koristite)?
Prominija san ulje u subotu,stavija Silkolene comp4 10W40,totalno drugi mjenjač 😎
 
Ekipa di gledate cijene potrošnog materijala?🤔
Pošto su oem pločice,lanac i lančanici (koje koristite)?
Prominija san ulje u subotu,stavija Silkolene comp4 10W40,totalno drugi mjenjač 😎
OEM plocice su skupe, vidi gdje mozes nabaviti EBC HH za tvoj motor, bolje su, a puno jeftinije.
Dok je jos UK bilo u EU, kupio sam 3 seta za prednji kotac i sa postarinom je bila cijena 950kn. Znam da je prije par godina OEM za Z750 set bio preko 1000kn, za Z900 ne znam niti me zanima koliko kostaju :D Btw, OEM mi trajale 15000km, ove EBC imaju toliko i bas ih neki dan skinuo da vidim koliko ih jos ima, za max 5000km ce bit za zamjenu (na limitu od 1mm) tako da osim sto su bolje, i traju dulje, a diskovi ko novi.

Zadnji lancanik (JT) sam kupio u Motormaniji u Velikoj Gorici jer ga nije bilo u BTS, a lanac (Did x-ring s&s 525zvmx/114 - ne zlatni, ne obicni, nego srebrni/nesto kao krom, cijena kao zlatni) i prednji JT lancanik gumirani u njemackom ducanu BTS i ispalo je sve skupa 1310kn. Nisam jos mijenjao, izgleda da ce OEM dogurati 40.000+km.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: sasa ns 1
Isključivo navedeni Silkolene. Motor mi ima 90 000, jedno podešavanje ventila. I par put farbani deklovi 😁
I na ovoj kilometraži ne dotačem između izmjena.
U ZZR ista situacija. Moj osobni izbor, nikako usporedba s ostalim uljima.
 
  • Love
Reactions: cadjo
Ekipa di gledate cijene potrošnog materijala?🤔
Pošto su oem pločice,lanac i lančanici (koje koristite)?
Prominija san ulje u subotu,stavija Silkolene comp4 10W40,totalno drugi mjenjač 😎
Je li to full ili polusintetika?
Vidim da ima Comp i Pro.
 
natezac lanca bregastih.....
Uradi sam....(ne odgovaram ak nekaj sjebete :mrgreen: )

Malo dulji post da ne zaboravim koji detalj......



Kupio nov Z900 proslo proljece, imao je zvuk lanca bregastih, dao sam sansu automatskom natezacu i on je odlucio na nekih 2000km kliknut jedan zub i malo dotegnut lanac bregastih koji se vise nije cuo.
Zvuk se ponovo pojavio na nekih 10.000km i opet nestao nakon tisucu dvije km i lanac se nije cuo do nekih 25.000km.
Od tada (sada motor ima 31.000km) je zvuk bio sve glasniji, a natezac lanca nije sam odradio posao.
Malo guglao i isprobao metodu koja nije sluzbena, ali je najjednostavnija da se to manualno napravi. Ako bi sjebao, onda vadit natezac, resetirat ga i ponovo vratit, onako kako je i u service manualu opisano.

Dakle, postupak je slijedeci: natezac lanca ima 3 serafa: 2 kojim se pricvrscuje za mashinu i jedan veliki za rastavljanje natezaca kad se on skine sa mashine.
Otpustanjem 2 serafa (8mm okasti kljuc) malo po malo, natezac ce se udaljavat od mashine i u jednom trenu ce se cuti klik (natezac je skocio za jedan zub i nategnuo lanac). Bitno da se radi u tisini kako bi se cuo taj klik. Ja sam te serafe otpustao paralelno malo po malo dok se tijelo natezaca nije odvojilo od mashine nekih 1 do max 2mm i cuo sam jedan klik. Stegnuo nazad te serafe na propisanih 11Nm i upalio motor. Lanac se vise ne cuje, motor ne zvuci vise ko sivaca mashina sa desne strane (taj zvuk s desne strane na gornjem dijelu mashine je i dobar pokazatelj da se radi upravo o lancu bregastih koji se tamo nalazi). Provozao se i pratio da li se pojavio zvuk fuckanja sto bi sugeriralo da je lanac prenategnut i kada bi zbog toga mogla nastati steta (opisana nize u tekstu): nije bilo fuckanja, taman je jedan klik trebao da se lanac dotegne da ne zvecka, a ne pretegne.


Inace je Kawasaki poznat po tome da mu natezac nategne lanac bregastih puno kasnije nego bi trebao, ponekad i blokira pa ga uopce ne nateze, ja sam mu dao sansu dobrih 6000km da to sam napravi nakon sto se lanac poceo cut, ali nije htio :D Pomoglo mi je i sto imam serijski auspuh pa buka ispuha nije velika i jasno se cuo lanac bregastih, pogotovo kad je motor hladan, na paljenju, kad je skroz zagrijan je lanac bio tisi, ali se cuo i dalje.



Ako se neko upusti u ovu metodu natezanja lanca bregastih, jako paziti da radite u tihom prostoru da cujete samo jedan klik iz natezaca jer ako pretjerate (2 ,3,4 klika), lanac ce vjerojatno biti prenategnut, a to onda ubrzano trosi i vodilicu lanca, ali i radi otpor lezajevima bregastih koji mogu zaribat u najgorem slucaju, a onda sranje generalno. Ako jedan klik nije dovoljan (uvjeriti se paljenjem motora i voznjom), ponoviti postupak za jos jedan klik i opet na probni djir. Fuckanje iz mashine je odlican znak da je lanac prenategnut i onda ne preostaje drugo nego izvaditi natezac, resetirati ga i vratiti nazad jer sam ne moze otpusiti lanac, samo dotegnuti.

Svakako je bolje da je taj lanac prelabav nego nategnut prejako.


Eto :)
 
Last edited:
Apropo guma.... Stvarno vozim ujednaceno. Prosli set Michelin PP trajao 11000km, ove sad su na 10500km i taman jos nekih 500km do markera na zadnjoj (planiram jos ovaj tjedan zamijenit :D ).
Ono sto mi i dalje nije jasno kako su na Z750 trajale 7500-8500km, kako kad, ali u tom rasponu, a puno setova tih guma sam potrosio.
uvijek tlakovi 2.5 prednja i 2.8 zadnja na hladno.
 
A sto se odrzavanja tice.... Nisam jos bio u servisu s motorom, ulje mijenjam svakih 5000km (meni je to svakih 2 mjeseca u sezoni :D ), filter zraka promijenio na cca 28000km i to je otprilike OK za moje uvjete voznje jer nije bio preprljav, svjecice jos nisam i ne mislim do barem 50.000km, ovaj motor mi je stvarno test po tom pitanju, ventile ne mislim ni pogledat do 100.000km, bas da vidim kakvi ce bit tada ako motor prije ne kihne zbog moje gluposti :D S druge strane, ne vozim na visokim okretajima, lakse je mashini po pitanju ventila, svjecica, svemu sto se vrti. To ne znaci da se ne popeljam i muski, ali 90% kilometraze je zapravo umjerena voznja po otvorenim cestama u 5. i 6. brzini, momenta barem ne fali na Z900, mozda je to odgovor zasto gume traju dulje nego na Z750 kojeg sam vrtio vise da bi isao isto, a i puno vise saltao brzine i bio manje fluidan u voznji.

Btw, ni ne palim motor ako taj dan necu napavit barem 100km, najcesce je to ipak 150-200, samo cu rec da sam SVAKI (suhi) dan kad nije hladno ili prevruce na benziskoj, a ovo prevruce znaci da cu se probudit u 5 ujutro ako treba i bit doma do 9-10h jer mi je i 30C temperatura previse :D
 
Last edited:
Kad mijenjaš svjećice, tu već i nije veliki posao odraditi i ventile usput. Nema šanse da se ne utisnu u sjedišta na 50 000 km, bar 0,1 mm.