Kawasaki Z900

ne moze se ubciti jos sira guma,jer deklo koje pokriva lancanik na sebi ima polugu i puz za spojku(kumplug)
ja sam vec glodao deklo s unutrasnje strasne da mogu upacit konusni lancanik!
trbalo bi cjelo deklo radit ponovo da moze prihvatit jos "dublji" lancanik,pa bi onda mogao jos siri zadnji kraj!
ramu ni9je potrebno dirati za ubacivanje do 180!
nasao sam felge,prednju i zadnju,kompletno,samo stavit gume i zavidat(zicane,nove u ducanu),ali je cjena paprena,tocno 1890 eura
 
svaka cast majstore..to se zove dobro utroseno vrijeme,trud i novac..3 godine je stvarno dugo razdoblje..ja slazem svoju preradu xl-ke 5-6 mjeseci pa mi se cini kao cijela cjecnost,a tek sam dosao na pola...
svaka cast majstore.. (y) (y)
 
Svaka ti dala.............
Svaka čast  :peace: :peace:


e jebote ja nemogu naći onog smajlića koji plješče....
 
  .. nema šta....
131vc.gif
131vc.gif
131vc.gif


(y)
 
mi smo se vidili par puta na cesti kroz Trogir i na magistrali kroz kastela,ako se ne varam??

e pa sljedeci put pozdrav!!!(ako nisam u krivu)
 
bole said:
mi smo se vidili par puta na cesti kroz Trogir i na magistrali kroz kastela,ako se ne varam??

e pa sljedeci put pozdrav!!!(ako nisam u krivu)

Je u pravu si!  :D

:misli: samo ni ja nisam bio siguran  :)
.. makinju sam ubra par puta na magistrali i doli starom cestom  (y)

pa sam baš danas opet čita ovaj post...i sve mi se mota po glavi da sam vidia negdi 'isti ili sličan motor' no nisam iša gledat tvoj profil ...tako da nisam ni skonta da si Kaštela  :? sory  :(
:hello:


ps:da te pitam....kažeš da si unutra stavio sve novo!!  :misli:
klip, karike, radilicu, ventile itd itd...ili si samo "osnovno" karike, štelanje ventila itd....ili baš "sve"  :misli:  :shock:  :)
 
-klipovi +0.5
-lanac i sve vodilice lanca
-ventili,vodilice,gumice(glava je kompletno renovirana)
-svi semerinzi,brtve,o-ringovi
-korpa,lamele(korpa me jos zajebaje,cuje se malo)
-kit za karburatore
-ispusne grane

(radilica se kod ovog motora ne dira,nema potrebe)
kad sam to sve kupovao 2000 godine,jos su bile marke,te je sve skupa kostalo 3000 DEM,a kupljeno je u njemackoj i doneseno autobusom,tako da nisam platia carinu
 
bole said:
-kit za karburatore
-ispusne grane

a kad si stvlja ovaj Auspuh ("ne serijski)...dali je obavezan kit za karburatot!?  :misli:

tj:dali je 'Obavezno kod ovih starijih makinja'  puno kemijanja oko karburatora ako se stavi drugi ispuh..
 
nema nikakvog kita,ovo sta sam ja kupovao je samo reparacijski kit,nove brtve,dizne,....,da zamjenim stare dotrajale!

sta se tice auspuha kad sam je ja kupio vec je bio na njoj neki oronuli 4u1(njeni originalni su 4u4,ali ih je hebeno tesko nac i nacuo sam da kostaju 1000eura),tako da sam ga ja samo zamjenio novim marvingom 4u1!
 
:shock:  :eek:hne: bole svaka ti cast,jako mi se svida tvoj old school racer.I vidi se da si se stvarno trudio.I bike koji si izabrao za svoj projekt vec pokazuje da imas dobar ukus(y) (y) (y)

Sto nepase uz motor je onaj mjerac za brzinu.Vec sam razbaco cijelu sobu da nadem jednu sliku.Vidio sam jedan combi instrument sto pokazuje brzinu i ispod(malo manje) ti pokzuje obrtaje i imas sve LED lampice za zmigavce itd. i sve je u jednom klasicnom okruglom dijelu.Od prilike ista velicina kao tvoj mjerac obrtaja samo sve u jednom.Boja je bijela sa klasicnim crnim slovima. Mislim da je od Borletti ali nisam siguran vidio sam jednom u zivo i svarno bih bilo nesto za tebe.

Mozda neko na forumu zna nasto mislim i ima sliku.

Ali sve u svemu ti je bike fantastican i zasluzio da te zovemo MAJSTORE!!!

Jos jednom (y)
 
hvala naljepsa  na pohvalama!!
i hvala na kritici!!
to se cjeni jednako!!!

sigma je tu privremeno jer sam trebao nesto na brzinu da mi mjeri kilometrazu,cisto zbog razrade motora,izmjena ulja(ja to mijenjam svakih 1000 kilometara)!
sto se tvog prijedloga tice,nebih skidao ni u kom slucaju ovaj originalni obrtomjer,vec uz njega dolazi jedan mali analogni(crna podloga bijela slova,standardno)mjerac brzine i prijedene kilometraze!
postolje(nosac) obrtomjera je neophodan,pa sam u njega ugradio kontrolne lampice(diode),tako da mi ne trebaju bit u sklopu nekog instrumenta!!

jos jednom hvala na pohvalama i kritikama!!!
 
I to sto kazes upravu si.

Sad razmisljam gdje bih stavio taj sat,jer kad bih ga stavio ljevo ili desno pokraj sata za obrtaje pokvario bi linije a sad je bas super,i ono kako si postavio one LED je isto odlicno.

Nisam bas siguran jer nevidim na slikama ali jeli bih mozda mogao staviti kljuc negdje drugo a tamo onda sat za brzinu i km? :misli:

 
kljuc (brava)je fixiran zbog uloska koji je zavaren na ramu da se volan moze zakljucat kad je parkiran!
mislim ga stavit ispred volana,povise glavnog vijka osovine prednjeg dijela,znaci otprilike gdje je sad sigma,jer ovaj sto sam vidio u motormania u zg,je stvarno minijaturan!
 
e,je bia san na grobniku prosli i predprosli vikend!
predprosli sam isao do grobnika pa do poreca,i doma,1000 i nesto kulometara,a prosli do grobnika,poreca pa u zagreb,i doma po najvecem pljusku u utorak popodne iz zagreba,pratila me kisa do zadra,satra san se!!!
nadao sam se da ce neko prici i predstaviti se s foruma,pa da popijemo par pivi,tako da je sada ovo otvoreni poziv za pivo ko me vidi kraj motora sljedeci put!

pozdrav!!!