Kawasaki ZX10R - akumulator se prazni svakih par dana

jure999

Member
Poštovani,

Imam pitanje vezano uz Moj Kawasaki ZX10R 2008 godina,

Ispraznio mi se akumulator toliko da nije mogao upaliti na alanser, jedva je verglao. Nakon punjenja odnio sam prvo akumulator na ispitivanje pa ukoliko ne valja da odmah kupim novi, ali su mi nakon spajanja na uređaj za ispitivanje rekli da je kapacitetom - kao nov (Exide suhi star godinu dana).

Namontirao sam ga i motor je upalio odmah, ali nakon par dana opet se dogodilo isto, te sam ponovno napunio punjačem i upalio je, ali se nakon par dana opet dogodilo da se akumulator ispraznio do te mjere da motor ne može upaliti.

Nakon ponovnog punjenja i cca 20 KM vožnje, ispitao sam instrumentom napon punjenja dok motocikl radi na leru, i iznosio je 12,30 V, radio na leru i radila kratka svijetla, međutim, kad sam odvio kleme akumulatora, nakon cca 5 sekundi, motor se ugasio.

Da se smije motocikl ugasiti kad mu se skinu kleme sa akumulatora?

Da li je tko imao ovakva ili slična iskustva s tim?
 
otišli namotaji....
ne puni ti akumulator....
u leru bi ti treba davat priko 13V.....

novi stator ti ne gine....

i bez akumulatora ti motor neće radit...... normalno.....
 
  • Like
Reactions: enduro
Također, moram napomenuti da sam jutros probao mjeriti punjenje na leru, i iznosilo je oko 12,60 V, a kad dadnem gas samo mrvicu, znači na 2000 okretaja, tada je punjenje 14,40 V, i kad pustim gas padne na 12,50 V opet. Ima li to kakve veze?
 
ima......
ako puni na višim okretajima, možda je samo jedna faza na statoru izgorila, a možda je i do reglera.....
stator možeš provjeriti multimetrom tako da ga odspojiš od reglera i na konektoru imaš tri faze....
tako odspojenog upali motor, na voltmetru odaberi izmjeničnu struju (200V) i mjeri voltažu između sve tri faze..... trebala bi ti biti između svih faza približno ista voltaža na istim okretajima (oko 40V izmjenične na cca 4000 okretaja).....
ako je voltaža između bilo koje faze značajno manja..... crko ti je stator...... ako su voltaže uredne vjerojatno je do reglera......
 
  • Like
Reactions: enduro and 3alfa3
vjerojatno regulator napona
a možda i samo akumulator
jer ako si ga kupio u berenu i nosio u beren na ispitivanje naravno da su ti rekli da je dobar ako je pred istek garancije, doživio sam to u dva navrata s yuasom
 
Namotaji statora ili regler, iako više smrdi na regler koji samo što nije potpuno odapeo... Regler provjeri omski...
 
stator je puno lakše provjerit.....
imaš onaj test što sam već posla..... taj je uglavnom najpouzdaniji......
imaš još test gdje provjeravaš jel negdje izbila struja..... spojiš jednu po jednu fazu a s druge strane na minus akumulatora.... trebao bi biti beskonačan otpor.....
i treći test gdje mjeriš otpor između pojedinih faza ..... trebao bi biti ispod 1Ω.......

drugi i treći test naravno sa ugašenim motorom............

za provjerit regler trebaš test dioda u oba smjera........ mora davat sitnu voltažu između faza i izlaza reglera prema akumulatoru i to istu sa sve tri faze na istom izlazu..... u povratnom smjeru nesmi davat nikakvu voltažu.........
 
vjerojatno regulator napona
a možda i samo akumulator
jer ako si ga kupio u berenu i nosio u beren na ispitivanje naravno da su ti rekli da je dobar ako je pred istek garancije, doživio sam to u dva navrata s yuasom
Imao sam ja iskustvo sa Berenom...ispitivanje akumulatora 4-5 puta svaki put on mene uvjerava ispravan je drzi bla bla...jednom popizdio i ispred trgovine zamijenio akumulator doveo ga ispred trgovine nakon sta je on mahao listicem kako su ga testirali po neznam koji put i rekao mu ajde kad je ispravan upali auto..i jedva ali jedva su dali drugi akumulator...nabijem ih na njihovu garanciju kada si sa istom doslovno mozes dupe obrisati jer je tada korisnija.... sorry na offu ✌️
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Ako ti akimulator nije ispravan, ne možeš izmjerit regler kako treba, jer se struja akumulatora i reglera, zbraja/oduzima.
Samo sa ispravnim akumulatorom možeš izmjerit regler kako treba.
Kako ti je lesi napisao, izmjeri namotaje, između faza mora pokazivat dvocifrenu voltažu izmjenične struje.
Naravno,provaš i na okretajima, s povećanjem okretaja, mora rast i napon.

I to, prazni mi se akumulator, prazni se u vožnji ili kada motocikl duže stoji?
 
Last edited:
Novi motocikli se ugase kada otpojiš akumulator odmah, jer nema dovoljno struje na leru, pumpa za gorivo, spule za pravljenje iskre, injektori, svjetla, sve to skupa treba par ampera, to dinamo na leru ne može dat.
Moj dominator jedva radi na leru bez baterije, a ima samo cdi, naravno bez ipaljenog svjetla.
 
Pozdrav,

Bilo je do kontakta na utikaču reglera što vodi od namotaja, jedna od 3 žice nije lovila lovila kako treba, kad sam to sredio na akumulatoru je punjenje 14,3 na ler gasu.

Hvala na savjetima. :)