Kawasaki ZXR-750R restauracija

GePeZe

Well-known member
Kawasaki ZXR-750R, 91 god, natjecateljski model, napravljeno ih je samo 2000 komada za potrebe homologacija u Superbike prvenstvu 1991 godine.
Ovaj moj je začuđujuće u dobrom stanju, sve je više manje originalno na njemu, od aluminijskog rezervoara, trkače getribe za drugačijim omjerima brzina, prednja full podesiva Kayaba USD vilica 41mm, zadnji full podesivi amortizer, Keihin FCR (flahšiber) 39mm fergazeri (ili čak 41mm!??), ispolirani usisni kanali, olakšana rama, karbonski airbox...

Sa istim modelom 1991 god Scott Russell i Muzzy osvojili su prvenstvo.

 
Meni osobno najljepši R svih vremena... (y)

Kaj ti znači ono ili 41mm frga? :misli:
 
z-1000mk said:
Meni osobno najljepši R svih vremena... (y)

Kaj ti znači ono ili 41mm frga? :misli:

Na netu sam nasao podatak da su se stavljali Keihini FCR 39 i 41mm. Svoje jos nisam izmjerio.
Ujedno, ako netko zna za postojanje istih ovakvih fergazera, neka se slobodno javi.
 
Ja sam na svojeg stavio 41 od gpz1000rx, ali nije radio dobro... :(
(ali nisu bile krive frge)
 
Kolega je imao FCR 39 ili 41 ( već sam zaboravio, ali mislim da su bili 39 ) na GSXR-u 1100 W i motor je lajao na mjesec. (y)
 
gepeze said:
Na netu sam nasao podatak da su se stavljali Keihini FCR 39 i 41mm. Svoje jos nisam izmjerio.
Ujedno, ako netko zna za postojanje istih ovakvih fergazera, neka se slobodno javi.
ovo baš nisam najbolje skužio :misli:
 
zvonko situm said:
ovo baš nisam najbolje skužio :misli:

Jednostavno, ako imas negdje doma Keihin CR Flat fergazere sa Venturijevim cijevima i voljan si to prodati, javis mi i stvar rijesena.
Prosto ko pasulj!
 
predobro motorce..imo sam obicnog 92g al sa masinom od zx9 94g :wink:..prodo sam ga prije 8g a i sad drzi gotovo istu cijenu..znaci da nisam mijenjo motore nebi nista izgubio..ko golf II :mrgreen:

 
gepeze said:
Kawasaki ZXR-750R, 91 god, natjecateljski model, napravljeno ih je samo 2000 komada za potrebe homologacija u Superbike prvenstvu 1991 godine.
Ovaj moj je začuđujuće u dobrom stanju, sve je više manje originalno na njemu, od aluminijskog rezervoara, trkače getribe za drugačijim omjerima brzina, prednja full podesiva Kayaba USD vilica 41mm, zadnji full podesivi amortizer, Keihin FCR (flahšiber) 39mm fergazeri (ili čak 41mm!??), ispolirani usisni kanali, olakšana rama, karbonski airbox...

Sa istim modelom 1991 god Scott Russell i Muzzy osvojili su prvenstvo.

Jel ima još tak'ih  :slinavac: i tata bi sine
 
gepeze said:
Kawasaki ZXR-750R, 91 god, natjecateljski model, napravljeno ih je samo 2000 komada za potrebe homologacija u Superbike prvenstvu 1991 godine.
Ovaj moj je začuđujuće u dobrom stanju, sve je više manje originalno na njemu, od aluminijskog rezervoara, trkače getribe za drugačijim omjerima brzina, prednja full podesiva Kayaba USD vilica 41mm, zadnji full podesivi amortizer, Keihin FCR (flahšiber) 39mm fergazeri (ili čak 41mm!??), ispolirani usisni kanali, olakšana rama, karbonski airbox...

Sa istim modelom 1991 god Scott Russell i Muzzy osvojili su prvenstvo.
  :misli: zar taj motor nebi trebao imati mogučnost podešavanja položaja osovine zadnje vilice u rami ?
zaboravio si napomenuti da taj motor ima  bregaste,kpt glavu,klipove,klipnjače i radilicu, elektroniku i još koješta drugačije negoli zxr 750  (y) taj motor je bio ispred svog vremena.....
 
zvonko situm said:
  :misli: zar taj motor nebi trebao imati mogučnost podešavanja položaja osovine zadnje vilice u rami ?
zaboravio si napomenuti da taj motor ima  bregaste,kpt glavu,klipove,klipnjače i radilicu, elektroniku i još koješta drugačije negoli zxr 750  (y) taj motor je bio ispred svog vremena.....
91/92 model nema to podešavanje , 93/4/5 da ...inače osim getribe i fergazera razlike nema , klipovi celindri radilica sve paše iz jednog u drugog ... mislim obični i rr
... konkretno imao sam oba dva modela RR-a ... s kitom i bez kita ... uglavnom druga struja klipovi i ventili federi su dolazili s kitom ...
 
stojednaseljačina said:
91/92 model nema to podešavanje , 93/4/5 da ...inače osim getribe i fergazera razlike nema , klipovi celindri radilica sve paše iz jednog u drugog ... mislim obični i rr
... konkretno imao sam oba dva modela RR-a ... s kitom i bez kita ... uglavnom druga struja klipovi i ventili federi su dolazili s kitom ...
(y)  nemogu ništa tvrdit ali bio je kod nas jedan takav...rađen je kod radmana u poreču i bilo je kemijanja i perpetija s tim motorom do suza ,blok cilindara je brušen tj.spuštan jer su klipovi bili nešto niski u tim nekim kombinacijama....na kraju se nije znalo šta je od čega....
 
Ak se ne varam, Markez je imal takvog, ako to nije taj... :misli:
 
z-1000mk said:
Ak se ne varam, Markez je imal takvog, ako to nije taj... :misli:

Nije Markezov,taj naš je stigao iz USA i bio je ZX 7 Ninja 92god. Muzzy
Kupljen od Škare iz Os ,94-95
 
frog said:
Nije Markezov,taj naš je stigao iz USA i bio je ZX 7 Ninja 92god. Muzzy
Kupljen od Škare iz Os ,94-95

Interesantno, nisam znao da je i jedan Muzzy bio na ovim prostorima. Inace, u Americi je oznaka za ZXR 750 bila ZX-7.
Koliko znam Markez je imao model 93-95, (sa jednim usisnikom).
Josipovic je takoder vozio jedan model, ne znam koji tocno?
 
Gospon Markez je imal i 92 i 94 , 94 je bio od Maleca i to je stvarno bio superbike , ja sam ted imal 95 RR-a iz dučana i razlike kad se skine rezervar bile su nebo i zemlja , debljina rame , varovi , ojačanja , sve je bilo drukčije  ... Malec je s tim išel 1,32 !!! 8)
 
gepeze said:
Interesantno, nisam znao da je i jedan Muzzy bio na ovim prostorima. Inace, u Americi je oznaka za ZXR 750 bila ZX-7.
Koliko znam Markez je imao model 93-95, (sa jednim usisnikom).
Josipovic je takoder vozio jedan model, ne znam koji tocno?


Da pravi Amer ali nažalost nije bio pravi Muzzy  :(
Auspuh komplet i još nekih điđimiđa ,nesječam se točno  :misli:
Na tanku pisalo Ninja i na repu ZX 7 ,ostalo sve isto ko u Europljana  (y)
 
tako je.  josipovic je imao isto 750 isto nekakav specifican model. prosle godine je moj prijatelj poginio na njemu,obozavao je taj motor.
 
Zahvaljujuci Taubiju dobio sam slike moga motora koji je vozio legenda hrvatskog motosporta Zdravko Leljak, a Taubi mu je bio mehaničar. Oba dvije slike su sa Grobnika.