Kawasaki Zx6r, 636 35kw!!!, 2005 god.

Bolje mu je kupit R6 iz Njemačke.Ima ih milijun s A2 kategorijom tamo.Kod nas nemozes uvest blokadu na takav motor jer ima preveć konja original.
A 2-spadaju: motocikli sa ili bez bočne prikolice čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više.
Tj maksimalna original snaga može biti 69.9 kw.

Vani toga  nema.

A tvoj frend ima koju kategoriju A2?
Jel mu ovo prvi motor?

 
pa i ovaj je vjerojatno uvezen izvana i uredno regan
 
Motor nije uvezen nego je blokiran kod Grigića Yamaha u Velikoj Gorici, vidio sam ga par puta pošto je iz moje okolice, ostalo ne znam, registriran je i vozi se
 
Znam skoro 6-7 motora u VT sta su decki vozili blokirat kod Grigića i svi su se vozili na A2. Prosli mjesec je moj kum kupio Z750 i blokirao.
Motori koje znam: dva z750, shiver, cbr600 2007, r6 2003, 636 svi su prodani dalje vise nisu u VT
Blokada je 2500-3000kn sa atestom papirima itd kasnije vlasnik ide samo na tehnički sa papirima koje je dobio i uvode mu nove KW u prometnu to je to
 
Mozes ti njega atestirat i blokirat sve uredno. Al ga ne smijes vozit i dalje sa a2 u hrvatskoj.
 
Tako je, samo kod nas to ocito prolazi e sad dali policajci ne znaju do kraja zakon ili im se neda zajeba*at
 
Imam frenda sta je policijac kaze on boli njih tuki dal on ima blokadu ili ne samo gledaju knjizicu dal je 35 kw i tvoju vozacku ako vide a2 i vide 35 kw cao zdravo.
 
Nije sporno dal je upisana blokada. Nije to bitno njima. Čim je atestirano i upisano na 35kw, znači da neku blokadu ima.

Poanta je da je stavak za A2 kategoriju, da ukoliko se snaga limitira, to ne može biti na vozilu koje izvorno ima duplo ili više kw.

Dakle, ako se striktno drži zakona, sva vozila koja izvorno prije blolade imaju 70 ili više kw, ne mogu proći pod A2.
 
mario #8 said:
Nije sporno dal je upisana blokada. Nije to bitno njima. Čim je atestirano i upisano na 35kw, znači da neku blokadu ima.

Poanta je da je stavak za A2 kategoriju, da ukoliko se snaga limitira, to ne može biti na vozilu koje izvorno ima duplo ili više kw.

Dakle, ako se striktno drži zakona, sva vozila koja izvorno prije blolade imaju 70 ili više kw, ne mogu proći pod A2.
onda bi policajci morali znati onako na brzinu kad te zaustave koliko je svaki motor imao kw u originalu. mislim da to nije stvar policije nego onoga ko izdaje taj atest z Hrvatsku
 
U RH za to te nece zajebavat ako polozis a2 sa 18 sa 20 mozes a dakle napisi motor na starog i nek je na njega do tvone 20te i boli te tuki
 
geronimo43 said:
onda bi policajci morali znati onako na brzinu kad te zaustave koliko je svaki motor imao kw u originalu. mislim da to nije stvar policije nego onoga ko izdaje taj atest z Hrvatsku

Slažem se. Očito je da policija to ne gleda iako ne znam dal bi trebala znat i gledat. Kako znaju sve ostale parametre koji određuju svaku kategoriju, tako bi se valjda trebalo znati i to za A2.
Iako slažem se, i na prvoj razini u CVH kod samog atesta je to tek uočljivo jer se jasno vidi koliko motor ima izvorno kw.

Kawasaki Zx6R 636 said:
U RH za to te nece zajebavat ako polozis a2 sa 18 sa 20 mozes a dakle napisi motor na starog i nek je na njega do tvone 20te i boli te tuki

Malo je kasno i možda ne pratim najbolje, ali nisam shvatio kakve veze ima s ičim na koga vozilo glasi?
 
Ako se blokada stavlja u Hrvatskoj onda u prometnoj ostaju upisani orginalni kw recimo 78kw a u napomenu ide blokada 35kw. Bar je tako na ovim motorima koje ja znam
Da je tvornicka blokada 25-35kw onda vjerovatno nema napomene neg je direkt upisano