Kawasaki ZZR 1400

ako je motor na kupu i nije švasan nemaš kaj mislit... ovo potrošno mijenjaš ionak radi sebe...

cijene su divlje...

dok pogledaš 80 posto motori na oglasniku govna neopevana onda se isplati dat parsto evra više za nešto što je dobro....

i kažeš 14 godina star motor.... ovi kaj su 10 godina stari su već 10 plus :)
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD and e39
14 godina star ali kvalitetniji od ovih novih lego motora i vjeruj mi još 150 tkm češ proći uz redovno održavanje. probaj malo spustit cijenu i uzimaj.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Frki kaj buš ti rekel?
Iz prve ruke, kaj si ti sve mijenjal na svome u tih 100hiljada?
Kuplung?
Španer faznog,fazni lanac? Zvecka,ruži, kad počne ružit?
Ventile si štelal,kontroliral?
Naravno. Sve je to potrošni materijal i s vremenom se potrošni mora i zamijeniti. Onda sve funkcionira kak i prvog dana. Napisati da gen1 nije ni do koljena gen2 mi je stvarno apsurdno. Na kraju krajeva radi se o identičnim motorima sa razlikama. Nije da se radi o usporedbi zzr 1400 i nekvog dvotaknog 125 pa da se daje usporedba da nije ni do koljena. Ovo je grupa u kojoj se jednako cijeni i poštuje sve pod imenom ZZR 1400. Znači od prvog modela Gen1 kojeg sam prvi i jedini vlasnik iz 2007 i ujedno prvi kupac u Međimurju pa do zadnjeg, koji se nažalost više ne prodaje u Europi. Što se tiče ukusa, u to apsolutno ne bi ulazio. Puno je, primjerice toga što ne bi nikada promijenio u transformaciji iz gen1 u gen2, i obrnuto. Oba su karakteristična za sebe i svaki od njih ima i prednosti i nedostatke. Uglavnom, svakog poštujem na svoj način i sigurno neću reči za bilo koju marku ili model da ne valja.
 
  • Like
Reactions: e39
Frki kaj buš ti rekel?
Iz prve ruke, kaj si ti sve mijenjal na svome u tih 100hiljada?
Kuplung?
Španer faznog,fazni lanac? Zvecka,ruži, kad počne ružit?
Ventile si štelal,kontroliral?
Kuplung: Sve prvo iz 2007
Španer i fazni: na 74 000 km prvi put
Ventili: Na 48 000 km ( kao štelani) majstor pobral lovu, zamjena majstora
Ventili: prvi put štelani na 74 000 km
Diskovi: tvornički do 74 000 km prvi
Zadnji: još gore ( 100 000 km)
 
  • Like
Reactions: e39
ako je motor na kupu i nije švasan nemaš kaj mislit... ovo potrošno mijenjaš ionak radi sebe...

cijene su divlje...

dok pogledaš 80 posto motori na oglasniku govna neopevana onda se isplati dat parsto evra više za nešto što je dobro....

i kažeš 14 godina star motor.... ovi kaj su 10 godina stari su već 10 plus :)
Ma nemoj me razumjet pogrešno ne smeta mene kaj je 14g star..negoopčenito je to sad otišlo vse za 2000eur +
A po drugoj strani prodaval sam super tenere 2010g.. ja bio 2.vlasnik, komplet povijest motora ..bez ogrebotine..puno opreme i nekako u ovo doba omiljen segment motora kojeg svi sad nešto furaju i odaziv je bio ko da sam stavil prikolicu gnoja u oglas..odaziv 0 bodova po cijeni od 7100eur
 
Naravno. Sve je to potrošni materijal i s vremenom se potrošni mora i zamijeniti. Onda sve funkcionira kak i prvog dana. Napisati da gen1 nije ni do koljena gen2 mi je stvarno apsurdno. Na kraju krajeva radi se o identičnim motorima sa razlikama. Nije da se radi o usporedbi zzr 1400 i nekvog dvotaknog 125 pa da se daje usporedba da nije ni do koljena. Ovo je grupa u kojoj se jednako cijeni i poštuje sve pod imenom ZZR 1400. Znači od prvog modela Gen1 kojeg sam prvi i jedini vlasnik iz 2007 i ujedno prvi kupac u Međimurju pa do zadnjeg, koji se nažalost više ne prodaje u Europi. Što se tiče ukusa, u to apsolutno ne bi ulazio. Puno je, primjerice toga što ne bi nikada promijenio u transformaciji iz gen1 u gen2, i obrnuto. Oba su karakteristična za sebe i svaki od njih ima i prednosti i nedostatke. Uglavnom, svakog poštujem na svoj način i sigurno neću reči za bilo koju marku ili model da ne valja.

A jesi se navlažio... 😆

Imam 3 frenda koja su baš nedavno prešli sa Gen1 na Gen2, drugi koji nisu su u nekom trenutku sjeli sa svog na moj jer im je eto to najbliži gen 2 za provozat i usporedit... Svima redom je komentar da ta dva motora skoro nemaju veze jedan s drugim. Što ima smisla jer nije bezveze druga generacija i 5 godina razlike između njih.

Da... Slično izgledaju i dijele sličan agregat. Ali to kad pogledaš/probaš na kraju krajeva ispada samo slično. Gen 2 se aposlutno drukčije ponaša i vozi.
Neki su svoj gen 1 i mapirali kod gospodina iz Vinkovaca i svejedno nisu dobili moment i reakciju koju sada imaju od 0 sa serijskim gen 2.

Moguće i da ljudi ne voze na istim gumama, možda čak i na istoj dimenziji (ja od prvog dana vozim na 190/55) ali fascinantno je da su komentari uvijek slični.

Nemoj me krivo shvatit (a očito da na prvu iz prošlog posta jesi), prvi zzr je i dalje odličan motor te za 90% ljudi prevelik zalogaj za bilo kakvu ozbiljniju vožnju a da nije autocesta.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: frky-mcf
Evo i mene u klub vlasnika zzr😅
 

Attachments

  • 20220804_195904754.jpg
    20220804_195904754.jpg
    2.6 MB · Views: 0
  • 20220804_195853936.jpg
    20220804_195853936.jpg
    2.7 MB · Views: 0
  • 20220805_070556478.jpg
    20220805_070556478.jpg
    2.6 MB · Views: 0
Ej ...ludnica ..ko da se vozim na oblaku..
Jebemti tenerejke i advenčere i ostala traktor sranja..sve super al 4 redna su 4 redna..
Fin,miran svilenkast rad motora, potiho brunda na akrapoviče.. okretnog momenta ko u priči samo žviždi lagano pored prometa u 6.toj ko mlažnjak.
Getriba fenomenalna, mekana a precizna..
Mehanički je motor u odličnom stanju.
Deda mi je dao brdo papira,računa od svih servisa..ma ama baš od svake i najmanje stvari što je bila mjenjana na motoru od 2008g do danas,sve knjižice,knjige ..sva 3 ključa .. originalni vizir uz ovaj MRA i originalno kawasaki ceradu za pokrit motor..
Deda je bil 1.vlasnik, motor je bio kupljen i servisiran u Elisi u Domžalama (Slo)
Kozmetički ima koja malenkost za popolirat al sve u svemu odličan
 
Pa čestitam.

A sada odmah na autocestu malo ga propuhati...:mrgreen:
Jučer več bio na autocesti..
Popodne sam napravil nekih 200km..
I danas ujutro jedva dočekal da se ide na posao..(imam finu relaciju slabih 50km ljepe ceste do posla)..
Popodne onda s posla po najduljoj mogučoj ruti🤣 moram sam pazit da ne odem u Austriju🤣🤣
 
Znaci nista bez 4 redna? Nesto mislim da je i kod mene takva situacija da mi samo 4 redna pasu, samo sto bih ja nesto gdje uspravnije sjedim.
Cestitam! :D
 
  • Like
Reactions: e39
btw, spominjete spaner lanca bregastih..... Jel problem s njim specifican za ZZR1400 ili je on isti kao i na dosta drugih Kawa? To sto se lanac cuje znaci da spaner nije kliknuo za jedan zub i na Kawama se cesto zna cut taj lanac. Dosta su grubi zubi na spaneru (pod tim mislim na relativno velik razmak medju zubima) pa ako se lanac cuje dulje vrijeme i kad je motor hladan i kad je zagrijan (recimo da se cuje par tisuca km, da je zvuk sve glasniji, ali nikako da spaner sam odradi), ima par opcija. Prva je ostavit da odradi svoj posao sam kad konacno labavost lanca bude veca i spaner sam odradi, druga je da ga se izvadi, resetira i vrati nazad (to bi bila ispravna metoda). Treca i vrlo jednostavna bas i nije po PSu, ali, stvar funkcionira (isprobao na svom Z900 kojem se lanac bregastih cuo preko 5000km i dok je motor hladan i u voznji (do nekih 4500 okr se bas fino cuo, a i serijski je spuh pa je motor tih) i spaner nikako da klikne kao sto je to jednom napravio u proslosti kada se lanac samo odjednom u voznji prestao cut. Od tada sam odvozio dobrih 20tak tisuca km i u zadnje vrijeme cujem lanac bregastih dok je motor hladan, kad se zagrije - nema tog zvuka, znaci da nemam sto dirat (jos): bude spaner sam, ili cu ponovo ja kad dodje vrijeme (kad ce zvuk biti prisutan i na zagrijanom motoru barem 5 tisuca km i vise).

postupak je jednostavan, ali upozoravam da je na vlastitu odgovornost jer se moze grdo zajebat ako se lanac pretegne i onda bez vadjenja spanera i resetiranja u najboljem slucaju samo vodilice lanca budu pojedene ako se vozi dulje vrijeme i lanac pritom "fucka" u voznji (ako to cujete: lanac je prenapet i steta je samo pitanje vremena: resetirat spaner kako treba u tom slucaju, eventualno ga zamijenit manualnim sto je najbolja varijanta ako znate kako ga podesit i vremenom dotezat jer sam to nece radit)

spaner je na mashinu zserafljen sa 2 mala serafa (onaj srednji veliki SE NE DIRA kod ove metode). U tihom okruzenju (jako tihom - zatvorena garaza, da se i muha cuje :D , ili sa stetoskopom :D :D :D), otpustiti jedan seraf za pola kruga, a onda PAZLJIVO I POMALO otpustati drugi seraf (za 1/8 kruga i slusati kad ce se cuti klik - ako se i taj seraf odvrti pola kruga, a klika nema, onda jedan pa drugi seraf po 1/8 kruga pazljivo otpustati). Ako se kuciste spanera odvaja od motora, super, tako i treba, tako jedino i moze kliknuti, ako spaner stoji "zalijepljen" za mashinu, a serafi otpusteni malo, najbolje zaserafit ih nazad, pa mrvicu samo otpustit i prstima odvojit spaner od mashine tih desetinku dvije mm (cak i tada slusat hoce li doci do klika - jedan klik je u 90+% slucajeva sve sto treba) i ponovit postupak jer ce se tada spaner odvajat od mashine kako se serafi otpustaju. U jednom trenu ce se cuti tihi klik, naglasavam, treba bit u tihom okruzenju i pazljivo cekat JEDAN klik: to znaci da je spaner skocio za jedan zub. Tada samo zaserafit te serafe i voila: nema vise zvuka lanca bregastih, ili ako ga i bude, bit ce bitno tisi pa ocijenit jel potrebno ponovit postupak (najcesce bolje ostavit tako, barem neko vrijeme). Ako se cuju 2 klika kod otpustanja serafa (ili vise od 2 klika :oops:) , jedino ispravno je izvadit spaner, resetirat ga i vratit nazad jer inace moze bit sranja.



EDIT: evo i video, s tim da je u ovom videu veliki rizik jer je lik jako puno odserafio serafe (spaner se nije odvajao od mashine kako je odserafljivao serafe), "moja metoda", iako identicna je sigurnija po tom pitanju jer nebi toliko otpustao serafe ako se spaner sam nebi odvajao od mashine (da ne dodje do 2 ili vise klika ako se spaner za toliko odvoji od mashine i kada ce lanac gotovo sigurno bit prenapet)

 
Last edited:
Čestitam na motoru
Dobrodošao u klub vlasnika i krotitelja zvijeri
 
  • Like
Reactions: e39
Koliko bi ta mašinerija koštala da ga pukneš na domaće dokumente.To je f deželi osjetno povoljnije.Inače ,fajn motor .Nema veze kaj ima leta,još navek je pojava .🏁👌😎
 
  • Like
Reactions: VikaSk
Ma i nije više jeftino v deželi.. platil sam ga 7100eur kaj i nije tak malo..
Al puno mi znači transparentna povijest motora..jebiga dobil bi u njemačkoj za 5500eur isti takav od 3.vlasnika..bez akrapoviča i + uvoz u slo i skoro sam na istome..stim kaj ja baš i nisam strpljiv čovjek i evo nekaj onda i to košta..
Ovak sam stvar realiziral u par dana i evo več 2 rezervar je prazan
 
Kaj se tiče uvoza u HR..neznam...
Nisam imal sad par godina nikaj registrirano na sebe u Hr..tak da mi je i bonus otišel.. uz HR državljanstvo imam i stalne papire u Slo tak da trenutno neču niš uvozit nikam ..reg.sam ga za cijelu g..i samo toči i vozi
 
Je ,imaš praf,nije baš jeftino niti f deželi kak veliš.Nekak sam imal f glavi neku brojku od šest hiljada,to bi z mojeg aspekta i mojih mogućnosti bilo podnošljivo.Ali ipak ,puno vrijedi ta povijest s kojom si ga kupil,a bome človek od kojeg si ga kupil nije baš bil deda dok si ga je on dopelal f garaži.Se najbolje i ne preveć gasa.🏁👌🍻