Kawasaki ZX-7RR Superbike replica

A što fali orginal kočnici , moja radi više nego dobro , taj brembo nije ništa bolji osim što izgleda važno .
 
To i mene zanima usporedba u praksi  (y)
 
jota said:
A što fali orginal kočnici , moja radi više nego dobro , taj brembo nije ništa bolji osim što izgleda važno .
stari pravi se SBK replica, prema tome i komponente moraju bit SBK spec  8)  :mrgreen:
 
Mislim da ova Brembo klješta dobro pašu na ovaj projekt.

A sada malo o kočnicama, iz osobnog iskustva, iako nije tema broja:

Originalna Tokico 4 klipna klješta, ista na svim ZXR, ZXRR, od 89 do 95 god.
Odlično koče sa originalnim pločicama, nešto teža od drugih sa 4 klipa, jednostavna za održavanje, trajna i pouzdana.
 
Tokico 6 klipna kliješta.
U originalu su stavljana na ZX-7R, 6R, 9R, i neki Suzuki modeli (Hayabusa, GSX 1400)
Osobno nikad nisam imao sa njima dobar osjećaj na kočenju. Zahtijevaju često održavanje, odzračivanje, više njege i pažnje. I teška su.
Često su zamjenjivana sa drugim klještima.
 
Nissin 4 klipna klješta.
Vrlo lagana, pouzdana, trajna, i odlično koče.
Promjer klipova kao na nekim Brembo klještima (34/30).
Ova klješta su tamo iz davne 88-89 god. stavljali na Suzuki modele, i do danas se često ugrađuju kao zamjena za neke modernije.
 
Zanimljivo da svaki proizvođač ima neku svoju formulu za izradu klješta.
Malo za usporedbu:
 
gepeze said:
Mislim da ova Brembo klješta dobro pašu na ovaj projekt.

A sada malo o kočnicama, iz osobnog iskustva, iako nije tema broja:

Originalna Tokico 4 klipna klješta, ista na svim ZXR, ZXRR, od 89 do 95 god.
Odlično koče sa originalnim pločicama, nešto teža od drugih sa 4 klipa, jednostavna za održavanje, trajna i pouzdana.

Ja imam ova u kombinaciji sa novim Lucas diskovima i Lucas SRQ pločicam te čeličnim crjevima koči više nego dobro , uglavnom bolje nego brembo na Ducatiju 999S koji sam probao od prijatelja .
 
Evo ga, nakon dugo, dugo vremena, napokon na kotačima.
Za sada sve izgleda normalno  :mrgreen:
Razvučena je instalacija za struju, stavljene vilice, kočnice...
Sad slijedi auspuh, pa hladnjak i crijeva, pa gorivo...
 
(y)

to je bilo povoljno, sad još neku dobru zamjenu za akumulator (e.g. Shorai) i evo još koje kilo ... samo je to sitnicu skuplji zahvat od ovog čepa.
 
Najbolji tuning olakšavanja na motoru je lagani vozač .
Kad bi moj ZXRR umjesto mojih 105kg vukao recimo 85kg vozača e to bi bilo nešto , a osim toga uštedio bi lovu na hrani :).
 
jota said:
Najbolji tuning olakšavanja na motoru je lagani vozač .
Kad bi moj ZXRR umjesto mojih 105kg vukao recimo 85kg vozača e to bi bilo nešto , a osim toga uštedio bi lovu na hrani :).

A šta reč nego složit se s tobom .... :( :(