Kawasaki ZZR 1400

Baš sam razmišljal da bi zamjenil lagere i semeringe..
Doduše sve se fino vrti bez problema al to je tolliko zanemariv trošak da je možda i bolje preventivno zamjenit.
Felge idu na farbanje definitivno,eto pital sam čisto tak,ak bi si možda ko poželjel srebrne felge a ima crne pa da mmjenjamo🤣
 
Kod farbanja ne trebas mijenjat lagere i semeringe (dovoljno ih je dobro zastitit od boje), kod plastifikacije da, jer se takva felga treba zapec u "pecnici" nakon nanosenja praha koji je prva etapa plastifikacije
 
Ma ovaj put neznam ak bi ih plastificiral
Plastificiral sam na tenerejki al kod oštečenja mi se na tim mjestima dalje ljuštila boja..
Mislil sam ih dat pofarbat lokalnom lakireru i ostavit mjesec dana da se dobro posuše prije montaže guma
 
0A0AC784-29E4-4926-8E84-2FEE6AAB911A.jpeg


Guštamo na maximalno...
 
Kako Vam se čini ovaj? Da li ga je možda netko išao pogledati?
Hvala!
 
Nemože taj japanski krš...mora bit neko posebno , ultra rijetko Evropsko prometalo
 
Pozdrav,
zzr 2007 god
trenutno imam problem s blokiranjem prve kocnice. Prva voznja nakon zime, nakon 100m od garaze stisnem prvu kocnicu i zablokira. Ostanem na sredini cesti, ne mogu pomaknuti ni mm masinu. Otpustim sraf za odzracivanje, kocnica popusti. Dovezem se natrag v garazu. Nikaj, novo ulje, pocistim posudu se fino ozracim i idemo ponovno na probnu. Isti problem
Diskovi i kocnice su relativno novi, mozda 2000km
Mislim si idem rastepem kljeste itd....
Odustajem, odvezel sam motor k majstoru nek pogleda. Jel imal netko od vas vec slican problem? je mozda hrda u kljestu pa da blokira?
 
Pozdrav,
zzr 2007 god
trenutno imam problem s blokiranjem prve kocnice. Prva voznja nakon zime, nakon 100m od garaze stisnem prvu kocnicu i zablokira. Ostanem na sredini cesti, ne mogu pomaknuti ni mm masinu. Otpustim sraf za odzracivanje, kocnica popusti. Dovezem se natrag v garazu. Nikaj, novo ulje, pocistim posudu se fino ozracim i idemo ponovno na probnu. Isti problem
Diskovi i kocnice su relativno novi, mozda 2000km
Mislim si idem rastepem kljeste itd....
Odustajem, odvezel sam motor k majstoru nek pogleda. Jel imal netko od vas vec slican problem? je mozda hrda u kljestu pa da blokira?

Vjerojatno ti blokiraju klipovi u čeljustima kočnica (ne vraćaju se).

Jesu li neoštećeni? Čisti? Jel prljavština ušla izmedju njih i dihtunga (dešava se kad se klipovi sabiju u čeljusti kod promjene disk pločica, a da se ne očiste prije toga - uguraš prljavštinu unutra)?
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Možda je otišla gumica kočionog cilindra na volanu.
Meni se dešavalo na kornetu, slični simptomi.
 
Vjerojatno ti blokiraju klipovi u čeljustima kočnica (ne vraćaju se).

Jesu li neoštećeni? Čisti? Jel prljavština ušla izmedju njih i dihtunga (dešava se kad se klipovi sabiju u čeljusti kod promjene disk pločica, a da se ne očiste prije toga - uguraš prljavštinu unutra)?
ma na to i sumnjam.. moguce i hrda ili nekaj tak...
a da je gumica otisla, gore na volanu pa da zbog toga blokira dolje?? nebi prije bilo obrnuto, da propust zbog gumice? #
 
ma na to i sumnjam.. moguce i hrda ili nekaj tak...
a da je gumica otisla, gore na volanu pa da zbog toga blokira dolje?? nebi prije bilo obrnuto, da propust zbog gumice? #
Ne, gumica se stvrdne/deformira i zaustavlja klipić na povratku, tako da iako si pustija štipu, stalno drži tlak u crivima.

Samo kažem kako je kod mene bilo.
Naručija set za reparaciju s eBaya, zaminija i problem riješen.
 
  • Like
Reactions: singlica and e39