KAWASAKI ZX6R,YAMAHA XS 400,TOMOS BT,APN

SINA636

New member
Evo da i ja predstavim svoju garažu,KAWASAKI 636(2006),stavljen LeoVince, Yamaha xs 400 (1981) ,za američko tržište,sve original osim auspuha(Kucelj),te TOMOSI, 2 BT-a (jedan 50 ccm,drugi 90 ccm) i apn(od 15 SL mašina),na tomosima složeno i frizirano sve što se da i moguće...
 
ninja je ninja, ali tomosi su nešta posebno, pretpostavljam da su slagani za trke, daj malo detaljnije napiši šta je rađeno na njima ak nije problem  :cool:
 
tomosi slagani za utrke,prije sam vozio s njima PH i vrlo su konkurentni... dellorto fergazeri gore,baterijsko paljenje,kucelj auspuhi,cilindri frizirani,glave,radilice slagane,pojačavan kumplung i zvono,olakšani zupčanici...  to se ne može niti napisati šta je sve slagano,ja mislim da nema ništa originalnoga...
 
tako nekako slično je izgledala i tvoja garaža... :mrgreen:
 
kolika se maksimalna brzina može razvit na apn-u :misli: ako je izvanka orginalan :D a unutra pustit maštu na volju :D Ovo pitam zato što je prije 10 godina postojala utrka poštara od Omiša do konobe Tadic :D a ja sam ima prste u tome i dvi godine za redom prvo misto :D E sad mirili smo max brzinu i  :shock: :shock: išla je 105 km :D vjerujte poseban osjecaj.  :D Jeli to moguce ili krade sat na opel kadetu :mrgreen: (sa njim smo mirili)
 
a gledaj,on ide zavisno koji se cilindar,prijenos stavi! jer za svaku stazu se stavljal drugačiji cilindar,prijenos,auspuh! ako je staza kratka kao npr. u Novoj Rači,onda je bit ubrzanje i moment,a ako je dugačka kao npr. Oroslavje onda čim veći okretaji i max brzina! a ako je on sa cilindrom od apna išo preko 100,e to je čudo onda! ja to nisam još doživio! na ovima je sve moguće slagano i idu oko 110,znači di takoreći nema veze s tomosom!
evo nekih mojih filmića s youtubea,ovo su bili testovi kad se slagalo!
Tomos APN 6 test 1
Tomos bt test 2
 
Sina636 (y) Evo ovako kao i svaki motociklist poceo sam sa tomosom (y) Prvi motor koji sam imao je bio bt-90 (y) Bio je zelene boje jednom prilikom je bio i u Moto Pulsu :D Na njemu je bilo motor e-90 nov namontiran,marving auspuh,delorto 24 takodjer nov,sporski volan i spojler vidio isti takvi kod tebe (y) i još dosta sitnica išao je jako dobro :D A šta se tice poštarskog apn-a za trke izvanka je mora biti orginalan a unutra radi šta god hoceš glavno da izdrži 30km utrke (y) Pošto je firma bila sponzor tih nesvakidašnjih utrka poštara nismo štedili(zlatna vrimena :mrgreen:) karburator je bušen do te mjere kad bi ga stavio u ruku i malo jace stisnio pukao bi  :mrgreen: cilindar je bio od pente(vanbrodski motor tomos)usisni i ispušni kanali takodjer do maxsimuma,glava orginal ali samo spuštena,radilica olakšana, ležaji drugi,42L klip, e sad je bio problem auspuh tu je nastupio Deak i napravio auspuh indetican orginalu ali ustvari puvalica  (y) auspuh je bio problem barem desetak puta smo probavali dok nismo našli miru :D Onda su usljedili testovi max brzina je izmjerena 105km više puta :D (y) Sa tim svim preinakama smo dvi godine bili prvi :D Mislim 2001 su ukinili utrke jer su bile preopasne  :D bilo je tu i dobrih padova a i apn-i su svake godine išli sve brže i brže :mrgreen:
 
a dobro,mislio  da sve original išel toliko... ovaj od pente cilindar je serijski promjera 42 (a to je već 60 ccm),još se i taj cilindar da brusiti na veću mjeru (jer ima dosta "mesa") pa se može i izvući iz njega 70 ccm!
 
SINA636 said:
a dobro,mislio  da sve original išel toliko... ovaj od pente cilindar je serijski promjera 42 (a to je već 60 ccm),još se i taj cilindar da brusiti na veću mjeru (jer ima dosta "mesa") pa se može i izvući iz njega 70 ccm!
Znam ima sam zanimljivo djetinstvo koliko sam puta rastavio mogao bih zatvorenih ociju rastavit i sastavit :mrgreen: (y) Samo naprid i ako imaš koji video od utrka slobodno stavi bilo bi mi drago pogledat (y)
 
a imam doma u zagorju dosta tih DVD-a s trka,i ostalih filmića... ali pošto sam sad na posu u Dubrovniku ništa od tih filmića  :palacdolje: