Kawasaki ZX-7RR Superbike replica

još da nabaviš neke tRRkaće svjećice, gdje bi ti kraj bio ...  :jesus:

WP_20141023_002.jpg


WP_20141023_001.jpg


WP_20141023_008.jpg


WP_20141023_005.jpg


WP_20141023_004.jpg
 
nikad dosta.... :mrgreen:
 
Da ne rikne tema, a i da motor ne ode u zaborav, primio sam se ubacivanja mašine u okvir. Na ZX-7RR je to riješeno sa 4 šarafa, vrlo jednostavno.
I stražnja vilica bi bila gore, ali su lageri u katastrofa stanju. Uskoro slike lagera zadnje vilice.
 
KHI ili Kawasaki Heavy industry, a slike govore i zašto se tako zovu…  :mrgreen:
Nije se štedilo na varovima...
 
Ti varovi danas ne bi prosli  :palacdolje:
 
Prednja vilica sa Marvic felgom je gore, sad petljancija oko stražnje vilice, jer jedino ZX-7RR ima drugačiji prihvat (kockasti), pa zbog toga treba radit distance...
 
šteta šta nisi teleskope stavio od nekog novijeg eRa sa radijalnim prihvatom klišta, a i mogučnost štelovanja kompresije-povrata bi bila veća.
inaće, samo naprid  (y)
 
nije mogo, bijo je zauzet pećenjem ruštilja



Srki
 
angelo.ma said:
šteta šta nisi teleskope stavio od nekog novijeg eRa sa radijalnim prihvatom klišta, a i mogučnost štelovanja kompresije-povrata bi bila veća.
inaće, samo naprid  (y)

Samo upasivanje ove magnezij Marvic felge ubilo mi zivce. Ove Kayaba vilice su jedne od najboljih iz tog vremena, imaju štelanje i kompresije i povrta. Radijalna Brembo klješta su na polici, trebao bi napraviti adapter, i to je to. Ja sam više za neka "obična" Brembo ili AP Looked. Za ovaj motor se mogao naručiti kit sa kojim se regulirao predtrag prednje vilice za 1-2 stupnja. Na stražnjoj se nalazi kocka gdje se to može vec sada štelati...
 
mate said:
Magnezijska felga stara 20-tak godina...hmm... ne bi se zajebavao s tim.
Sponzoriraš domaću proizvodnju karbonskih?
:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
mate said:
Magnezijska felga stara 20-tak godina...hmm... ne bi se zajebavao s tim.

Ima istine. Ako nisu bile zaštićene (lakirane) od vanjskih utjecaja, rapidno propadaju. Pojavljuju se tkz. crvići, koji su prvi znak da je felga za na zid.
 
gepeze said:
Ima istine. Ako nisu bile zaštićene (lakirane) od vanjskih utjecaja, rapidno propadaju. Pojavljuju se tkz. crvići, koji su prvi znak da je felga za na zid.

To je dobra vijest, loša je kad istrune iznutra bez vidljivih vanjskih oštećenja. :mrgreen: