Kawasaki Z900

bole

New member
par slika kako je isla prerada

-ugraden mono amortizer
-gotova osovina,sve sklopljeno
-prednji kraj sastavljen
-masina na motoru
 
  nastavak!

-malo bolja slika hvatista mono amortizera(dvije)
-prednji kraj
-masina
 
nastavak
-detalj ugradbe oslonca za noge i posude ulja
-oslonci za noge suvozacice
-spremna za prvu test voznju(dvije slike)
 
super (y)
cinimi se bar na slikam da su i detalji na nivou, to ja smatram urednom i detaljnom preradom (y) (y)
 
Streetfighter said:
premjestio sam sve teme u jednu..za odgovor nemoraš otvarat novu temu

OK!
stalno sam on line zbog posla,danas popodne cu napisat jos malo detalja,i odgovorit na pitanja!

hvala!
 
dpanijan said:
Savrseno, ali vise volim okrugli far na takvim strojevima. Sigma je takodjer privremeno rjesenje ?


da motor sam nastojao dovesti stvarno do sitnih detalalj,rama je bila u potopljena u kiselinu prije varenja,prije pituravanja je punjena bojom iznutra,masina je totalno restaurirana(nisam karburatore sminkao jer cu uzet nove prije ljeta,mikuni rs 32),svi djelovi su novi!
na IMOT 2005 sam naletio na izlagace koji imaju kompletnu opremu za Z modele i odmah sam narucio nove grane s marvingom(4u1),i jos neke stvari!
kako se blizio kraj,islo je sve skuplje i skuplje,i zadnje sto sam kupio su zmigavci,42 eura komad!
sigma je privremena,dok ne najdem ljepi minijaturni analogni mjerac,ona je tu cisto zbog prijedene kilometraze
 
Streetfighter said:
zanimljivo.. (y)
napiši malo od čega su djelovi..sta se trebalo mjenjati,variti,piliti..
svi djelovi su od zx6r '97 godina
prednji kraj je bilo jako jednostavno ugraditi,posto je bio kompletan,samo sam tokario novu osovinu prilagodenu konusnim lezajevim stare kawe,osovina je upresana odgore,i osigurana imbus vijkom s done strane M12,trebalo je preraditi granicnike da tubovi ne tuku u rezervar!
osovina je napravljena od duraluminium.jednostavan za obradu,a cvrst!nosaci volana tokareni od istog materijala
zadnji kraj je zadavao malo problema s lancem i lancanicima!
prednji lancanik je grebao deklo iznutra pa je moralo biti glodano,posto nije vise mogao ici vani,zadnji je morao unutra,tako da je nosac zadnjeg lancanika tokaren 7 milimetara i tako sam poravnao prednji i zadnji,a lanac prolazi 2 milimetra od gume(guma je 160)
hvatiste amortizera na ramu je rijeseno ubacivanjem ploce 10x50 mm,poprecno u kavez i varenjem ,te tokarenim okom za prihvat amortizera!
 
samo hvatiste zadnje vilice je slucajno bilo samo 8 milimetara sire od originane sirine starog hvatista vilice,tako da sam 2mm oglodao sjedista vilice,i 2mm oglodao disrancijere na vilici i dobio cetar!
donji dio mono amortizera se hvata na modificirano hvatiste stare centralne nogare,napravljena i pojacana hvatista te osovine i disstancijeri!
lanac je od zx6r,takoder i lancanici!
rep je podignut samo pomocu gumenih ulozaka,inace se krivi zavrsni dio repa(cjevi)
elektricne komande na volanu su nove,i veliki dio instalacija je promjenjen,ali jos imam problema s pregaranjem zarulja u duplim svjetlima,mozda je prostor premali,a zarulja prejaka,pa se pregrije!?
 
svaka čast majstore (y) (y) (y) (y)

i da nebi nekome palo na pamet da ide lektorirat tekst i na temelju pravopisa prigovarat :x :x :x

i još 100 puta : SVAKA TI ČAST (y)
 
Ako nekoga bude nesto zanimalo u vezi motora,neka pita,ja cu rado odgovoriti!
motor se radio 3 godine,tako da sad idem nabrajat jedno,po jedno,ne bih se svega sjetio,ali ako neko pita,sigurno cu odgovorit!

odmah da napomenem,motor se NE PRODAJE!
ali svi djelovi koji su bili na njemu(motor je kupljen kompletan,u dobrom voznom stanju)se prodaju!
ukljucujuci i felge(zbice)zadnja full restaurirana(kromirane zbice)centrirana,polirana,s novom gumom!
prednja felga do pola restaurirana,centrirana,s novom nikad vozenom gumom!
 
Nema se šta za reć nego  (y)
Ipak možda okruglo svjetlo al to je samo moja predrasuda.
Z 900 the legend
 
pa to je najvise ljudi pitalo,a i ja sam se mislio,jer imam njeno originalno svijetlo!
razlog zasto su dva manja,ako stavim jedno(originalno je 180 mm) ono mi previse zatvara dio izmedu volana i svjetla,ovako je dirometar(okretomjer) tocno upao u procjep svjetala,a oko dirometra se nalazi(ne vidi se na slikama)kontrolna tabla izradena od aluminija(rucno raden i poliran)sa svim kontrolnim lampicama(diodama),zmigavci,ler,kratko,dugo svijetlo,ulje,nogara!
a,na kraju,meni se ovako vise svida,jer pokusao sam i jedno i drugo!
 
bole said:
pa to je najvise ljudi pitalo,a i ja sam se mislio,jer imam njeno originalno svijetlo!
razlog zasto su dva manja,ako stavim jedno(originalno je 180 mm) ono mi previse zatvara dio izmedu volana i svjetla,ovako je dirometar(okretomjer) tocno upao u procjep svjetala,a oko dirometra se nalazi(ne vidi se na slikama)kontrolna tabla izradena od aluminija(rucno raden i poliran)sa svim kontrolnim lampicama(diodama),zmigavci,ler,kratko,dugo svijetlo,ulje,nogara!
a,na kraju,meni se ovako vise svida,jer pokusao sam i jedno i drugo!
Motor je strava, to je možda jedan od najljepših motora za takve prerade.
Jel nisi nikako mogao preradit ramu i dekl pa da možeš ugurat felgu od 6 cola sa gumom 190 jer onda Z 900 izgleda stvarno brutalno ???
Meni je na mom bivšem GSX-u lanac malo strugao u ramu jer sam imao 190 gumu na 6,25 felgi,ali onda je brusilica i aparat za varenje odradio svoje !
Još da je para za up side down i širokokanalna žičane felge !!!  :D :mrgreen: