Kawasaki Z900 ABS-2017

Hiflo izbjegavam kad sam čuo da zna promijeniti smjesu i rad motora, onda sam shvatio koliko je rijedak. Također na skuterima sam ih znao montirat i doslovno su šuplji, pregrubi, a s obzirom na cijenu nije ni čudo.

S toga na tome nikako ne treba štedit obzirom da može napravit štetu na motoru(nepravilna smjesa, prolaz čestica u motor koje nebi trebale uć itd).
Ili original ili nešto dostojno originala, uzeo sam sada K&N i da se ne šprica premazom da bude ljepljiv ne bi ga montirao jer je isto nešto rijeđi od orig.

Čudi me da je ipak ostao toliko čist, ali evo svakako dobar review.

Usporedbe radi na nakitanom skuteru sa gljivom - cilindar pun riseva nakon nekog vremena što ga dovede do zaribavanja. Mikro čestice malo po malo naprave svoje
 
Hiflo mi se na Z750 pokazao super, prljao se ko i originalni (oba papirnata i suha ko barut), al, to je drugacij format filtera i nije usporedivo sa Z900. Mislio da ce i ovdje bit OK, al ocito nije. Sve vise vjerujem da nije toliko do papira filtera, nego da ne dihta dobro na kuciste filtera zraka jer je iza njega bilo jako prljavo, a filter skoro ko nov nakon preko 20.000km, al ne razbijam glavu vise oko toga, samo OEM u Z900 u mom slucaju i prst u uho. :)
 
Znaci da nije ni on svaki isti... ali da, ako je kuciste iza bilo prljavo na nebi smjelo gotov nista bit onda je negdje propustao, sad znas:mrgreen:
 
Znaci da nije ni on svaki isti... ali da, ako je kuciste iza bilo prljavo na nebi smjelo gotov nista bit onda je negdje propustao, sad znas:mrgreen:

Jedino ako nije dimenzijama bio kako treba, ili je spuzvica/brtva na njemu bila losa/neispravna sto nisam primjetio, a gledao sam kad sam ga vadio iz kutije. Nikako drugacije. ali, lijepo je legao u airbox kad sam ga montirao, pazio sam na to. Ne znam, sad vise (meni) nije ni vazno, samo OEM od sada.


Evo fotke izvadjenog OEM filtera zraka na 28.000km. Vidi se gdje je filter popio vecinu prljavstine jer nije suh, Hiflo je bio cijeli ko nov nakon 20.000+km
 

Attachments

  • 20210825_123026.jpg
    20210825_123026.jpg
    3.2 MB · Views: 0
malo mi je čudno da ti je provlačio većinu vazduha sa strane brtve a ne po papiru jer je nemoguće da tu prođe tolka količina vazduha.Pretpostavljam da je hi flo prpusniji sam po sebi ili zato što nije nauljen.Što se tiče brtve meni je na versisu brtva na filteru posle nekoh 50000 km propala na jednom delu.Pošto nisam imao odma filter ja sam improvizonao sa nekom penastom samolepljivom trakom i sve je bilo u redu .Ništa se nije videlo da tu vuče.
 
malo mi je čudno da ti je provlačio većinu vazduha sa strane brtve a ne po papiru jer je nemoguće da tu prođe tolka količina vazduha.Pretpostavljam da je hi flo prpusniji sam po sebi ili zato što nije nauljen.Što se tiče brtve meni je na versisu brtva na filteru posle nekoh 50000 km propala na jednom delu.Pošto nisam imao odma filter ja sam improvizonao sa nekom penastom samolepljivom trakom i sve je bilo u redu .Ništa se nije videlo da tu vuče.

Moguce, ali, kako je tek onda sa puno propusnijim filterima tipa K&N kroz koje vidis golim okom (naravno, oni se moraju nauljit obavezno)? Hiflo papirnati ne djeluje uopce tako porozno, neproziran je kao i originalni. Pa ipak, tako je bio cist nakon 20.0000km da je to nevjerojatno. Vise bi prasine bilo na njemu da sam ga ostavio u sobi na stolu par dana :mrgreen:
 
Ovi prodavači u autodijelovima uvijek uvjeravaju da je sve to isto (filteri itd.) dok jednom nisam videl kak se na 1.6tdi raspal filter ulja-uložak (MAHLE kao)… ti “economy” brendirani dolaze svi iz iste tvornice vjv…
Tak da to uvijek uzimam Original, bilo za auto ili motor jer je razlika u cijeni zanemariva, a može napravit popriličnu štetu mašini…
 
  • Like
Reactions: cadjo
Ako nekog zanima......



Narucio upravo sa https://www.motocard.com/en/ disk plocice i lancanike (kupovao tamo i prije i nikad problema). Dostava se ne placa za iznos preko 60 eura za HR, a cak sam i izguglao 20% popust kod u roku pola minute koji je obracunat na lancanike jer na njima nije popust veci od 20% (promo kod ne vrijedi ako je na robu vec popust od 20 ili vise %) - ustedio na tome 8 eura u 30 sekundi.


Javljam cisto zbog disk plocica s kojima sam jako zadovoljan: EBC FA347HH (a i lancanici su i bez promo koda jeftiniji 60tak kuna u odnosu na HR), ali, ponavljam, racun treba bit preko 60 eura za besplatnu dostavu pa natrpajte kosaricu do tog iznosa. Platio sam paypalom (i kod placanja odredio da moja banka radi konverziju jer je tako jeftinije cca 35kn), a moze se placat i karticom (ipak, preferiram paypal jer je povrat novaca bezbolan u slucaju komplikacija)



EDIT: ovdje sam nasao promo kod: https://www.wethrift.com/motocard

1671275889904.png
 
Last edited:
Kome treba lanac, ili kao ja zeli kupiti povoljno i montirati kad dodje vrijeme, evo info

Nasao sam u Auto Kreso (Moto Stop) DID ZVM-X 525 (114 linkova) koji je odgovarajuci za Z900 2017-2022. i koji je "obican" (ne zlatni, kromirani ili crni) za 711kn. https://www.motostop.hr/15937/proizvod/d-i-d-pogonski-lanac-motocikla-10368985/

Zlatni, kromirani ili crni su identicni lanci samo sto su im plocice "u boji" pa je taj dio lanca zasticeniji protiv korozije sto u praksi znaci samo drugaciji izgled, ne i vecu trajnost, cvrstocu itd jer ostatak lanca koji zapravo trpi je ionako isti na svim varijantama.


JT lancanike standardnih 15/44 broja zubi (prednji sa gumom) kupio u Motocardu (vidi post iznad ovog) za 247kn tako da me set lanca i lancanika kostao ukupno 958kn.
 
Last edited:
P.s Tako čistim felgu i eventualne mrlje od masti po vilici,samo kaneš benzine na krpu i obrišeš u jednom potezu sve 😉
 
Petrolej postao skuplji od parfema, jeftinije prati rakijom 😁, to je nekad bilo najjeftinije sredstvo za čišćenje sad litra 35-40 kuna.

Sad malo guglao i cijene su 45-55kn za litru u par ducana :mrgreen:

U zadnjih 20.000km (prosla godina) sam ga jednom koristio za obrisat lanac reda radi. Poklopac prednjeg lancanika sam skinuo i nisam ocistio jer je bilo minimalno prljavstine, zadnja felga u pravilu samo prasnjava pa to mokra krpa obrise, a ne vise WD40 kojeg sam koristio za to.
Sve zbog PTFE spreja za lanac koji ne sprica, ali, bezobrazno je i taj sprej poskupio: bio je ispod 10 eura, a sad je 13 u Louisu. S obzirom da traje skoro upola krace nego klasicni sprejevi za lance, kad potrosim zalihu mislim da se vracam na ciscenje felge WD-om. :mrgreen:
Probat cu Motorex Racing, mozda manje sprica od Motorex Road iako taj Road nije katastrofa po tom pitanju, ali svejedno sprica vise od neprezaljenog bijelog Valvolinea, a lanac stvarno dugo ostane podmazan.
 
Last edited:
Sad malo guglao i cijene su 45-55kn za litru u par ducana :mrgreen:

U zadnjih 20.000km (prosla godina) sam ga jednom koristio za obrisat lanac reda radi. Poklopac prednjeg lancanika sam skinuo i nisam ocistio jer je bilo minimalno prljavstine, zadnja felga u pravilu samo prasnjava pa to mokra krpa obrise, a ne vise WD40 kojeg sam koristio za to.
Sve zbog PTFE spreja za lanac koji ne sprica, ali, bezobrazno je i taj sprej poskupio: bio je ispod 10 eura, a sad je 13 u Louisu. S obzirom da traje skoro upola krace nego klasicni sprejevi za lance, kad potrosim zalihu mislim da se vracam na ciscenje felge WD-om. :mrgreen:
Probat cu Motorex Racing, mozda manje sprica od Motorex Road iako taj Road nije katastrofa po tom pitanju, ali svejedno sprica vise od neprezaljenog bijelog Valvolinea, a lanac stvarno dugo ostane podmazan.
Proba san sprej za lanac od Forch-a i mogu reći da je top 😁
Dobijem ga gratis tu i tamo uz narudžbu robe,proziran i ne baca ništa extra...