Kawasaki ZZR 1400

BIKERZZR1400

New member
Hvala bogu skupilo nas se pa je vrijeme i da da kultni ZZR dobije svoj naslov. Za sve koji ga imaju ili ga planiraju imati sve što vas zanima slobodno pitajte.
 
  • Like
Reactions: Dragon Racing
BIKERZZR1400 said:
Hvala bogu skupilo nas se pa je vrijeme i da da kultni ZZR dobije svoj naslov. Za sve koji ga imaju ili ga planiraju imati sve što vas zanima slobodno pitajte.

kultni ZZR je 600 i 1100 ... :p

a ova krmača od 1400 tek treba zaslužiti svoj kult ....  :LOL:
 
oracle said:
kaže mi neki lik koji se s tobom vozi....pa i ne baš previše :LOL: :LOL: :LOL:
:misli:
nerazumim...
koji lik...
ko se vozi....

šta nije previše...


:mrgreen:
 
"Jel more tristo potegnit?"  :mrgreen:
 
Mene iskreno zanima, za sto taj motor sluzi :misli:

Kako kaze Stras kultni mi je bio zzr600 kojeg sam zelio vise nego ista i vozio sa zarom 8)

Naime probao sam voziti i ovaj 1400, ali nije me odusevio :( Vozio se sa deckima koji ga imaju, tek mi onda postale stvari jasne :?

Moja neka zapazanja :?

Motor nije turer, vrlo lako se covijek opusti doda gas i ode zadnja guma (voznja u dvoje zbog velicine ja pravi uzitak, ali guma 2500 km)
Za zavoje nije jer mjesi :? svaki R od 1000 se igra sa njim :?
Za grad nije, grije se i nevjerojatno, ali meni taj motor ne ide iz niskih okretaja :shock:

Zbog svega sam si i postavio pitanje; za sto taj motor sluzi :misli:
 
Sip said:
Mene iskreno zanima, za sto taj motor sluzi :misli:

Kako kaze Stras kultni mi je bio zzr600 kojeg sam zelio vise nego ista i vozio sa zarom 8)

Naime probao sam voziti i ovaj 1400, ali nije me odusevio :( Vozio se sa deckima koji ga imaju, tek mi onda postale stvari jasne :?

Moja neka zapazanja :?

Motor nije turer, vrlo lako se covijek opusti doda gas i ode zadnja guma (voznja u dvoje zbog velicine ja pravi uzitak, ali guma 2500 km)
Za zavoje nije jer mjesi :? svaki R od 1000 se igra sa njim :?
Za grad nije, grije se i nevjerojatno, ali meni taj motor ne ide iz niskih okretaja :shock:

Zbog svega sam si i postavio pitanje; za sto taj motor sluzi :misli:
sa raštelanim ovjesom svaki motor mijesi, istina nakon određenih km je počeo žvakati kako ti kažeš mjesiti
kod izrazito sportske vožnje ali nakon porihtavanja ovjesa možeš skinuti ruke sa ručki u sred zavoja motor ide po zadanoj putanji što se tiće niskih okretaja može se svugdje pročitati da je motor zagušen ali ti meni reci ko se vozi na 3t okretaja osim na touring vožnji a onda to ni ni problem
a motor je kao tourer definitivno ok jer nakon 600-700 km u komadu po raznim cestama ne osjetim nikakvu ukočenost bolove i sl.
što se grijanja tiče, promjenom auspuha dosta se manje osjeti temperatura a sad koji motor po gradu ne grije.....
 
Kako je sa gumom, prijatelj je malo tezi i guma (mislim bt021) jako kratko traje :?
 
Ja sam za zadnjom gumom napravio 17000 kilometara Bridgestone bt 021 savršena guma sada sam stavio Micheli  pilot road 2ct  guma je fantazija. Motor je ko stvoren za duga putovanja ja i žena smo stalno na putovanjima. Što se tiče mješanja u zavoju mislim da su to gluposti treba poštelati ovjes.Samo razvijanje snage je po meni loše previše su ga zatvorili,ali ja sam riješio taj problem bio sam u Kawasaki Munchen i  tamo su mi naknadno ugradili elektroniku  sad je to prava stvar motor vuče kao lud iz niskih okretaja,a nema više odjedanput provalu snage. Vraćali smo se iz Munchena ja i žena s tri kofera i tank torba natovareni do maksimua. Sada  kad se vozi u 6 brzini 100 KM/h i daš gas motor uopće ne osjeti teret vuče kao da sam sam na njemu nema više potrebe za mjenjanje u niže brzine. Sama vožnja po gradu pa to i nije motor za grad i o tome nema potrebe raspravljati pa niti jedan motor preko 500 ccm nije za grad. Moj motor grada još nije vidio ,a niti neće. I sa samim grijanjem o kojem pričate opće nemam nikakvih problema.Uostalom sigurno da je kultni motor bez obzira šta ko mislio. Njemci su radili veliki test na 50000 kilometara i mašina je nakon njihovog tretmana kao nova,a mijenjali su zadnju gumu skoro svaki 3000 Km.Tako da o načinu vožnje na testiranju i ne treba previše govoriti. Uostalom vi koji pišete  da zzr ne valja ili ga nemate ili ne znate baš previše o motorima. Ja osobno imam na motorima preko 600.000 kilometara.Ukoliko netko ima više onda mu i dajem za prav to šta piše.
 
Sip said:
Kako je sa gumom, prijatelj je malo tezi i guma (mislim bt021) jako kratko traje :?

nek ti ante kaže koliko bt021 može izdržati..ja nesmijem  :mrgreen:.. kod mene ima 9000 km i još ide....bar do 12....
ove mekše (bt014,016 ...) je pojeo do 6000 km

e sad za čeg služi taj motor... pa meni služi da se vozim,  :misli:  a za čeg bi drugo!

usput,jel tvoj prijatelj možda prodaje motor??

 
BIKERZZR1400 said:
Ja sam za zadnjom gumom napravio 17000 kilometara Bridgestone bt 021 savršena guma sada sam stavio Micheli  pilot road 2ct  guma je fantazija. Motor je ko stvoren za duga putovanja ja i žena smo stalno na putovanjima. Što se tiče mješanja u zavoju mislim da su to gluposti treba poštelati ovjes.Samo razvijanje snage je po meni loše previše su ga zatvorili,ali ja sam riješio taj problem bio sam u Kawasaki Munchen i  tamo su mi naknadno ugradili elektroniku   sad je to prava stvar motor vuče kao lud iz niskih okretaja,a nema više odjedanput provalu snage. Vraćali smo se iz Munchena ja i žena s tri kofera i tank torba natovareni do maksimua. Sada  kad se vozi u 6 brzini 100 KM/h i daš gas motor uopće ne osjeti teret vuče kao da sam sam na njemu nema više potrebe za mjenjanje u niže brzine. Sama vožnja po gradu pa to i nije motor za grad i o tome nema potrebe raspravljati pa niti jedan motor preko 500 ccm nije za grad. Moj motor grada još nije vidio ,a niti neće. I sa samim grijanjem o kojem pričate opće nemam nikakvih problema.Uostalom sigurno da je kultni motor bez obzira šta ko mislio. Njemci su radili veliki test na 50000 kilometara i mašina je nakon njihovog tretmana kao nova,a mijenjali su zadnju gumu skoro svaki 3000 Km.Tako da o načinu vožnje na testiranju i ne treba previše govoriti. Uostalom vi koji pišete  da zzr ne valja ili ga nemate ili ne znate baš previše o motorima. Ja osobno imam na motorima preko 600.000 kilometara.Ukoliko netko ima više onda mu i dajem za prav to šta piše.
ak mi daš da probam tvoj s tom elektronikom možda i ja ugradim  .... men i ovako dobro.nije problem spustiti jednu dvije niže i onda :letim: :letim:  :mrgreen:...
ja ga volim zavrtit malo....iako je to rijetko preko 8000 o/min .... a što je najbolje kad sam ja na 8000 o/min svi drugi se znoje u crvenom... :mrgreen:
to je jedna od stvari zašto vilim  1.4 litara.... vozim se nekom putnom brzinom oko 180 - 200 km/h a motor jedva da se vrti negdje oko 5 - 6000 o/min i troši ko upaljač....
 
Silvio said:
nek ti ante kaže koliko bt021 može izdržati..ja nesmijem  :mrgreen:.. kod mene ima 9000 km i još ide....bar do 12....
ove mekše (bt014,016 ...) je pojeo do 6000 km

e sad za čeg služi taj motor... pa meni služi da se vozim,  :misli:  a za čeg bi drugo!

usput,jel tvoj prijatelj možda prodaje motor??

Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:
Iskreno me iznenadjuje informacija o broju predjenih km sa 021 :shock: i da mi to ne kazes ti, vjeruj mi da bi to svrsto u domenu svako svoga konja hvali :?

P.S. Prijatelj prodaje motor (y)

BIKERZZR1400 said:
Ja osobno imam na motorima preko 600.000 kilometara.Ukoliko netko ima više onda mu i dajem za prav to šta piše.

Pa eto onda niko, ali niko osim eventualno Labasa nema za prav nista reci :wink:

 
Sip said:
Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:
Iskreno me iznenadjuje informacija o broju predjenih km sa 021 :shock: i da mi to ne kazes ti, vjeruj mi da bi to svrsto u domenu svako svoga konja hvali :?

P.S. Prijatelj prodaje motor (y)

Pa eto onda niko, ali niko osim eventualno Labasa nema za prav nista reci :wink:
Nekako još uvijek zazirem od motora s kardanom. Uostalom vozio sam GTR , ali motor je puno teži ima puno manje konja i nije niti približno vozan kao ZZR posebno,ako se voliš poigravati po zavojima.
 
Sip said:
Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:

GTR bi bio savrsen da su mu samo ubacili masinu od ZZR...ko se jednom navikne na snagu slabo prelazi na nesto slabije mada ja nebi odbio nijedan da mi ga ko pokloni :wink:
 
BIKERZZR1400 said:
Uostalom vozio sam GTR , ali motor je puno teži, ima puno manje konja i nije niti približno vozan kao ZZR, posebno ako se voliš poigravati po zavojima.

E sad bez ljutnje i ulaza u neku daljnju diskusiju je li zbilja to ne zelim. Ti mi hoces reci, da se sa svojim ZZR-om poigravas po zavojima i da ti guma izdrzi 17000km :shock:
 
Sip said:
Pa evo citam polako i sa razumjevanjem sto je napisao BikerZZR i ti, te vidim da je motor uzet da se vozi, ali onda se zapitam da nakon toliko kilometara covjek ne izabere GTR :misli: Po svim testovima bolji za turing :misli:
Iskreno me iznenadjuje informacija o broju predjenih km sa 021 :shock: i da mi to ne kazes ti, vjeruj mi da bi to svrsto u domenu svako svoga konja hvali :?

P.S. Prijatelj prodaje motor (y)

Pa eto onda niko, ali niko osim eventualno Labasa nema za prav nista reci :wink:

a sip,jebemu....pa nemam ti šta lagati,021 ide 12 000  i to sasvim normalne vožnje,ne štedim ju baš previše ni na autocesti a ni na gasu,volim malo ispucat se tu i tamo.... evo sad ima 9000 km i još dobra 3 mm šare po sredini!,
sljedeće što ću probat je michelin pilot road ili dunlop roadsmart a možda ostanem i na bridgestonu,čuo sam da je i pirelli diablo strada ok...a i continental road atack je po testovima ok...
sve su to touring gume.... i za moj pojam i način vožnje su puno bolje od sport guma....
desilo mi se da sam otišao na put s relativno novom sport gumom i svako stajanje na benzinskoj ja gledam ima li još profila na zadnjoj gumi....ma nikad vše stari moj.... :palacdolje:
a touring gume su sasvim ok i u zavojima,istina treba motor malo više rušiti  i drugačiji je stil vožnje ali sve je to zanemarivo s obzirom na prednosti koje nude u nekoj normalnoj cestovnoj upotrebi...

što se tiče GTR-a.... MLJAC.....svakako jednog dana  (y)  još mi mora malo stomak narast! :mrgreen:

a bikerzzr1400(ante)... to je hodajuća enciklopedija.... moraš ga upoznati.... ček malo da se čovjek raspiše o nekim finim detaljnim stvarima   :mrgreen:
 
gastajbarter said:
GTR bi bio savrsen da su mu samo ubacili masinu od ZZR...ko se jednom navikne na snagu slabo prelazi na nesto slabije mada ja nebi odbio nijedan da mi ga ko pokloni :wink:

Masine su iste, ali kod GTR-a namjerno oslabljena, bas zbog voznosti, mislim na Turing i elasticnosti u nizim okretajima u kojima "takav" motor provede vecinu vremena. Naravno tu je i kardan koji je dobar prijatelj putnika (y)
Pazljivo sam citao i sto je Storm pricao o svom GTR-u i uvidio da je to nekako bolji motor za put :?
 
Sip said:
Masine su iste, ali kod GTR-a namjerno oslabljena, bas zbog voznosti, mislim na Turing i elasticnosti u nizim okretajima u kojima "takav" motor provede vecinu vremena. Naravno tu je i kardan koji je dobar prijatelj putnika (y)
Pazljivo sam citao i sto je Storm pricao o svom GTR-u i uvidio da je to nekako bolji motor za put :?

znam da je oslabljena zato sam i napiso da su "samo stavili masinu"...bezveze ko da zzr nije elastican na malim okretajima al eto valjda japaneri znaju sta rade.Normalno da je GTR bolji za put ali sve je kompromis..neko voli nekad i potegnut ili malo se poigrat po krivinama mada vecinu vremena laganini po cesti.Steta sto motore nemozes narucit ko auta..hocu tu i tu masinu,tu opremu,sa koferima,bez kofera itd..mozda jednog lijepog dana